AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Standaard, soms vreet ik tijdens de training al een protein bar en banaan naast m'n intra en direct na de training weer.
In denk dat voor verzadiging een intra shake meer gaat doen dan een reep of een stuk fruit.

• Like
Waarderingen: BB_
In denk dat voor verzadiging een intra shake meer gaat doen dan een reep of een stuk fruit.
Je leest niet goed. Naast m'n intra;)
1604076712550524300154324968930.jpg

Je 'harde' werk vertaald zich alleen niet in gains dus ergens gaat er iets fout.
Zo ver was ik ook al, helaas gaat loon naar werken niet altijd op. ;) Je bent wel erg van de dooddoeners he. :P was het leven maar zo gemakkelijk, dat met hard trainen iedereen buff werd. :P Prijs je gelukkig als het bij jou zo werkt. Maar zoals ik al zei, heb ik keys gevonden die goed werken (iig voor mij) , dus mij hoor je niet klagen. Ik zal verder dit topic niet verder vervuilen en weet ook niet echt wat de aanleiding hiertoe was. Ik gaf enkel wat cues die voor mij een significant verschil op hebben geleverd en echt top voelen en werken. :D

Ik snap niet hoe mensen intra workout drinks drinken en zelfs bananen en protein bars vreten tijdens het trainen:hahaha: Dat kan toch niet met een hartslag van 200 na een set squats ofzo? Als ik ook maar denk aan iets anders dan water tijdens het trainen ga ik al bijna over me nek.

Ik snap niet hoe mensen intra workout drinks drinken en zelfs bananen en protein bars vreten tijdens het trainen:hahaha: Dat kan toch niet met een hartslag van 200 na een set squats ofzo? Als ik ook maar denk aan iets anders dan water tijdens het trainen ga ik al bijna over me nek.
Ik eet soms een zak chips tijdens het trainen :)
(inB4 is er ook wel aan te zien)

Zo ver was ik ook al, helaas gaat loon naar werken niet altijd op. ;) Je bent wel erg van de dooddoeners he. :P was het leven maar zo gemakkelijk, dat met hard trainen iedereen buff werd. :P Prijs je gelukkig als het bij jou zo werkt. Maar zoals ik al zei, heb ik keys gevonden die goed werken (iig voor mij) , dus mij hoor je niet klagen. Ik zal verder dit topic niet verder vervuilen en weet ook niet echt wat de aanleiding hiertoe was. Ik gaf enkel wat cues die voor mij een significant verschil op hebben geleverd en echt top voelen en werken. :D
Ik geef gewoon mijn mening, in je log ook en eigenlijk overal zie ik je met squatten ook maar beginnen over knee caving en nog meer bullshit.

Je hele been schema slaat ook op niks.

Ik geef gewoon mijn mening, in je log ook en eigenlijk overal zie ik je met squatten ook maar beginnen over knee caving en nog meer bullshit.

Je hele been schema slaat ook op niks.
Bedankt . Ik heb geen idee wat de aanleiding is van je post, ben je uit op rellen? Zo ja, wens ik je een fijne avond. Vanuit het niets kom je met 'hard trainen'. Ik heb nergens nergens verkondigd dat dit niet nodig is. (Ben zelf ook wel voorstander van tot failure trainen, maar ik ga niet zeggen dat dat perse de beste methode is, dat weet ik namelijk niet,; ik haal er wel het meest voldoening uit en daarom train ik zo). Mocht je iets op mijn beenschema willen aanmerken staat dat je vrij (maar dan niet in dit log). Ik sta open voor andere inzicht en vind de Mountain Dog-schema's die jij hanteert zelf ook wel fijn en een tijdje gevolgd.

Volgens was de aanleiding van de discussie hier juist dat @wovano een pijntje hard doordat hij juist misschien wat te hard en zwaar had getraind. Als gevolg kwam er een discussie met adviezen over rows. Maakt verder niet uit, ik wil het log van @wovano niet verder vervuilen, dus laat het hierbij. :thumbs:

Bedankt . Ik heb geen idee wat de aanleiding is van je post, ben je uit op rellen? Zo ja, wens ik je een fijne avond. Vanuit het niets kom je met 'hard trainen'. Ik heb nergens nergens verkondigd dat dit niet nodig is. (Ben zelf ook wel voorstander van tot failure trainen, maar ik ga niet zeggen dat dat perse de beste methode is, dat weet ik namelijk niet,; ik haal er wel het meest voldoening uit en daarom train ik zo). Mocht je iets op mijn beenschema willen aanmerken staat dat je vrij (maar dan niet in dit log). Ik sta open voor andere inzicht en vind de Mountain Dog-schema's die jij hanteert zelf ook wel fijn en een tijdje gevolgd.

