Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.862
Wellicht komt het door de vasculariteit dat het droger oogt, maar je definitie oogt nu zeker niet minder en VP niet hoger. Ik denk dat buik en rug overigens beter zijn om dit te beoordleen.
Ik denk inderdaad dat mijn buik en rug boven wat droger waren. Maar ik vond het wel een mooi vergelijk voor mijn schouders en armen. Flink wat massa gepakt toch lijkt het.
Hoeveel kinderen sla je per week het ziekenhuis in?
:roflol:

zoals gewoonlijk veel succes ermee ^^.zou mooi zijn als je weer een mooie plaatsing behaald

Boven 3 weken voor de jbc, onder gisteren gemaakt met nog 10,5 week tot de hercules cup
IMG_20200904_100406.jpg
Echt veeeel voller onder, alles lijkt groter en droger gewoon mooi gelijkmatig :lifter:

Wellicht komt het door de vasculariteit dat het droger oogt, maar je definitie oogt nu zeker niet minder en VP niet hoger. Ik denk dat buik en rug overigens beter zijn om dit te beoordleen.
je geeft het antwoord denk ik zelf al, niet om wovano te dissen ofzo of negatief over te komen maar de vasculariteit geeft het idee dat het vet% al zeer laag is.

het is wel veel lager dan een tijd gelden en hij maakt zeer rap progressie inderdaad.

• #2.867
zoals gewoonlijk veel succes ermee ^^.zou mooi zijn als je weer een mooie plaatsing behaald
Echt veeeel voller onder, alles lijkt groter en droger gewoon mooi gelijkmatig :lifter:
Dankjewel :flexgrin:
je geeft het antwoord denk ik zelf al, niet om wovano te dissen ofzo of negatief over te komen maar de vasculariteit geeft het idee dat het vet% al zeer laag is.

het is wel veel lager dan een tijd gelden en hij maakt zeer rap progressie inderdaad.
Het was me vooral te doen om te zien dat ik massa gewonnen heb bij armen en schouders. En uiteindelijk heb ik met 10 weken nog zat tijd om de shape van de vorige wedstrijd te verbeteren. :)

Dankjewel :flexgrin:

Het was me vooral te doen om te zien dat ik massa gewonnen heb bij armen en schouders. En uiteindelijk heb ik met 10 weken nog zat tijd om de shape van de vorige wedstrijd te verbeteren. :)
Trainingsschema is beter. 1 spiergroep per dag. Genoeg rust. Armen hun eigen dag. Dat komt helemaal goed. Af en toe smorgens trainen.

• #2.870
Trainingsschema is beter. 1 spiergroep per dag. Genoeg rust. Armen hun eigen dag. Dat komt helemaal goed. Af en toe smorgens trainen.
Ik heb in principe geen schema met steeds dezelfde oefeningen, maar in feite doe ik wel altijd standaard oefeningen elke training. Benen doe ik 2x per week omdat het zo’n belangrijke spiergroep is en ik mijn quads graag wil verbeteren. Armen dus ook 2x per week apart gedaan.
In de ochtend trainen laat ik lekker aan jou over :roflol:

ik wil ook weer aan de tren:treuren:

eerlijk heb je soms roid rage tegen de kinderen in de klas:roflol:

• #2.874
Afgelopen zaterdag ben ik begonnen met mijn eerste cycle clenbuterol voor twee weken. Eerst 5 dagen 40 mcg, dan 5 dagen 80 mcg en de laatste 4 dagen nog 120 mcg. Ik was even vergeten wat voor troep clen ook alweer was. Meteen flink trillen en een aantal uur na mijn schoudertraining kreeg ik tijdens het rijden plotseling krampen in mijn borst. Gisteren een paar uur na mijn arm training lichte kramp in mijn onderarmen. Ik neem al magnesium 300 mg, kalium 300 mg en taurine 3000 mg. Iemand nog tips tegen kramp buiten genoeg drinken want dat doe ik ook al?

clen blijft toch echt troep man, mijn voorkeur gaat toch altijd voor t3.

Afgelopen zaterdag ben ik begonnen met mijn eerste cycle clenbuterol voor twee weken. Eerst 5 dagen 40 mcg, dan 5 dagen 80 mcg en de laatste 4 dagen nog 120 mcg. Ik was even vergeten wat voor troep clen ook alweer was. Meteen flink trillen en een aantal uur na mijn schoudertraining kreeg ik tijdens het rijden plotseling krampen in mijn borst. Gisteren een paar uur na mijn arm training lichte kramp in mijn onderarmen. Ik neem al magnesium 300 mg, kalium 300 mg en taurine 3000 mg. Iemand nog tips tegen kramp buiten genoeg drinken want dat doe ik ook al?
Magnesium mag wel wat hoger voor jouw bw, 6mg/kgbw. Of het helpt geen idee tho. :p

Minder nemen, ik start op 10mcg en kom niet hoger dan 40mcg.

Ik vind je verder een aardige gast maar je protocol slaat nergens op en het is een beetje raar dat niemand anders dit zegt of ziet. Het is geen snoepgoed.

Laatst bewerkt:
Magnesium kun je indd nog at hoger doseren (zorg dat het magnesium citrate is), tevens supplementeer je al kalium... Zoals je zelf al zegt blijft rotzooi, even door de zure appel heen :P Je zou tijdens het trainen nog wat cocoswater kunnen drinken dit zorgt ook voor een goeie elektrolyten balans en gaat tegen krampen.

Ik zelf kon gewoon niet trainen door de krampen zo erg was het.

Suijkerbuik zei tegen mij tuurlijk ga je hard op t3/clen zo hard dat je niet meer kan trainen:roflol:

Terug
Naar boven