Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.941
Goed onder handen genomen
IMG-20200914-WA0008.jpg
IMG-20200914-WA0009.jpg

Aparte fetish heb jij :p

Wat hoort het precies te doen?

Oefff

• #2.944
Aparte fetish heb jij :p

Wat hoort het precies te doen?
"Bij 'dry cupping' oftewel de Chinese methode verwarmt de therapeut kopjes en plaatst deze op je huid. Door de onderdruk die dan ontstaat, blijft de cup aan je huid plakken. Het kopje kan ook vacuüm gezogen worden met behulp van een pompje. De gebruikte cups kunnen van glas, aardewerk, plastic of bamboe gemaakt zijn.

Het idee is dat je zo de doorbloeding stimuleert en spieren en bindweefsel los masseert. Het zou tevens effect hebben op de meridianen, banen in het lichaam waar volgens de leer van de
Bij 'dry cupping' oftewel de Chinese methode verwarmt de therapeut kopjes en plaatst deze op je huid. Door de onderdruk die dan ontstaat, blijft de cup aan je huid plakken. Het kopje kan ook vacuüm gezogen worden met behulp van een pompje. De gebruikte cups kunnen van glas, aardewerk, plastic of bamboe gemaakt zijn.

Het idee is dat je zo de doorbloeding stimuleert en spieren en bindweefsel los masseert. Het zou tevens effect hebben op de meridianen, banen in het lichaam waar volgens de leer van de acupunctuur energie doorheen stroomt."

"Bij 'dry cupping' oftewel de Chinese methode verwarmt de therapeut kopjes en plaatst deze op je huid. Door de onderdruk die dan ontstaat, blijft de cup aan je huid plakken. Het kopje kan ook vacuüm gezogen worden met behulp van een pompje. De gebruikte cups kunnen van glas, aardewerk, plastic of bamboe gemaakt zijn.

Het idee is dat je zo de doorbloeding stimuleert en spieren en bindweefsel los masseert. Het zou tevens effect hebben op de meridianen, banen in het lichaam waar volgens de leer van de
Bij 'dry cupping' oftewel de Chinese methode verwarmt de therapeut kopjes en plaatst deze op je huid. Door de onderdruk die dan ontstaat, blijft de cup aan je huid plakken. Het kopje kan ook vacuüm gezogen worden met behulp van een pompje. De gebruikte cups kunnen van glas, aardewerk, plastic of bamboe gemaakt zijn.

Het idee is dat je zo de doorbloeding stimuleert en spieren en bindweefsel los masseert. Het zou tevens effect hebben op de meridianen, banen in het lichaam waar volgens de leer van de acupunctuur energie doorheen stroomt."
Ben benieuwd of het wat gaat doen voor je! Klinkt in ieder geval aardig experimenteel, maar niet geschoten is altijd mis.

• #2.946
Ben benieuwd of het wat gaat doen voor je! Klinkt in ieder geval aardig experimenteel, maar niet geschoten is altijd mis.
Experimenteel wil ik het niet noemen want deze techniek wordt al lang toegepast in de Chinese geneeskunst.

Experimenteel wil ik het niet noemen want deze techniek wordt al lang toegepast in de Chinese geneeskunst.
Alsook al eeuwen in het midden oosten,alleen heet het daar hijama. Maar dan prikken ze ook nog zodat de afvalstoffen (bloed) uit het lichaam kan.

• #2.949
Update schouder
Gisteren deed mijn schouder zoveel pijn dat als ik op mijn rug lag ik niet eens mijn arm kon optillen. Gisteravond leek hij zelfs de kloppen wat gepaard ging met steken. Had na mijn legday nog even geposeerd en tijdens de quarter turn front pose zit er gewoon een deuk in mijn schouder aan die kant. Ik maakte me dus behoorlijk druk want als dat over 9 weken is ben ik gewoon genaaid. Gelukkig voelde mijn schouder vanmorgen al stukken beter. Ik kon mijn arm weer gewoon optillen met nog maar lichte pijn. Bij de quarter turn front pose leek de deuk ook alweer wat minder te zijn. Deze week ga ik sowieso, ook op aanraden van Jaap, geen borst of schouders trainen. Als het dan volgende week weer lukt ga ik tot de wedstrijd alleen apparaten gebruiken en misschien maar iets lichter op meer herhalingen trainen. Geen risico’s nemen. Massa ga ik toch niet meer opbouwen, alleen behouden en dan moet denk ik prima lukken zo.