Volgens was de aanleiding van de discussie hier juist dat @wovano een pijntje hard doordat hij juist misschien wat te hard en zwaar had getraind. Als gevolg kwam er een discussie met adviezen over rows. Maakt verder niet uit, ik wil het log van @wovano niet verder vervuilen, dus laat het hierbij. :thumbs:
Kan je jezelf niet eens in 3 woorden verdedigen ipv zo'n langdradig stuk en een pm die ik toch niet lees, jezus man.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.415
Update

Gewicht zit nu op 104,7 kg. Lijkt een beetje stabiel te blijven. Vanavond lekker een cheatmeal. Lasagne en het toetje is nog een verrassing.
Zou persoonlijk carbs ook iets meer pushen. Ik zit net iets lager in kcal maar toch zo'n 100g carbs hoger. Al weeg ik natuurlijk wat minder. Voor een rebound kunnen er best wat vetten af imo.
Ik ga even aankijken hoe ik hierop ga. Alles wat er nu bij gaat komen is carbs. Vetten wat hoger 1gr/kg bw vind ik zelf wel prettig en daar snij ik liever niet in.
Eventueel je whey van 40 naar 30 gram en de Night Protein met water ipv melk? Dan verlaag je je eiwitten iets wat je op kunt vullen met KH.
Verder maakt het allemaal zoveel niet uit natuurlijk, je moet je er vooral lekker bij voelen. Persoonlijk eet ik liever minder, maar grotere maaltijden. Of hou je de tijden tussen je maatlijden liever korter?
Dan wordt de smaak van mijn oatmeal meteen minder dus geen optie helaas:p of ik nou een grote of kleine maaltijd eet. Na 1 uur heb ik toch weer honger dus liever wat meer maaltijden.
Eet je elke dag zo clean en op schema (m.u.v. je wekelijkse cheat) of snoep je ook wel tussendoor enzo? Respect als je zo dedicated eet. Na zo'n lange cut voel ik elke dag wel de drang wat meer andere dingen (stukje chocola, koekje, protein bar etc.) te eten en een flinke portie avondeten iets minder clean.
Als ik doordeweeks al cheat pas ik het in mijn kcal in. Maar ik heb liever geen troep in huis, want ik ken mezelf en maat houden is lastig. En wat ik niet in huis heb eet ik ook niet. Maar bijvoorbeeld een stukje vlaai op het werk zou ik nu wel eten en dan eet ik in de avond wat minder.
Dieet ziet er op zich prima uit. Eiwitten en vetten zouden idd iets lager kunnen om optimaal gebruik te maken van je rebound en insulinegevoeligheid, maar ik begrijp je ook dat je nog honger hebt tussen 19:30 uur en 23:00 uur :p

Wat je zou kunnen doen is bijvoorbeeld een grotere pre/post workout maaltijd, bestaande uit koolhydraten (denk aan banaan, honing, jam, rijstwafels, brood etc) en dan skip je die aardappelen met kip erna.
Ik vind zo'n portie aardappelen juist wel lekker. Merk dat ik meer zin heb in hartig dan zoet. Gisteren ging in elk geval perfect op het nieuwe schema.
Ik heb ook altijd last van honger in de avond. Ik heb afgelopen twee dagen een intra workout shake gebruikt (maltodextrine, creatine, magnesium en EAA's) en merkte dat ik tegen einde van de training nog aardig vol zat, terwijl ik altijd extreem uit keek naar m'n post workout.

Dit hielp de gehele avond wel met een iets minder hongerig gevoel, wellicht het proberen waard.
Kcal drinken zou voor mij echt de allerlaatste oplossing zijn. Gisteren had ik in elk geval geen cravings meer met het nieuwe schema dus dat probleem is nu opgelost denk ik.

• #3.417
Huidige shape. Volheid en hardheid iets minder maar ben wel tevreden met hoe het nu loopt wat betreft de rebound.
Screenshot_20201101-125611_Instagram.jpg

• #3.419
Terug
Naar boven