- Waardering
- 4.424
Lijntje? Ik wil mee doen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijntje? Ik wil mee doen
O dat bedoelen huisvrouwen wanneer ze zeggen dat ze gaan wijnen'

Viel echt nog mee toen ik je vanochtend in de gym zag, gezicht was er niet boller op geworden als je een week lang dubbele hoeveelheid kcals naar binnen jaagt dan zal het inderdaad wat vocht zijnEindstand is 110,2 kg. Maar mijn enkels zijn nog steeds opgezet van de vlucht en merk aan mijn handen dat ze ook wat opgezet zijn dus zoals @Bert al zei vermoed ik ook dat ik over 1 week weer op 107 zit.
En voor alles wat ik afgelopen week gegeten heb mag ik zeker niet klagen![]()
volgende week weer back on trackHaha maar jij bent ook echt shredded as fuaaark, als jij 8 kilo aankomt ben je nog steeds redelijk lean gewoonEcht? Ik maakte met nog niet eens druk bij +8.9kg na een vakantie
Had het wel goed ingeschatTripje zag er goed/lekker uit @wovano
als ik nu 8 kom ben ik gewoon weer dik whahahaRanzig om naar te kijken..
mwoah, met +9kg ziet het er bij mij ook niet heel best uit. Maar is vaak een heel groot deel vocht, dus maak me vaak niet zo drukHaha maar jij bent ook echt shredded as fuaaark, als jij 8 kilo aankomt ben je nog steeds redelijk lean gewoonals ik nu 8 kom ben ik gewoon weer dik whahaha
Gewoon een goede angleJezus, ik dacht dat je eens had gezegd dat armen je zwakke punt was. Doe normaal. Je bent alleen maar buffer geworden.

Goeie training.Vanmorgen woog ik 108,1 kg dus dat betekent dat ik weer bijna op mijn gewicht van voor de reis zit. Shape was ook een stuk beter vanmorgen. Buik weer vrij plat en lijnen beter zichtbaar.
Er is ook nog getraind, namelijk borst.
Dip machine
4x12x100
Cable flyes midden
5x12x30
Bench press
4x10x100
Stuk fijner als 3e oefening. Was goed warm en veel betere pomp in mijn borst.
Flye machine
4x12x75
Incline chest press plate loaded
4x12x70
Chest press plate loaded
4x10x60
45 min fietsen
Hoeveel kcal bevat één LM?
Nu ze dik is iets meer dan anders.
666M
7790 kCal