AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.801
Vandaag 11 weken tot de Hercules cup. Gewicht 105,7 kg en ben best tevreden met mijn shape voor 11 weken uit.

IMG_20200830_111449_227.jpg

Damn netjes maat. Ik had zware twijfel van het zien bij je andere pics dat je zelfs voor je shoot wel ready zou zijn. Maar lijkt goed te komen, goeie abs.

• #2.804
Damn netjes maat. Ik had zware twijfel van het zien bij je andere pics dat je zelfs voor je shoot wel ready zou zijn. Maar lijkt goed te komen, goeie abs.
Thanks bro.
Ik ben nu ongeveer in dezelfde shape als 2 jaar terug 5 weken voor mijn fotoshoot, alleen nu 2 kg zwaarder. Moet inderdaad wel goedkomen. Gaat straks waarschijnlijk ook weer een shitload aan vocht af.

Gaat zeker goedkomen. Zeker aangezien je van jezelf weet dat je vochtig bent, dat trek je er de laatste week zo uit. Veins heb je al en je blokjes komen nu al goed door. Ben zeer zeer benieuwd en heb zeker goeie verwachtingen. :thumbs:
Succes!!

Weet t nog niet zeker, maar ik kom denk ik wel kijken.

• #2.807
Gaat zeker goedkomen. Zeker aangezien je van jezelf weet dat je vochtig bent, dat trek je er de laatste week zo uit. Veins heb je al en je blokjes komen nu al goed door. Ben zeer zeer benieuwd en heb zeker goeie verwachtingen. :thumbs:
Succes!!
Ik richt er nog steeds op dat ik 20 oktober klaar ben en dan heb ik nog 3,5 week om te finetunen en echt te pieken.
Weet t nog niet zeker, maar ik kom denk ik wel kijken.
Dat zou leuk zijn 😍

Waar is de hercules cup?

Indrukwekkend come-back man! Goed droog al, vooral duidelijk te zien op je mid-section en quads.

Weet je al wat de corona regels bij zo'n wedstrijd gaan zijn? Vooral m.b.t. publiek neem ik aan? Pose-down met anderhalve meter tussenruimte.. :D

• #2.811
Indrukwekkend come-back man! Goed droog al, vooral duidelijk te zien op je mid-section en quads.

Weet je al wat de corona regels bij zo'n wedstrijd gaan zijn? Vooral m.b.t. publiek neem ik aan? Pose-down met anderhalve meter tussenruimte.. :D
Dankjewel!
Mid-section is inderdaad razendsnel droger geworden. Het grootste probleem is mijn onderrug, maar gelukkig heb ik nog 11 weken.

Ik denk dat deelnemers weinig maatregelen hebben. Zal vooral voor het publiek gelden denk ik.

• #2.812
Gisteren heb ik low carb dag gehad, gewicht vanmorgen was 104,3 kg. Tot nu toe heeft het me ook nog geen enkele moeite gekost om tot zo ver te komen als ik nu ben. Het eten gaat me echt heel makkelijk af. Alleen op low carb dagen wel eens last van hongergevoel, maar ik heb totaal geen behoefte nog aan cheat voedsel. Mijn mindset is nu perfect voor een prep en ik heb er echt veel zin in om te ontdekken hoe diep ik kan gaan. Vandaag weer een high carb dag en legday.

Succes... die wedstrijd zit ook in mijn gedachte, eerst de heroescup doen, en t resultaat afwachten misschien trek ik door naar een volgende wedstrijd... open brabanste of hercules hangt af van de uitslag op de heroes

Succes de komende weken! Lijkt mij niet niks om zo diep te gaan terwijl je ook nog les moet geven! Neem je je klas ook mee in je 'avontuur' de komende weken?

Succes met de wedstrijd prep! Ik volg stilletjes, maar vol interesse :).

• #2.817
Succes... die wedstrijd zit ook in mijn gedachte, eerst de heroescup doen, en t resultaat afwachten misschien trek ik door naar een volgende wedstrijd... open brabanste of hercules hangt af van de uitslag op de heroes
De Heroes Cup is die wedstrijd van Roel Henno toch? Volgens mij ben je daarna niet gekwalificeerd voor de Hercules cup. Dan moet je eerst top 3 eindigen op de Open Brabantse of de Golds gym classic. Lijkt me wel vet want indien er alleen een 90+ klasse komt staan we naast elkaar waarschijnlijk.
Succes de komende weken! Lijkt mij niet niks om zo diep te gaan terwijl je ook nog les moet geven! Neem je je klas ook mee in je 'avontuur' de komende weken?
Dat geldt denk ik voor iedereen. Ik denk dat het nog wel meevalt om les te geven tov iemand die bouwvakker is en fysiek zwaar werk moet doen. Ik twijfel nog om het op mijn werk te vertellen. Ergens zou ik het heel graag willen, maar ik ben een beetje bang voor de vooroordelen.
Succes met de wedstrijd prep! Ik volg stilletjes, maar vol interesse :).
Dankjewel :D
Welke datum? Ik weet niet of het in m'n agenda past, maar zowel lijkt het me wel eens leuk om te komen kijken. Ben nog nooit naar een bb wedstrijd geweest, dus het zou wel eens tijd worden.
Het is op zondag 15 november, hoe meer zielen hoe meer vreugd :D

De Heroes Cup is die wedstrijd van Roel Henno toch? Volgens mij ben je daarna niet gekwalificeerd voor de Hercules cup. Dan moet je eerst top 3 eindigen op de Open Brabantse of de Golds gym classic. Lijkt me wel vet want indien er alleen een 90+ klasse komt staan we naast elkaar waarschijnlijk.

Dat geldt denk ik voor iedereen. Ik denk dat het nog wel meevalt om les te geven tov iemand die bouwvakker is en fysiek zwaar werk moet doen. Ik twijfel nog om het op mijn werk te vertellen. Ergens zou ik het heel graag willen, maar ik ben een beetje bang voor de vooroordelen.

Dankjewel :D

Het is op zondag 15 november, hoe meer zielen hoe meer vreugd :D
Ik neem aan als je hoog genoeg eindigd je automatisch naar B klasse mag maar we zullen dat wel zien... zou ik via de Belgische ifbb moeten vragen

Beter laat dan nooit, maar ik ben in!

Volgde al een hele tijd maar ook maar officieel in dan:)

Terug
Naar boven