AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Dat geldt denk ik voor iedereen. Ik denk dat het nog wel meevalt om les te geven tov iemand die bouwvakker is en fysiek zwaar werk moet doen. Ik twijfel nog om het op mijn werk te vertellen. Ergens zou ik het heel graag willen, maar ik ben een beetje bang voor de vooroordelen.
Fysiek gezien zeker wel, maar mij lijkt het lastig om altijd even veel geduld op te brengen als je zo diep moet gaan. Zeker als ze weer eens het bloed onder je nagels vandaan halen, maar misschien speelt dat iets meer op het voortgezet onderwijs. Tja, die vooroordelen zijn klote en het is dan wel kut als je je telkens moet verantwoorden tegenover collega's... maar tegelijkertijd neem je ze bij de kids wel weg (zover ze die hebben) of zorg je dat ze die niet krijgen in de toekomst :D

Welke datum? Ik weet niet of het in m'n agenda past, maar zowel lijkt het me wel eens leuk om te komen kijken. Ben nog nooit naar een bb wedstrijd geweest, dus het zou wel eens tijd worden.

Staat ook in mijn agenda genoteerd, en als achtergrond op mijn bureaublad. Ook mijn eerste keer. Lijkt me leuk je aan het werk te zien! Heel veel succes het laatste stuk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.825
Beter laat dan nooit, maar ik ben in!
Volgde al een hele tijd maar ook maar officieel in dan:)
Leuk! Welkom :)
gister met dit monster mee mogen trainen, staat er erg goed bij. Flinke stappen gemaakt sinds de 1e keer dat ik hem heb gezien:flexbiceps:
Was leuk je weer eens te zien na zo'n lange tijd! Thanks voor het compliment :cool:
Fysiek gezien zeker wel, maar mij lijkt het lastig om altijd even veel geduld op te brengen als je zo diep moet gaan. Zeker als ze weer eens het bloed onder je nagels vandaan halen, maar misschien speelt dat iets meer op het voortgezet onderwijs. Tja, die vooroordelen zijn klote en het is dan wel kut als je je telkens moet verantwoorden tegenover collega's... maar tegelijkertijd neem je ze bij de kids wel weg (zover ze die hebben) of zorg je dat ze die niet krijgen in de toekomst :D
Ik heb zo op mijn werk geen last ervan eigenlijk. Hooguit dat ik wat minder energie heb of dat ik vlak voor de eerste pauze standaard een rammelende maag krijg omdat dat redelijk laat na mijn ontbijt is. Verder halen ze bij mij het bloed niet gauw onder mijn nagels vandaan. Hoef over het algemeen weinig te doen voor orde in de klas dus dat scheelt, gaat allemaal vanzelf. :D Heb het bij een collega al laten vallen en die reageerde positiever dan ik had verwacht. Ik zou graag de dag erna vrij hebben dus wellicht ga ik het binnenkort voorleggen bij mijn directeur.
Staat ook in mijn agenda genoteerd, en als achtergrond op mijn bureaublad. Ook mijn eerste keer. Lijkt me leuk je aan het werk te zien! Heel veel succes het laatste stuk.
Zou gaaf zijn als mensen willen komen kijken. Als je op het podium staat en je hoort mensen je naam roepen geeft dat echt een enorme kick. Vorige keer was er ook veel onverwachte aanmoediging dus dat was wel cool. Had toen ook wel een opvallende poseerroutine (op hardcore muziek) dus ik ga dit keer weer bedenken hoe ik daarmee kan opvallen. :D

• #2.826
20200831_223740.jpg

Op 11 mei ben ik weer begonnen met trainen. Woog 115 kg, veel massa kwijt en vet erbij. Tot 13 juli heb ik mijn kcal verlaagd van 3800 naar 3500 en ben ik op 115 kg blijven steken. Toen besloot ik mijn kcal te verlagen naar 3000 kcal en te starten met carb cycling en vanaf hier is het hard gegaan. Ik zit nu nog steeds op 3000 kcal en het gaat erg hard.

