XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.961
Update
Gisteravond was dan de eerste keer dat ik echt cravings had. Was even vergeten hoe kut dat is. Ik had echt enorme honger. Uiteindelijk heb ik mijn pre bed meal maar vroeg gegeten en ben ik naar bed gegaan, lag ik tenminste een keer op tijd in bed. Komende zaterdag heb ik een cheat dus daar kijk ik wel echt naar uit. :eating:
Zoals hierboven al vermeld was mijn gewicht vanmorgen 101,3 kg. Laagste gewicht deze prep. Ik denk dat als ik nu wat diuretica zou gebruiken ik de shape heb van mijn vorige wedstrijd, zit er niet ver meer vanaf. Het geeft dus wel een goed gevoel dat ik nog zoveel weken de tijd heb. Momenteel vaar ik nog in bekende wateren, de shape die ik nu heb, heb ik al eerder gehad. Ik ben wel heel benieuwd hoe het zo gaat zijn als ik op een punt kom dat ik echt ripped ben. Dat is nog onbekend terrein. Ergens heb ik een beetje de angst dat ik wat plat ga worden, maar gelukkig heb ik veel mensen om me heen met een objectieve kijk. Momenteel heb ik het gevoel dat ik wel wat platter ben, maar als ik eenmaal een pomp heb valt het wel weer mee. Zeker bij schouders, maar die kan ik momenteel helaas niet oppompen. Gisteren heb ik rug getraind en die pomp blijft echt een van de lekkerste.

Training

Lat pulldown
15x40
15x55
12x65
10x75
2x8x80

Reversed close grip pulldown (https://www.fitness-seller.nl/pull-greep-draaibaar-20-cm/)
4x10x60

Mega pomp al hier

Dumbbell row
10x32
10x44
3x8x52

Close grip cable row
10x70
3x10x80

Plate loaded low row unilateral
4x10x50

Pullover machine
3x10x80

Rope pullover
4x12x40
Die “platte“ fase moet je even doorheen, eenmaal peeled en je kunt meer gaan refeeden en meerdere laadprotocollen uitproberen ;)

• #2.963
Gewichtsdaling gaat echt hard, vanmorgen 100,7 kg. Gelukkig heb ik zaterdag een hele flinke cheatmeal en dan is het even kijken hoe snel ik weer terug ben op het laagste gewicht daarna. Anders moet ik even gaan spelen met mijn hoge/middel/lage dagen. Wellicht een extra hoge dag erbij want het moet niet te snel gaan nu anders ga ik straks nog massa inleveren.

Gewichtsdaling gaat echt hard, vanmorgen 100,7 kg. Gelukkig heb ik zaterdag een hele flinke cheatmeal en dan is het even kijken hoe snel ik weer terug ben op het laagste gewicht daarna. Anders moet ik even gaan spelen met mijn hoge/middel/lage dagen. Wellicht een extra hoge dag erbij want het moet niet te snel gaan nu anders ga ik straks nog massa inleveren.
Kortom je weet wat te doen!
By the way....wat staat op het menu zaterdag? Al af aan het tellen?

• #2.965
Kortom je weet wat te doen!
By the way....wat staat op het menu zaterdag? Al af aan het tellen?
Ik ga eten bij ‘t Zusje. Weet niet of je dat kent, maar dat is een AYCE restaurant met heerlijke gerechtjes en vooral heerlijke toetjes 🤤

T zusje viel mij echt enorm tegen maar is ook niet mijn favoriet qua type voedsel

't Zusje is zeker goeie! De keer dat ik er ben geweest duurde het alleen aardig lang voordat de gerechten kwamen (was in Tilburg) en ging bijna met een hongergevoel weg na 3 uur te hebben gezeten :roflol:

• #2.969
Lekker man, ik ben een keer bij 't Zusje geweest en dat was oprecht het beste wat ik ooit gegeten heb.
T zusje viel mij echt enorm tegen maar is ook niet mijn favoriet qua type voedsel
't Zusje is zeker goeie! De keer dat ik er ben geweest duurde het alleen aardig lang voordat de gerechten kwamen (was in Tilburg) en ging bijna met een hongergevoel weg na 3 uur te hebben gezeten :roflol:
Ik ben er 1x geweest en dat was de dag na mijn eerste wedstrijd. Toen had ik 7 rondes warm en 7 rondes toetjes geloof ik.:roflol:

Zal nu met minder mensen in het restaurant door corona een stuk sneller gaan!

Ik vond de vorige keer de gerechtjes allemaal erg zout (en ik hou van zout!), hoop dat jij meer geluk hebt @wovano !

Edit: En anders 14 rondes toetjes, want alleen al daarvoor zou ik naar 't Zusje gaan:heart:

Laatst bewerkt:
Wow, echt knap hoe snel je aan het cutten bent niet normaal.:eek:

Ik ga eten bij ‘t Zusje. Weet niet of je dat kent, maar dat is een AYCE restaurant met heerlijke gerechtjes en vooral heerlijke toetjes 🤤
En zaterdag is de meet, ideale cheatgelegenheid. :P

T Zusje moet ik ook nog eens heen. Ben je niet bang dat om in de prep naar een AYCE te gaan, zou ik niet aankunnen. :P

Lekker man, ik ben een keer bij 't Zusje geweest en dat was oprecht het beste wat ik ooit gegeten heb.
Serieus? Wow, dan moet ik er een x heen. Dat is echt wel echt uniek dat een AYCE zo goed is , meestal gaat daar kwantiteit boven kwaliteit en kan het nooit tippen aan à la carte.

Ik vond de vorige keer de gerechtjes allemaal erg zout (en ik hou van zout!), hoop dat jij meer geluk hebt @wovano !

Edit: En anders 14 rondes toetjes, want alleen al daarvoor zou ik naar 't Zusje gaan:heart:

ja dit dus... drie dagen erna nog dorst hebben haha

lekker bezig Wouter!

• #2.974

Vorige keer ging het perfect allemaal, dus hopelijk nu ook :D ik zal ook niet eerder weggaan voor mijn buik gevuld is.:roflol:
Wow, echt knap hoe snel je aan het cutten bent niet normaal.:eek:

En zaterdag is de meet, ideale cheatgelegenheid. :P

T Zusje moet ik ook nog eens heen. Ben je niet bang dat om in de prep naar een AYCE te gaan, zou ik niet aankunnen. :P
Nee hoor, ik heb zaterdag nog 8 weken en er hoeft niet veel meer af dus ik kan prima zonder schuldgevoel naar een AYCE gaan. Ben wel benieuwd wat ik op kan hoor want mijn maag zal wel flink gekrompen zijn.
Serieus? Wow, dan moet ik er een x heen. Dat is echt wel echt uniek dat een AYCE zo goed is , meestal gaat daar kwantiteit boven kwaliteit en kan het nooit tippen aan à la carte.
Beste eten wil ik niet zeggen, maar wel beste eten voor een AYCE wat ik heb gehad. Vooral de toetjes zijn echt goddelijk.

Nice man. Veel plezier alvast!

Wellicht dat het aan de vestiging liggen. Maar jou kennende vind je het toch tegenvallen.

Terug
Naar boven