XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

Huidige shape. Volheid en hardheid iets minder maar ben wel tevreden met hoe het nu loopt wat betreft de rebound.
Screenshot_20201101-125611_Instagram.jpg
Je mag niet klagen maat, staat er nog altijd super bij ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.423
Wovano....Was een compliment van bb_ . Gewoon ontvangen 😉

Maar begrijp wat je bedoelt
Haha ik weet het. Alleen voelde ik me vandaag een beetje bloated door de cheat van gisteren (heel veel lasagne en brownietoetje met allerlei lekkers) en ik moet nog maar zien hoe lang ik dit vasthou. Ik doe in elk geval goed mijn best in tegenstelling tot voorgaande keren :D
Je mag niet klagen maat, staat er nog altijd super bij ;)
Thanks maat
Ziet er goed uit bro!! No homo
Thanks, heb in elk geval niet stilgezeten al die jaren:D

• #3.424
Gisteren een super fijne borst training gehad naar omstandigheden. Was in een andere gym en enkel wat apparaten uitgeprobeerd. De lichte irritatie in mijn schouder blijft, maar het ging alle stukken beter dan ik gewend was afgelopen weken. Hopelijk kan in elk geval het herstel van mijn schouder zich nu positief voortzetten. Mijn biceps voelt ook alweer een heel stuk beter inmiddels. Ik heb vanavond een arm training op het programma staan dus we gaan zien wat het wordt vanavond. Met mijn nieuwe voedingsschema heb ik gelukkig ook geen last meer van de cravings. In elk geval niet in het weekend, maar dan begin ik door het later opstaan ook later met eten waardoor mijn maaltijden wat korter op elkaar zitten. Mocht ik vanavond nog last hebben van cravings, zal ik evt. nog een aanpassing doen, maar ik verwacht het niet.

Als je cravings hebt gewoon een liter water achterover slaan

• #3.427
Redelijk zegt ie dan, ziet er top uit man :thumb:

• #3.431
Redelijk zegt ie dan, ziet er top uit man :thumb:
2 weken geleden zag het er nog heel anders uit :P maar het was ook niet realistisch om die shape vast te houden in mijn cruise. Ben al blij als ik dit kan vasthouden nu in mijn cruise en tegelijk wat massa winnen door mijn rebound.

• #3.432
Update

Ik ga voorlopig de volgende trainingssplit hanteren:
Maandag: armen
Dinsdag: benen
Woensdag: rug
Donderdag: schouders
Vrijdag: rust
Zaterdag: benen
Zondag: borst

Ook wil ik op maandag en donderdag nog wat buikoefeningen gaan toevoegen. Ik ga het toch nog eens een kans geven. Mijn abs zijn pas op lager vetpercentage goed zichtbaar en ik hoop dat ze wat dikker worden waardoor ze bijvoorbeeld op 12% ook al prima zichtbaar zijn. Weet natuurlijk nooit exact wanneer ik op 12% sta. Iemand nog suggesties voor goede oefeningen? Ik vind zelf leg raises en cable crunches meestal wel chill.

Misschien nog interessant om te benoemen welke supplementen in neem, sommige verdeeld over 2x zoals vit c, omega 3 en CV stack:

2000 iu vitamine C
3000 iu vitamine D3
4 gels omega 3 https://xxlnutrition.com/nl/omega-3-fish-oil-100-softgels
Zink
Joint support https://xxlnutrition.com/nl/ultra-joint-support-groenlipmossel-500mg-30-caps
Glucosamine https://xxlnutrition.com/nl/glucosamine-pro-90-capsules
CV-stack https://www.totalbodyshop.nl/product/heart-stack/

De glucosamine en joint support ben ik mee begonnen voordat ik winstrol ging gebruiken. Desondanks toch last gekregen van mijn gewrichten. Ik heb nu nog voor 2 maanden staan en dan maak ik op, hopelijk voelen mijn gewrichten dan weer wat beter.
Mensen nog eventueel goede aanvullingen?

Laatst bewerkt:
weet je eigenlijk op hoeveel % je zat toen je de shoot had? of niet gemeten?

• #3.434
Ben zelf ook geen buikspier fan maar paar oefeningen welke ik doe
- Hanging leg met dumbell
- Planken
- Liggen op een matje en dan zo'n grote bal met je benen pakken, benen omhoog overnemen met je armen en dan naar achter met je armen terwijl je de bal vasthoudt. (sorry weet de naam van de oefening niet :D)
- Ab twister machine

Planken merk ik ook voordelen van t.o.v. mijn frontsquat. Betere core stability. :thumbup:

Ab rollouts.

Niet nodig op 6%

Terug
Naar boven