Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Vandaag stond schouders op het programma. Gewicht vandaag 107,2 kg.

Dumbbell press
12x36
10x38
10x40 laatste rep met spot van @Strive4muscle
10x40 laatste rep met spot

Plate loaded press
12x80
10x100
7x110
8x100
8x100>8x60>8x40 dropset

Lateral raise machine
4x15x2,5

Dumbbell front raise
4x12x12

Face pulls
12x60
12x65
2x12x70

Bent over raises
4x12x12
Screenshot_20191026-142244_Instagram.jpg
0 schade van NY :p

Plate loaded press (ik neem aan die van Hammer?) met 100kg is dus 5 plates? Of tel je beide kanten bij elkaar op

Plate loaded press (ik neem aan die van Hammer?) met 100kg is dus 5 plates? Of tel je beide kanten bij elkaar op
Idd 5 plates of 2 platen van 20, 1 van 10kg per kant :p, maar platinum hebben meerdere HS shoulder presses. Ene waar je volledig in ligt en een andere wat een mega hoge incline is (waar je dus ook wel wat nadruk kunt leggen op de upper pecs).

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.105
Idd 5 plates of 2 platen van 20, 1 van 10kg per kant :p, maar platinum hebben meerdere HS shoulder presses. Ene waar je volledig in ligt en een andere wat een mega hoge incline is (waar je dus ook wel wat nadruk kunt leggen op de upper pecs).
Dit inderdaad.
Gaat om dit apparaat: https://images.app.goo.gl/hcGQi6eW4egM9nxS6

• #2.107
Ik heb de coaching stopgezet omdat ik merk dat ik het momenteel prima zelf kan en elke keer naar Apeldoorn is toch zonde van mijn geld/tijd. Momenteel ook echt enorm druk dus alle extra tijd is mooi meegenomen.

• #2.108
Ik heb meteen mijn carb cycling schema eruit gegooid omdat ik gek werd van de low carb dagen. Wil graag geleidelijk aan wat droger worden, maar ik vind het het fijnste om elke dag ongeveer dezelfde hoeveelheden te eten, zeker omdat ik toch nergens voor in prep ben. Schema ziet er als volgt uit:

Maaltijd 1
40 gram whey
60 gram oats
150 gram blauwe bessen
25 gram rozijnen

Maaltijd 2
Blikje tonijn in olie
200 gram groentes

Maaltijd 3
150 gram kipfilet
50 gram basmati rijst
200 gram groentes

Maaltijd 4 (pre wo)
150 gram rundergehakt
100 gram basmati rijst
200 gram groentes

Maaltijd 5 (post wo)
40 gram whey
125 gram oats
150 gram blauwe bessen
25 gram rozijnen

Maaltijd 6
40 gram casseine
40 gram walnoten

Totaal
3300 kcal
341 gram koolhydraten
88 gram vetten
278 gram eiwitten

Lekker schema hoor!:D

2x per dag whey & oats:heart:

Als je gaat preppen neem ik aan dat je wel weer een coach neemt toch?

• #2.111
Lekker schema hoor!:D

2x per dag whey & oats:heart:
Ja daar droomde ik al langer over :roflol:
Als je gaat preppen neem ik aan dat je wel weer een coach neemt toch?
Ja dat zeker, de dbb contest ga ik wel zelf doen maar voor een echte wedstrijd ga ik me wel laten coachen. Misschien tzt eens naar Roel Henno kijken. Niet dat ik over Jeffrey niet tevreden ben, integendeel zelfs. Zou hem bij iedereen aanraden. Heel fijn persoon en genoeg kennis in huis. Maar ben ook wel weer benieuwd naar een andere visie en werkwijze en bovendien zit Roel Henno maar 30 min bij mij vandaan en dat scheelt natuurlijk ook enorm.

Ik heb meteen mijn carb cycling schema eruit gegooid omdat ik gek werd van de low carb dagen. Wil graag geleidelijk aan wat droger worden, maar ik vind het het fijnste om elke dag ongeveer dezelfde hoeveelheden te eten, zeker omdat ik toch nergens voor in prep ben. Schema ziet er als volgt uit:

Maaltijd 1
40 gram whey
60 gram oats
150 gram blauwe bessen
25 gram rozijnen

Maaltijd 2
Blikje tonijn in olie
200 gram groentes

Maaltijd 3
150 gram kipfilet
50 gram basmati rijst
200 gram groentes

Maaltijd 4 (pre wo)
150 gram rundergehakt
100 gram basmati rijst
200 gram groentes

Maaltijd 5 (post wo)
40 gram whey
125 gram oats
150 gram blauwe bessen
25 gram rozijnen

Maaltijd 6
40 gram casseine
40 gram walnoten

Totaal
3300 kcal
341 gram koolhydraten
88 gram vetten
278 gram eiwitten
Schema ziet er prima uit (misschien dat je op rustdagen carbs nog wat pre/post WO kunt verlagen), hier zou je toch echt al op een rap tempo droger op moeten worden. Kan me best voorstellen dat je knettergek werd van het carb cyclen zoiets zet je ook pas in een later stadium in (imo), als vetverlies lastiger gaat worden.

