Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Krijgt @Wanna dan ook eindelijk een permban?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je dit zo allemaal ziet op één...Poll toegevoegd na lekker eten hier. Ik ben vrijdag thuis en zal zaterdag op lege maag wegen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja lopen echt veel papzakken rond hier. Ben tot nu toe nog niemand tegengekomen die qua spiermassa breder is dus dat geeft wel een egoboostnu weet ik waarom het stereotype van een amerikaan(se) een vetz*k is

Gemiddeld 20 km per dag en daarnaast 2 dagen erbij gefietst. Onderhoud ligt op 4500-5000 normaal.Nice. Het scheelt dat je vrij actief bent en een hoop km's te voet aflegt. En dat je waarschijnlijk wel een hoog onderhoud hebt.![]()
Zeker weten genieten. Even de batterij opladenAls je dit zo allemaal ziet op een één...
HEERLIJK, even volledig genieten.
Doet je vast goed, geniet er maar nog even van.

Damn dat ziet er allemaal mega goed uit kerel. Geniet er nog van zolang het kanPoll toegevoegd na lekker eten hier. Ik ben vrijdag thuis en zal zaterdag op lege maag wegen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Dankjewel maat dat gaat wel lukken!Damn dat ziet er allemaal mega goed uit kerel. Geniet er nog van zolang het kan![]()
Het verbaast me dat mijn hoofd nog niet zo bol is.

Thanks

Je hebt flink wat spiermassa, dus bent een aardige kcal's-verslindende machine..Poll toegevoegd na lekker eten hier. Ik ben vrijdag thuis en zal zaterdag op lege maag wegen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ik zou janken als ik 3 kilo aankom maar goed tussen 107 en 110 is dat ook wel een stuk minder zichtbaarEindstand is 110,2 kg. Maar mijn enkels zijn nog steeds opgezet van de vlucht en merk aan mijn handen dat ze ook wat opgezet zijn dus zoals @Bert al zei vermoed ik ook dat ik over 1 week weer op 107 zit.
En voor alles wat ik afgelopen week gegeten heb mag ik zeker niet klagen![]()

Echt? Ik maakte met nog niet eens druk bij +8.9kg na een vakantieIk zou janken als ik 3 kilo aankom maar goed tussen 107 en 110 is dat ook wel een stuk minder zichtbaar![]()
Tripje zag er goed/lekker uit @wovano