Update schouder
Gisteren deed mijn schouder zoveel pijn dat als ik op mijn rug lag ik niet eens mijn arm kon optillen. Gisteravond leek hij zelfs de kloppen wat gepaard ging met steken. Had na mijn legday nog even geposeerd en tijdens de quarter turn front pose zit er gewoon een deuk in mijn schouder aan die kant. Ik maakte me dus behoorlijk druk want als dat over 9 weken is ben ik gewoon genaaid. Gelukkig voelde mijn schouder vanmorgen al stukken beter. Ik kon mijn arm weer gewoon optillen met nog maar lichte pijn. Bij de quarter turn front pose leek de deuk ook alweer wat minder te zijn. Deze week ga ik sowieso, ook op aanraden van Jaap, geen borst of schouders trainen. Als het dan volgende week weer lukt ga ik tot de wedstrijd alleen apparaten gebruiken en misschien maar iets lichter op meer herhalingen trainen. Geen risico’s nemen. Massa ga ik toch niet meer opbouwen, alleen behouden en dan moet denk ik prima lukken zo.
Altijd balen als zoiets je gebeurd midden in de prep, zo had ik vorig jaar een gedeeltelijke pec tear 6 weken uit. Met veel fysiobehandeling en aangepast trainen heb ik niets ingeleverd. Echt kijken welke oefeningen geen pijntjes veroorzaken en daar de focus op gaan leggen. Pre-exhaust oefeningen zoals flys voor je zware borstoefeningen willen ook nog wel eens helpen (dan hoef je al niet zo hoog te gaan met compounds). TUT, korte pauzes onderin je presses en bovenin je raises, Isometrische holds kunnen allemaal een goeie bijdrage leveren tijdens z'n periode.

• #2.951
Altijd balen als zoiets je gebeurd midden in de prep, zo had ik vorig jaar een gedeeltelijke pec tear 6 weken uit. Met veel fysiobehandeling en aangepast trainen heb ik niets ingeleverd. Echt kijken welke oefeningen geen pijntjes veroorzaken en daar de focus op gaan leggen. Pre-exhaust oefeningen zoals flys voor je zware borstoefeningen willen ook nog wel eens helpen (dan hoef je al niet zo hoog te gaan met compounds). TUT, korte pauzes onderin je presses en bovenin je raises, Isometrische holds kunnen allemaal een goeie bijdrage leveren tijdens z'n periode.
Zulke trainingen zullen het worden inderdaad. En met de plate loaded apparatuur bij Platinum gym kom ik ook al een heel eind. Als me dit bij Haefland sport was gebeurd was ik de lul want die borst apparaten waren echt kut. Scheelt dat ik jarenlange ervaring heb met schouderproblemen dus kan mijn trainingen er wel prima op aanpassen.

Beterschap met je schouder. Goede beslissing denk ik om wat rustiger aan te doen. Gaat echt wel goed komen met jou :thumbup:

Update schouder
Verstandig plan!hoop dat het zo uitpakt

• #2.954
Klote van die schouder man, even wat rustiger en voorzichtiger. Je raakt je massa niet zomaar kwijt ;)

Update schouder
Beterschap en succes, vooral ook mentaal is dit beroerd.

• #2.958
Update
Gisteravond was dan de eerste keer dat ik echt cravings had. Was even vergeten hoe kut dat is. Ik had echt enorme honger. Uiteindelijk heb ik mijn pre bed meal maar vroeg gegeten en ben ik naar bed gegaan, lag ik tenminste een keer op tijd in bed. Komende zaterdag heb ik een cheat dus daar kijk ik wel echt naar uit. :eating:
Zoals hierboven al vermeld was mijn gewicht vanmorgen 101,3 kg. Laagste gewicht deze prep. Ik denk dat als ik nu wat diuretica zou gebruiken ik de shape heb van mijn vorige wedstrijd, zit er niet ver meer vanaf. Het geeft dus wel een goed gevoel dat ik nog zoveel weken de tijd heb. Momenteel vaar ik nog in bekende wateren, de shape die ik nu heb, heb ik al eerder gehad. Ik ben wel heel benieuwd hoe het zo gaat zijn als ik op een punt kom dat ik echt ripped ben. Dat is nog onbekend terrein. Ergens heb ik een beetje de angst dat ik wat plat ga worden, maar gelukkig heb ik veel mensen om me heen met een objectieve kijk. Momenteel heb ik het gevoel dat ik wel wat platter ben, maar als ik eenmaal een pomp heb valt het wel weer mee. Zeker bij schouders, maar die kan ik momenteel helaas niet oppompen. Gisteren heb ik rug getraind en die pomp blijft echt een van de lekkerste.

Training

Lat pulldown
15x40
15x55
12x65
10x75
2x8x80

Reversed close grip pulldown (https://www.fitness-seller.nl/pull-greep-draaibaar-20-cm/)
4x10x60

Mega pomp al hier

Dumbbell row
10x32
10x44
3x8x52

Close grip cable row
10x70
3x10x80

Plate loaded low row unilateral
4x10x50

Pullover machine
3x10x80

Rope pullover
4x12x40

Zo dan, stevige DB rows!:thumbs: Shape ziet er goed, en zeker niet plat uit:bow:

Terug
Naar boven