MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

de spier overloaden kan toch ook met drop sets, super sets.

zal in nu een filmpje van dorian yates erbij halen dan hebben we allebei gelijk.

overload kan op verschillende manieren met swingen bv (barbell curl)
of strict form en drop set enz.

Er is geen 1 manier om ergens te komen

Ben zelf ook niet zo’n van van allerhande rows met veel te zwaar gewicht, sloppy form en kut ROM. Ik zie weleens gasten op IG 8 plates T-bar rowen ofzo en het slaat echt nergens op hoe ze dat doen. Maar je kan natuurlijk moeilijk ontkennen dat er mensen zijn voor wie dat werkt. Dan kan je er ook niet al te veel tegenin brengen.

Maar Dorian daarentegen is wel een goed voorbeeld van iemand die én extreem sterk was én altijd perfecte form en ROM had... het kan dus wel.

slechte form is nummer1 reden voor weinig massa bij sportschoolfiguren!!

dit verklaart wel dat iedereen 600mg tren nodig heeft voor resultaten.

en ja ik weet dat Ronnie Coleman, Branch Warren, Johhnie Jackson allemaal slechte vorm gebruikten.

ondanks hun waardeloze trainingsstijl zijn ze ver gekomen(zeker Ronnie) dit zegt meer over hun elite genetics dan dat dit de beste manier is.

slechte form is nummer1 reden voor weinig massa bij sportschoolfiguren!!

dit verklaart wel dat iedereen 600mg tren nodig heeft voor resultaten.

en ja ik weet dat Ronnie Coleman, Branch Warren, Johhnie Jackson allemaal slechte vorm gebruikten.

ondanks hun waardeloze trainingsstijl zijn ze ver gekomen(zeker Ronnie) dit zegt meer over hun elite genetics dan dat dit de beste manier is.

#bullshit_nr_89764689

ik zie weleens mensen in de gym barbell shrugs doen met 180-200kg zonder enige trap development.
Dan staat er iemand naast die met dumbells van 36kg met perfecte vorm wel massa pakt op die spieren.

IK weet dat dit niet de ideale manier is om te kijken maar gewoon een persoonlijk voorbeeld.

het probleem van het forum is dat ze naar protocollen van pro's kijken, en naar trainingsstijlen en dat ze dat 1 op 1 gaan kopiëren.
Moet ik uitleggen waarom dit niet de slimste manier is?
Wat is volgens jou het beste protocol en trainingstijl? Serieuze vraag

het probleem van het forum is dat ze naar protocollen van pro's kijken, en naar trainingsstijlen en dat ze dat 1 op 1 gaan kopiëren.
Moet ik uitleggen waarom dit niet de slimste manier is?

waar heb jij het over? Ga fietsen man.
Bij ons traint er een powerlifter die lekker triples (Squat) maakt van 170 KG. Hij is een ecto eerste klas. En z’n vorm is gewoon goed.
Dus het is niet per sé dat iemands vorm niet goed is als iemand weinig massa heeft.

Barbell en dumbell rows horen met wat momentum en cheat imo. Form 100% strict houden ga je nooit hard kunnen overloaden.
Klopt , maar wel met mate. Op het moment dat er pijntjes komen lijkt iets deloaden en wat strikter mij niet verkeerd. Anders wordt het Branch Warren-style.

Ben zelf ook niet zo’n van van allerhande rows met veel te zwaar gewicht, sloppy form en kut ROM. Ik zie weleens gasten op IG 8 plates T-bar rowen ofzo en het slaat echt nergens op hoe ze dat doen. Maar je kan natuurlijk moeilijk ontkennen dat er mensen zijn voor wie dat werkt. Dan kan je er ook niet al te veel tegenin brengen.

Maar Dorian daarentegen is wel een goed voorbeeld van iemand die én extreem sterk was én altijd perfecte form en ROM had... het kan dus wel.
Je moet er wel hard bij schreeuwen, anders werkt het niet.

Een beetje momentum kan wel maar een halve deadlift er van maken is wel zinloos i.m.o, als je doel massa is tenminste.

• Like
Waarderingen: BB_
ik zie weleens mensen in de gym barbell shrugs doen met 180-200kg zonder enige trap development.
Dan staat er iemand naast die met dumbells van 36kg met perfecte vorm wel massa pakt op die spieren.

IK weet dat dit niet de ideale manier is om te kijken maar gewoon een persoonlijk voorbeeld.
Dikke traps is 9 van de 10 keer gewoon aan AAS te danken en wanneer je ze er dan genoeg bij stimuleert gaan ze vanzelf wel groeien, tenzij je kutgenen hebt.

Een beetje momentum kan wel maar een halve deadlift er van maken is wel zinloos i.m.o, als je doel massa is tenminste.
Denk ik ook. Voor massa denk ik ook dat het negatieve (excentrische) deel belangrijk is,.dus ze niet als een baksteen laten vallen of droppen. (Correct me if I'm wrong.)

Denk ik ook. Voor massa denk ik ook dat het negatieve (excentrische) deel belangrijk is,.dus ze niet als een baksteen laten vallen of droppen. (Correct me if I'm wrong.)
Ik denk een beetje een combo. Ik zie ook gasten trainen met een 60kg row en overdreven trage eccentrische fase. Dan kan je er beter 100 op gooien en daar wat minder focus op leggen imo. Een redelijk gecontroleerde fase is natuurlijk wel goed, maar of dat nou 1 of 4 sec is..

Terug
Naar boven