AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Aderen over mijn buik komen al lekker door
IMG_20200903_075515_432.jpg
Deze abs wil ik wel likken:P

20200831_223740.jpg

Op 11 mei ben ik weer begonnen met trainen. Woog 115 kg, veel massa kwijt en vet erbij. Tot 13 juli heb ik mijn kcal verlaagd van 3800 naar 3500 en ben ik op 115 kg blijven steken. Toen besloot ik mijn kcal te verlagen naar 3000 kcal en te starten met carb cycling en vanaf hier is het hard gegaan. Ik zit nu nog steeds op 3000 kcal en het gaat erg hard.

Uiteraard baal ik ervan dat ik het zo uit de hand heb laten lopen in de Coronatijd. Zoals de meesten wel weten heb ik eerder terugvallen gehad maar eigenlijk ging het sinds mijn wedstrijd erg goed. Vlak voor corona ging het ook top en ik wilde net met prima shape aan mijn cleanbulk gaan starten. Dat de sportscholen dicht gingen had ik echter nooit kunnen voorzien en deze twee maanden zijn voor mij ook echt een enorme hel geweest. Ik ben er flink depressief van geweest dat ik niet kon gaan trainen. Ik kon er ook totaal geen motivatie voor opbrengen om zelf met wat materiaal thuis wat te gaan doen. En bij mij is het een beetje alles of niets dus dan gaan de potten ben & jerry's en repen chocolade er gewoon snel doorheen. Gainen zonder te trainen dus. Maar goed, ik ben enorm blij met hoe het nu gaat en zie dit weer als een leerpunt. Ik ga lekker knallen de komende 11 weken om vervolgens een beetje gas terug te nemen en mijn lichaam een beetje rust te geven. Dan langzaam een plan maken om verder te bouwen aan een goed pak massa.
Top hoe je er weer bovenop komt. Vallen en weer opstaan.

Ik heb de afgelopen 2 jaar ook aardig wat tegenslagen gehad. Gebroken pols, relatiebreuk, vervolgens huis verplicht verkopen, nieuw huis kopen, notarissen, hypotheken, verhuizingen. Hoeveel progressie je door dit soort dingen mis loopt is echt fucked up. Gaat het eindelijk weer lekker, begint de Corona apocalypse.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.845
Bizar spul..tren:roflol:

Niet dat alles daaraan te wijten is, maar het werkt zeker voor aders all over the place goed mee.
Ik heb sowieso al vrij snel de aders overal staan:D
Gaat de goede kant op man. Je herpakt jezelf goed.

Leuk om de vorderingen te volgen. :D
Leuk om te horen:)
Deze abs wil ik wel likken:P

Ik zal op de meet mijn shirtje wel even voor je uittrekken :eyebrow:
Top hoe je er weer bovenop komt. Vallen en weer opstaan.

Ik heb de afgelopen 2 jaar ook aardig wat tegenslagen gehad. Gebroken pols, relatiebreuk, vervolgens huis verplicht verkopen, nieuw huis kopen, notarissen, hypotheken, verhuizingen. Hoeveel progressie je door dit soort dingen mis loopt is echt fucked up. Gaat het eindelijk weer lekker, begint de Corona apocalypse.
Same here. Helaas krijg je altijd te maken met externe factoren. Soms heb je daar geen invloed op en lopen de dingen zoals ze lopen. Gelukkig heb ik me goed herpakt en genoeg geleerd over mezelf weer.:)
Die aubergine ziet er anders ook goed uit:roflol:
:roflol:

Ik heb de afgelopen 2 jaar ook aardig wat tegenslagen gehad. Gebroken pols, vreemdgaan,relatiebreuk, vervolgens huis verplicht verkopen, nieuw huis kopen, notarissen, hypotheken, verhuizingen. Hoeveel progressie je door dit soort dingen mis loopt is echt fucked up. Gaat het eindelijk weer lekker, begint de Corona apocalypse.

Ik heb de afgelopen 2 jaar ook aardig wat tegenslagen gehad. Gebroken pols, vreemdgaan,relatiebreuk, vervolgens huis verplicht verkopen, nieuw huis kopen, notarissen, hypotheken, verhuizingen. Hoeveel progressie je door dit soort dingen mis loopt is echt fucked up. Gaat het eindelijk weer lekker, begint de Corona apocalypse.
Ssst :roflol: Dat zag ik niet als tegenslag :roflol:

• #2.852
Boven 3 weken voor de jbc, onder gisteren gemaakt met nog 10,5 week tot de hercules cup
IMG_20200904_100406.jpg

Oogt significant droger, kan aan mij liggen :D.

Groter en droger,wat wil een mens nog meer.:)

• #2.856
400 mg is ff genoeg

Droger weet ik niet, maar in elk geval wel een stuk voller en vasculairder. Zal zeker 4-5 kg verschillen tussen deze foto's.
respect hoe rustig je bent dan. als ik de verhalen moet geloven en hoe mensen reageren op tren.
ik ken mijzelf een beetje ik had echt al een aantal mishandelingen op mijn naam staan.

• #2.859
400 mg is ff genoeg

Droger weet ik niet, maar in elk geval wel een stuk voller en vasculairder. Zal zeker 4-5 kg verschillen tussen deze foto's.
Wellicht komt het door de vasculariteit dat het droger oogt, maar je definitie oogt nu zeker niet minder en VP niet hoger. Ik denk dat buik en rug overigens beter zijn om dit te beoordleen.

Terug
Naar boven