Maaltijd 1
40 gram whey
60 gram oats
150 gram blauwe bessen
25 gram rozijnen

Maaltijd 2
Blikje tonijn in olie
200 gram groentes

Maaltijd 3
150 gram kipfilet
50 gram basmati rijst
200 gram groentes

Maaltijd 4 (pre wo)
150 gram rundergehakt
100 gram basmati rijst
200 gram groentes

Maaltijd 5 (post wo)
40 gram whey
125 gram oats
150 gram blauwe bessen
25 gram rozijnen

Maaltijd 6
40 gram casseine
40 gram walnoten

Totaal
3300 kcal
341 gram koolhydraten
88 gram vetten
278 gram eiwitten
Hier zal je denk ik rap op afvallen met jouw onderhoud. Deed je tijdens de prep wel carb cycling? Constant schema elke dag bevalt mij ook het best tijdens de cut.

Ik heb de coaching stopgezet omdat ik merk dat ik het momenteel prima zelf kan en elke keer naar Apeldoorn is toch zonde van mijn geld/tijd. Momenteel ook echt enorm druk dus alle extra tijd is mooi meegenomen.
Hoelang heb je hier gebruik van gemaakt? en wat zijn de dingen die je geleerd hebt?

Maaltijd 1
40 gram whey
60 gram oats
150 gram blauwe bessen
25 gram rozijnen

Maaltijd 2
Blikje tonijn in olie
200 gram groentes

Maaltijd 3
150 gram kipfilet
50 gram basmati rijst
200 gram groentes

Maaltijd 4 (pre wo)
150 gram rundergehakt
100 gram basmati rijst
200 gram groentes

Maaltijd 5 (post wo)
40 gram whey
125 gram oats
150 gram blauwe bessen
25 gram rozijnen

Maaltijd 6
40 gram casseine
40 gram walnoten

Totaal
3300 kcal
341 gram koolhydraten
88 gram vetten
278 gram eiwitten
Zonde dat je het team verlaat. Maar snap en respecteer je besluit. Succes

go for it man , coaches zijn charlatans

• #2.118
Schema ziet er prima uit (misschien dat je op rustdagen carbs nog wat pre/post WO kunt verlagen), hier zou je toch echt al op een rap tempo droger op moeten worden. Kan me best voorstellen dat je knettergek werd van het carb cyclen zoiets zet je ook pas in een later stadium in (imo), als vetverlies lastiger gaat worden.
Dat zou nog een optie zijn inderdaad. Al heb ik eigelijk maar een rustdag en dan heb ik die opleiding waar ik ook veel beweeg. Blij dat mijn schema nu wat constanter is :)
Hoelang heb je hier gebruik van gemaakt? en wat zijn de dingen die je geleerd hebt?
Ik heb mijn lichaam weer wat beter leren kennen. Normaal zou ik al snel ongeduldig worden als het resultaat niet snel komt, maar heb nu geleerd dat het niet zo snel hoeft te gaan. Daarnaast wat kleine dingetjes zoals dat meer eten en extra cardio goed voor me werkt. Dat lage vetten niet voor me werkt.
De route van zuid-limburg naar Apeldoorn. Navi kan die voortaan thuis laten.
Die route wist ik na een keer al idd :roflol:
Zonde dat je het team verlaat. Maar snap en respecteer je besluit. Succes
Jij succes met je bulk fase en prep erna de komende tijd :thumb:
go for it man , coaches zijn charlatans
Vind ik een beetje jammer deze uitspraak. Waar baseer je dat op?

• #2.119
Gisteren borst getraind. Ik pak nu een spiergroep per keer dus niet meer borst en biceps. Merk dat ik na een borst training echt al klaar ben en niet meer veel energie over heb voor biceps of iets anders.

Dumbbell flyes
15x8
15x10
15x12
12x14
12x16
12x18
2x10x20

Dumbbell press
12x22
12x30
12x38
10x42
8x46

Incline bench press
4x10x80
Schouder voelde goed aan gelukkig

Cable flyes midden
4x12x25

Incline plate loaded press
3x12x60

Flye machine
4x12x75

Dat zou nog een optie zijn inderdaad. Al heb ik eigelijk maar een rustdag en dan heb ik die opleiding waar ik ook veel beweeg. Blij dat mijn schema nu wat constanter is :)

Ik heb mijn lichaam weer wat beter leren kennen. Normaal zou ik al snel ongeduldig worden als het resultaat niet snel komt, maar heb nu geleerd dat het niet zo snel hoeft te gaan. Daarnaast wat kleine dingetjes zoals dat meer eten en extra cardio goed voor me werkt. Dat lage vetten niet voor me werkt.

Die route wist ik na een keer al idd :roflol:

Jij succes met je bulk fase en prep erna de komende tijd :thumb:

Vind ik een beetje jammer deze uitspraak. Waar baseer je dat op?
Teleurstelling van werken met een coach ,

Terug
Naar boven