XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

• Like
Waarderingen: BB_
Wellicht dat het aan de vestiging liggen. Maar jou kennende vind je het toch tegenvallen.
Hoezo dat? AYCE's waar we tot nu bij de meet geweest zijn vond ik allemaal dikke prima, zelfs ook al ben ik geen sushifan. Die vreetschuur in R'dam waar ze echt van alles hadden wil ik ook nog weleens heen en die sushitent bij Alexandrium vond ik ook goed voor een AYCE

Dit is niet serieus hoop ik? Dan wordt het echt tijd je horizon wat te verbreden..
Mocht je van Indiaas houden , in Leidschendam heb ik na de shoot echt goed gegeten. Kreeg op verschillende sites (niet alleen TripAdvisor,.maar ook echte reviews) ook echt hoge scores.

Dit is niet serieus hoop ik? Dan wordt het echt tijd je horizon wat te verbreden..
Ik was in scheveningen. Alles was zeer snel, hele goeie bediening en het eten smaakte echt uitstekend. Alacarte heb ik niet extreem veel restaurant ervaring maar AYCE heb ik toch wel een shitload aan restaurants gehad en echt niks kwam in de buurt van 't Zusje scheveningen.
Hoezo dat? AYCE's waar we tot nu bij de meet geweest zijn vond ik allemaal dikke prima, zelfs ook al ben ik geen sushifan. Die vreetschuur in R'dam waar ze echt van alles hadden wil ik ook nog weleens heen en die sushitent bij Alexandrium vond ik ook goed voor een AYCE
Was ervan onder de de indruk dat je het nooite cht op ayce had.

Ik heb 1x tapas gegeten met een meet jezus wat ging dat traag nooit weer.

Mocht je van Indiaas houden , in Leidschendam heb ik na de shoot echt goed gegeten. Kreeg op verschillende sites (niet alleen TripAdvisor,.maar ook echte reviews) ook echt hoge scores.
In Valencia voor het eerst Indiaas gegeten, vond ik erg smakelijk!

Zou wel graag een keer bij zo een tentje eten waar je een soort rijsttafel van meerdere gerechtjes kan bestellen. Want er was zo enorm veel keuze!
Ik was in scheveningen. Alles was zeer snel, hele goeie bediening en het eten smaakte echt uitstekend. Alacarte heb ik niet extreem veel restaurant ervaring maar AYCE heb ik toch wel een shitload aan restaurants gehad en echt niks kwam in de buurt van 't Zusje scheveningen.

Qua ayce met verschillende keukens waar je aan tafel bediend wordt + HEEEEEL VEEL toetjes vind ik 't Zusje ook wel een topper!

Ik hoop dan ook dat de hoeveelheid zout (vorige keer in Woerden/Utrecht) een 'uitschieter' waren..
Ik heb 1x tapas gegeten met een meet jezus wat ging dat traag nooit weer.
Gaat nu met die lagere corona bezetting een stuk sneller

• Like
Indiaas is erg lekker inderdaad, in Berlijn voor het eerst geweest en was heerlijk (en lekker pittig). Helaas konden ze niet zo goed kip bakken, want die nacht had ik voedselvergiftiging :rolleyes:

• Like
In Valencia voor het eerst Indiaas gegeten, vond ik erg smakelijk!

Zou wel graag een keer bij zo een tentje eten waar je een soort rijsttafel van meerdere gerechtjes kan bestellen. Want er was zo enorm veel keuze!
Qua ayce met verschillende keukens waar je aan tafel bediend wordt + HEEEEEL VEEL toetjes vind ik 't Zusje ook wel een topper!

Ik hoop dan ook dat de hoeveelheid zout (vorige keer in Woerden/Utrecht) een 'uitschieter' waren..
Gaat nu met die lagere corona bezetting een stuk sneller
Ik heb van iemand anders ook gehoord dat zij Utreg niks vonden, dus wellicht echt vestiging gebonden.

Vroeger niet, maar door bodybuilding ben ik verneukt en met een meet wil ik mijzelf volproppen als het een keertje 'mag'.

Ik denk overigens dat het niet zozeer enkel een mening is, maar wel een feit dat een AYCE nooit dezelfde kwaliteit als een a la carte restaurant kan leveren voor dat geld (niet zeg maar het eten met liefde en passie bereid door een goeie kok of het grootmoeders recepten gevoel), maar moet zeggen dat ik het stiekem best lekker vind. Enkel fast food is echt niet mijn ding; bij sushi is vaak keus genoeg (ook teppanyaki bijvoorbeeld). Verder zit er soms wel een hoop tokkie/paupervolk dat overal staat te dringen, maar dat verschilt wel een beetje per AYCE. Die landelijke ketens vind ik niet altijd super (zoals SUMO, dat vind ik vrij slecht, maar slechts mijn bescheiden mening).

Vorig jaar echt bij een goeie Griek onbeperkt tapas/mezes gegeten, en dan ook echt traditonele dingen. Spaanse tapas idem.

Indiaas is erg lekker inderdaad, in Berlijn voor het eerst geweest en was heerlijk (en lekker pittig). Helaas konden ze niet zo goed kip bakken, want die nacht had ik voedselvergiftiging :rolleyes:
Oei, das balen. Ik vind die curry's erg lekker en Peshwari naan erbij (brood met kokos/rozijnen, chees naan en garlic zijn ook prima). Ik houd wel van erg pittig, maar Indiaas kan echt extreem zijn. Vindaloo en Phaal zijn mij te extreem. Er zijn ook veel milde en/of zoete curry's voor degenen die niet van pittig houden. Lassi erbij is ook heerlijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.991
Legday

Warmup:
Fietsen 10 min
Leg extension 3x20

Unilateral leg press
15x60
12x100
10x120
3x10x140

V-squat (smalle stand)
10x80
10x120
3x10x140

Bulgarian split squat smith
10x30
3x10x40

Unilateral leg extension
4x12x35

Lying leg curl
15x15
15x20
12x25
4x10x30

Hip adduction
10x60
10x100
10x130
3x10x150

Donkey calf raises
15x
15x20
15x60
3x15x90

• #2.992
Screenshot_20200917-200327_Instagram.jpg

So, jij wordt met de dag droger man!!

• #2.994
  • #2.995
Shape gaat goed, maar zoals jullie zien is mijn pijnlijke schouder een stuk minder vol. Heb ik weer...:( Hopelijk is het snel opgelost.
Screenshot_20200918-215049_Instagram.jpg

Facking trenveins :o

jammer had graag IRL gezien bij de meet morgen :(

Zieke roadmap over je schouders, je kan zo het podium op :flexbiceps:

Terug
Naar boven