XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

t*ring die V-squats!:bow:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.902
  • #2.903
Gewicht vanmorgen 104,6 kg
20200908_213611.jpg
Screenshot_20200908-213439_Instagram.jpg
Screenshot_20200908-213423_Instagram.jpg
Screenshot_20200908-213407_Instagram.jpg
Screenshot_20200908-213349_Instagram.jpg
Screenshot_20200908-213337_Instagram.jpg

• #2.906
Ondanks corona echt flinke gains gemaakt, ziet er top uit man! Heb je geen coach atm?

Al twee keer naar gekeken maar weinig verbetering helaas

Als eerst 6 weken tot die fotoshoot. Op deze foto was het nog 3 weken tot de vorige fotoshoot. Mooi verschil vind ik. Toch wat gains gemaakt nog in die anderhalf jaar ondanks corona.
IMG_20200908_231638.jpg
Balen dat je het niet opgelost krijgt.
Zeker goede progressie!

Wat een progressie!:bow:

Vind die side poses echt heel nice!

zeer goede progressie ondanks een tijdje eruit geweest.

• #2.911
Ondanks corona echt flinke gains gemaakt, ziet er top uit man! Heb je geen coach atm?
Thanks
Momenteel niet maar de laatste weken helpt @Pleister me
Balen dat je het niet opgelost krijgt.
Zeker goede progressie!
Wat een progressie!:bow:

Vind die side poses echt heel nice!
Vind ik persoonlijk ook een van mijn beste poses
zeer goede progressie ondanks een tijdje eruit geweest.
Dankjewel:)

• #2.916
Wat the f**k. Dat niet alleen maar jouw benen en kuiten gaan goed.
Echt zieke transformatie weer. Vet maakt gewoon geen schijntje kans op die benen.
Lijnen mogen nog wel een heel stuk dieper, maar gelukkig heb ik nog even. Wil eigenlijk gaan voor de dwarsstrepen over de quads straks.
Damn, roadmaps, hoeveel weken was het nog haha :p
9,5 week tot de wedstrijd en 6 weken tot de fotoshoot, genoeg? :roflol:

• #2.917
Gewicht vanmorgen was 102,4 kg. Mijn buik zag er echt super plat en strak uit. Ik heb het idee dat mijn buik nu al een heel stuk droger is dan vorige keer 2 weken uit. Het meeste vet zit nog op mijn onderrug maar dat is ook al een heel stuk minder geworden de afgelopen dagen. Op mijn benen zit ook nauwelijks vet meer, maar die echt diepe lijnen zijn er nog niet. De lijnen zijn natuurlijk wel goed te zien, maar nog niet zo heel diep. Zou uiteindelijk wel graag de dwarsstrepen in mijn benen willen.
Verder voel ik me op zich prima. Totaal nog niet in de verleiding geweest om iets lekkers te eten en daar had ik het vorige prep wel moeilijk mee kan ik me herinneren. Ik merk wel dat mijn energielevel sinds deze week wat lager is, maar dat is nog niet echt storend. Mijn slaap gaat afwisselend, de ene nacht best goed en de andere nacht weer minder. Afgelopen nacht was bijvoorbeeld echt een ramp en moest ik drie keer naar het toilet.
Van de clen ervaar ik geen bijna geen bijwerkingen meer, ben nu 1 week op 40 mcg gebleven. Morgen ga ik verhogen naar 60 mcg. Verder twijfel ik nog op welk moment ik de winstrol ga toevoegen. Op 20 oktober heb ik de fotoshoot en op 15 november is de wedstrijd dus ik denk dat ik 5 oktober ga beginnen. Dan heb ik zowel bij de fotoshoot als op de wedstrijd nog profijt van de wat hardere look.

Gebruik je inmiddels (weer) hgh? (Of eventueel alleen tijdens de bulk?)

Terug
Naar boven