Uiteraard baal ik ervan dat ik het zo uit de hand heb laten lopen in de Coronatijd. Zoals de meesten wel weten heb ik eerder terugvallen gehad maar eigenlijk ging het sinds mijn wedstrijd erg goed. Vlak voor corona ging het ook top en ik wilde net met prima shape aan mijn cleanbulk gaan starten. Dat de sportscholen dicht gingen had ik echter nooit kunnen voorzien en deze twee maanden zijn voor mij ook echt een enorme hel geweest. Ik ben er flink depressief van geweest dat ik niet kon gaan trainen. Ik kon er ook totaal geen motivatie voor opbrengen om zelf met wat materiaal thuis wat te gaan doen. En bij mij is het een beetje alles of niets dus dan gaan de potten ben & jerry's en repen chocolade er gewoon snel doorheen. Gainen zonder te trainen dus. Maar goed, ik ben enorm blij met hoe het nu gaat en zie dit weer als een leerpunt. Ik ga lekker knallen de komende 11 weken om vervolgens een beetje gas terug te nemen en mijn lichaam een beetje rust te geven. Dan langzaam een plan maken om verder te bouwen aan een goed pak massa.

Dat lijkt me voor jou ook geweldig om vanuit het publiek je naam te horen scanderen. Komt goed! Verder ben je best veerkrachtig gebleken en heb je jezelf wel uit het (depressieve) dal getrokken, de break lijkt je dus wel goed gedaan te hebben en heel sterk dat je de motivatie zo goed hebt weergevonden. Top dat je collega positief reageerde, en dat dagje vrij zal vast ook wel goed komen.

mocht ik de mogelijkheid hebben om bij je wedstrijd te zijn en het word mogelijk gemaakt.
kom ik zeker even schreeuwen. misschien vind @Portonia1 het ook tof om mee te gaan.

JE hebt al meerdere keren een enorm goede comeback gemaakt. Ben echt benieuwd wat er met je fysiek gebeurt als je eens 2/3 jaar volgas kunt gaan zonder terugval.

• #2.831
Dat lijkt me voor jou ook geweldig om vanuit het publiek je naam te horen scanderen. Komt goed! Verder ben je best veerkrachtig gebleken en heb je jezelf wel uit het (depressieve) dal getrokken, de break lijkt je dus wel goed gedaan te hebben en heel sterk dat je de motivatie zo goed hebt weergevonden. Top dat je collega positief reageerde, en dat dagje vrij zal vast ook wel goed komen.
Ik principe krijgen wij alleen vrij voor begrafenissen en bruiloften etc. Dus ben er bang voor.
mocht ik de mogelijkheid hebben om bij je wedstrijd te zijn en het word mogelijk gemaakt.
kom ik zeker even schreeuwen. misschien vind @Portonia1 het ook tof om mee te gaan.
Ja ofc, wel weer andere kant van de wereld xd maar goed ga wel mee als het zo uitkomt
Dat zou mooi zijn 🥰
JE hebt al meerdere keren een enorm goede comeback gemaakt. Ben echt benieuwd wat er met je fysiek gebeurt als je eens 2/3 jaar volgas kunt gaan zonder terugval.
Hopen dat de gyms gewoon open blijven. Als er geen corona was geweest was dit ook allemaal niet gebeurd, alleen externe factoren heb je niet in de hand.

• #2.832
Net wat foto's gemaakt na rug training op low carb dag. Moet in elk geval nog oefenen met lachen tijdens het poseren.
Screenshot_20200901-193053_Instagram.jpg
Screenshot_20200901-193011_Instagram.jpg
Screenshot_20200901-192938_Instagram.jpg
Screenshot_20200901-192904_Instagram.jpg
Screenshot_20200901-192826_Instagram.jpg

Je staat er super bij en wat een nette BW-drop! :D

Verkeerde topic :D

• #2.838
Aderen over mijn buik komen al lekker door
IMG_20200903_075515_432.jpg

Bizar spul..tren:roflol:

Niet dat alles daaraan te wijten is, maar het werkt zeker voor aders all over the place goed mee.

Gaat de goede kant op man. Je herpakt jezelf goed.

Leuk om de vorderingen te volgen. :D

Terug
Naar boven