AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.461
Kilootje of 8 zwaarder alweer? Vind dit persoonlijk bruter ogen dan je shape op je shootdag :eek: Je armen en schouders overpoweren je chest hier wel weer meer lijkt het :p
6,1 kg zwaarder. Ik voel me nu alleen maar soft.
Heb chest natuurlijk nauwelijks getraind in de afgelopen tijd dus qua volheid is die wel een stuk minder geworden daardoor denk ik. Kut schouder :(
Jay Cutler zegt trouwens dat hij denkt dat hij zijn brede waist onder andere te danken heeft van heavy db rows door de rotatie. Aangezien jij al een vrij brede middel hebt zou ik daar dus mee oppassen. Geen idee of dit waar is natuurlijk maar klinkt wel enigzins logisch.
Hmmz dat zou wel kut zijn want dat vind ik voor rug net een chille oefening. :(

Ik doe nu vaak incline db row op een bench, vind dat een chille variatie er op. Of one arm cable row.

• #3.463
Ik doe nu vaak incline db row op een bench, vind dat een chille variatie er op. Of one arm cable row.
Die incline dumbbell row heb ik wel eens in mijn schema gehad, maar als je dan wat zwaarder gaat wordt alle lucht elke rep uit je longen geperst omdat je tegen dat bankje gedrukt ligt :roflol: de one arm cable row vind ik wel heel chill ja. Doe ik nu ook nog regelmatig.

• #3.466
Vandaag legday gedaan

Leg press
15x100
15x180
12x260
10x300
2x10x340

V-squat
15x80
12x120
12x160
10x190
2x10x220

Unilateral leg extension
20x30
15x40
12x50
10x50 (10 sec rust) 8x50 (10 sec rust) 5x50
10x50 (10 sec rust) 8x50 (10 sec rust) 5x50 :fire:

Standing leg curl plate loaded
15x5
15x10
12x15
2x10x17,5

Lying leg curl
15x40
3x10x55

Standing calf raise unilateral
4x15xBW

IMG_20201107_123551_442.jpg

Goeie kuiten. Die standing calf raises echt met slechts 5 en 17 kilo ?

Haha die kuiten zijn echt sick... heerlijk. Het enige nadeel van zulke kuiten is dat ze je quads klein doen lijken.

• #3.469
Goeie kuiten. Die standing calf raises echt met slechts 5 en 17 kilo ?
De standing leg curl bedoel je? Was voor mij een nieuw apparaat dus licht begonnen. 17,5 kg per been was uiteindelijk voldoende.
Haha die kuiten zijn echt sick... heerlijk. Het enige nadeel van zulke kuiten is dat ze je quads klein doen lijken.
Ja dat is inderdaad wel jammer:(
Volgens mij schelen mijn benen in omtrek weinig met die van @Camelus maar mijne lijken satéprikkers naast zijn benen.

De standing leg curl bedoel je? Was voor mij een nieuw apparaat dus licht begonnen. 17,5 kg per been was uiteindelijk voldoende.

Volgens mij schelen mijn benen in omtrek weinig met die van @Camelus maar mijne lijken satéprikkers naast zijn benen.

Denk zelfs dat ze meer meten lol.

True maar jij bent ook 20cm langer he... dat scheelt optisch nogal in arm/leg size.

• #3.472
  • #3.473
Vandaag borst, kan alleen apparaten met mijn schouder maar beter dan niks.

Opwarmen 2 oefeningen 3x15

Incline plate loaded press
2x10x40
10x60
3x10x80

Decline plate loaded press
10x40
10x70
3x10x90

Flat plate loaded press
10x40
3x10x60

Machine flyes
15x50
12x65
3x10x75

Cable flyes
15x20
2x12x25
2x10x30

Topfysiek, goede benen ook.

Ik doe de laatste periode bewust meer apparaten voor borst en af en toe wat banken en wel op vrij regelmatige basis dumbells
Moet toegeven dat dit voor mijn borst qua massa alleen maar voordelen heeft opgeleverd.
Dus ik zou als ik jouw was lekker doorgaan met de apparaten en zolang je last van je schouder hebt de vrije gewichten even links laten liggen.

• #3.475
Topfysiek, goede benen ook.

Ik doe de laatste periode bewust meer apparaten voor borst en af en toe wat banken en wel op vrij regelmatige basis dumbells
Moet toegeven dat dit voor mijn borst qua massa alleen maar voordelen heeft opgeleverd.
Dus ik zou als ik jouw was lekker doorgaan met de apparaten en zolang je last van je schouder hebt de vrije gewichten even links laten liggen.
Thanks!
Ik loop nu al een tijdje met deze blessure en ben nu ook 6 weken bezig met tb-500. Het werkt wel iets, maar heeft niet het effect dat ik had gehoopt. Ik ga het wel nog doortrekken tot in elk geval mijn test deca blast en ik hoop dat de deca mijn pijnklachten dan ook wat verminderd. Ik zou in elk geval weer graag willen kunnen dumbbell pressen voor borst en schouders.

• #3.476
Update

Gewicht zaterdag: 105,5 kg
Gewicht zondag: 108,1 kg (zaterdagavond flinke cheat gehad)
Gewicht vanmorgen: 107,2 kg
Zal woensdag wel weer normaal zijn schat ik.

Vanaf vandaag gaan mijn kcal weer iets omhoog. Verder heb ik nog wat vetten verlaagd en carbs verhoogd. Daardoor kom ik uit op de volgende macro’s: 3991 kcal, 288 gram eiwit, 522 gram koolhydraten, 79 gram vetten

07:30u: 50 gram havermout, 40 gram whey, 150 gram blauwe bessen, 10 gram psyllium husk
10:15u: 50 gram basmati rijst, blikje tonijn in olie, 200 gram groentes
12:30u: 100 gram basmati rijst, 100 gram kipfilet, 200 gram groentes
16:00u: 100 gram basmati rijst, 150 gram rundergehakt, 200 gram groentes (pre workout)
19:30u: 50 gram havermout, 75 gram cocopops, 40 gram whey, 150 gram blauwe bessen, 10 gram psyllium hush
21:00u: 450 gram aardappelen, 100 gram kipfilet
22:30u: 250 gram optimel kwark, 6 maiswafels paprika, 20 gram walnoten

Verder blijf ik nog 4-5x per week 20 minuten cardio erin houden. Ik vind het wel prettig om ook nog iets aan mijn conditie/gezondheid te blijven doen. Momenteel mogen we op het werk niet meer samen pauzeren dus ik ga deze week eens bekijken of het me bevalt als ik in de middagpauze een stukje ga wandelen.

🐷🙄

• #3.480
Ook de snack a jacks? Eet mezelf ook helemaal lam aan die dingen :D Soms een heel pak 's avonds :D
Ik heb nu die van het ah huismerk. Zijn er in de smaken paprika, kaas, sour cream en onion, en spicy rode biet. Alleen die laatste vind ik minder lekker. De rest wissel ik af.:D

Terug
Naar boven