AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.021
We vreemd die flucturaties in gewicht of niet? Van 110kg naar 105.
Ja ik vind het zelf ook erg merkwaardig. Er is niks veranderd in mijn dieet of cardio. Ik zweet nu wel elke nacht liters trenzweet uit en ik was deze week een beetje grieperig. Ik denk dat een van deze dingen de oorzaak zal zijn.
Hoe is de relatie tussen je coach en jou, in de zin van: bepaalt hij al je voeding/training/AAS of tot welke mate ben je hier zelf bepalend in?
In principe bepaalt hij alles maar wel in overleg. Hij vroeg de vorige checkup wat mijn plan was en hoe ik het voor me zag en vanuit daar zijn de schema’s gemaakt. Soms wijk ik ook wel eens af van een training maar in basis volg ik het gewoon. Voeding krijg ik gewoon en dat hou ik ook aan, op af en toe een cheatmeal na. Zo lang het maar niet uit de hand loopt. AAS overleggen we ook samen.

Hoe is de relatie tussen je coach en jou, in de zin van: bepaalt hij al je voeding/training/AAS of tot welke mate ben je hier zelf bepalend in?

Wat een domme vraag, tuurlijk bepaal je dat zelf. Ook al zou hij asociale hoeveelheden voorschrijven dan bepaal je het alsnog zelf? Je hoeft het niet te doen. Omg Joostb ik heb mij kapot gecrincht aan deze vraag aauuu

Wat een domme vraag, tuurlijk bepaal je dat zelf. Ook al zou hij asociale hoeveelheden voorschrijven dan bepaal je het alsnog zelf? Je hoeft het niet te doen. Omg Joostb ik heb mij kapot gecrincht aan deze vraag aauuu

Sorry lieverd, niet iedereen op dit forum heeft de intellectuele en sociale capaciteiten die jij hebt. Kusjes

Wat een domme vraag, tuurlijk bepaal je dat zelf. Ook al zou hij asociale hoeveelheden voorschrijven dan bepaal je het alsnog zelf? Je hoeft het niet te doen. Omg Joostb ik heb mijn anus kapotgemaakt gisteravond met een xl komkommer aauuu

Fixed

Wat een gezelligheid hier!

Zo raar was die vraag toch niet? Er zijn zat gasten die gewoon letterlijk doen wat een coach voorschrijft zonder er zelf ook maar 1 seconde over na te denken..

• #2.027
Gisteren kwamen er 3 nieuwe apparaten binnen bij platinum gym waaronder de hammer strength incline plate loaded press. Echt top :D vandaag dus een goede borst biceps sessie gedaan.

Dumbbell press
2x10x40
2x10x44 ging prima, even niet zwaarder ivm eerdere pijntjes dus ik blijf voorzichtig voorlopig

Bench press machine plate loaded
4x10x100

Incline plate loaded press
3x10x80
15x60
Het fijne aan dit apparaat is dat je de handvaten best breed vast kunt pakken. Dat gaat bij de meeste incline press apparaten niet. Daardoor zit er in elke rep een goede stretch in de borst.

Fly machine
4x12x75 ook een heerlijk apparaat

Cable flyes laag
4x12x20

Cable flyes hoog
4x12x25

Dumbbell curl
4x10x18

Plate loaded preacher curl machine (unilateral)
4x12x15

En nog een foto, vanmorgen nog maar 105,2.
Screenshot_20191004-210108_Instagram.jpg

Bevalt borst op zulk hoog volume? +1 voor baardgroei trouwens.

• #2.029
Bevalt borst op zulk hoog volume? +1 voor baardgroei trouwens.
Ja na al die jaren trainen ben ik er toch wel achter dat trainen op hoog volume het beste werkt voor mij. In elk geval voor schouders en borst.
Denk dat ik hem morgen wel een beetje ga bijtrimmen:(

Ja na al die jaren trainen ben ik er toch wel achter dat trainen op hoog volume het beste werkt voor mij. In elk geval voor schouders en borst.
Denk dat ik hem morgen wel een beetje ga bijtrimmen:(

Verminder je eigenlijk volume (qua worksets) als je bv terug gaat cruisen? Geen ervaring mee dus best nieuwsgierig naar hoe je dat soort zaken aanpakt.

Ik zeg laten staan trouwens.

Gisteren kwamen er 3 nieuwe apparaten binnen bij platinum gym waaronder de hammer strength incline plate loaded press. Echt top :D vandaag dus een goede borst biceps sessie gedaan.

Dumbbell press
2x10x40
2x10x44 ging prima, even niet zwaarder ivm eerdere pijntjes dus ik blijf voorzichtig voorlopig

Bench press machine plate loaded
4x10x100

Incline plate loaded press
3x10x80
15x60
Het fijne aan dit apparaat is dat je de handvaten best breed vast kunt pakken. Dat gaat bij de meeste incline press apparaten niet. Daardoor zit er in elke rep een goede stretch in de borst.

Fly machine
4x12x75 ook een heerlijk apparaat

Cable flyes laag
4x12x20

Cable flyes hoog
4x12x25

Dumbbell curl
4x10x18

Plate loaded preacher curl machine (unilateral)
4x12x15

En nog een foto, vanmorgen nog maar 105,2.
Screenshot_20191004-210108_Instagram.jpg
Ik moet ook maar eens naar Fox toe om te trainen. Hoor er veel over en nu maar eens een keer ervaren.

Wat een gezelligheid hier!

Zo raar was die vraag toch niet? Er zijn zat gasten die gewoon letterlijk doen wat een coach voorschrijft zonder er zelf ook maar 1 seconde over na te denken..
Mee eens, gewoon normale vraag. We kennen allemaal de ‘appeldag’ ‘appeltje eitje’ ‘ananas’ diëten

Wat een verschil met de laatste keer dat ik jou zag man! Lekker bezig, benieuwd wat Jeffrey morgen zegt!

Wat loop jij nou weer uit je nek te kletsen of ben je weer bewust aan het rellen.

• #2.035
Verminder je eigenlijk volume (qua worksets) als je bv terug gaat cruisen? Geen ervaring mee dus best nieuwsgierig naar hoe je dat soort zaken aanpakt.

Ik zeg laten staan trouwens.
Dan verlaag ik het volume inderdaad wel wat. Ik had sowieso met mijn coach afgesproken dat we deze periode wat meer volume erin zouden brengen. In een blast voel ik me sowieso nog niet klaar na een training met weinig volume.

Helemaal eraf gaat die sowieso niet :D dan lijk ik net een baby
Ik moet ook maar eens naar Fox toe om te trainen. Hoor er veel over en nu maar eens een keer ervaren.
Fox???
Mee eens, gewoon normale vraag. We kennen allemaal de ‘appeldag’ ‘appeltje eitje’ ‘ananas’ diëten
Iedereen weet denk ik wel wie mijn coach is dus een appeldag oid komt natuurlijk niet voorbij. Maar ik snap de vraag wel.
Wat een verschil met de laatste keer dat ik jou zag man! Lekker bezig, benieuwd wat Jeffrey morgen zegt!
Ja gaat best aardig nu :D even mijn rust genomen in de zomer en nu weer volle bak er tegenaan.
Wat loop jij nou weer uit je nek te kletsen of ben je weer bewust aan het rellen.
Niet rellen in mijn log :mad:

Gewoon bij allebei een keer trainen en dan oordelen. Ik was vandaag bij Fox. Heerlijk getraind. :D

Beter laat dan nooit, maar ook hier IN.

Hoe was je check up bij de coach?

Terug
Naar boven