AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Thanks!
Ik loop nu al een tijdje met deze blessure en ben nu ook 6 weken bezig met tb-500. Het werkt wel iets, maar heeft niet het effect dat ik had gehoopt. Ik ga het wel nog doortrekken tot in elk geval mijn test deca blast en ik hoop dat de deca mijn pijnklachten dan ook wat verminderd. Ik zou in elk geval weer graag willen kunnen dumbbell pressen voor borst en schouders.
Excuus dat ik het vraag en niet alles lees maar waar heb je exact last van?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.482
Excuus dat ik het vraag en niet alles lees maar waar heb je exact last van?
Ik snap dat je niet alles gaat teruglezen :p
Ik heb momenteel 2 klachten die erg vervelend zijn.

Schouder: In de zomer had ik telkens na een schoudertraining enorme last van mijn schouder. Voelde aan als extreme spierpijn en een flesje douchegel uit het rek pakken was na een training al onmogelijk. Dit trok echter na 1-2 dagen steeds weer weg tot het een keer niet meer wegtrok en toen kon ik geen borst en schouders meer trainen. Twee therapeuten hebben ernaar gekeken en hadden wel beiden een andere oorzaak. Uiteindelijk hielp het allemaal niet echt en ben ik begonnen met tb-500 en dit heeft de klachten wel iets verminderd maar nog lang niet zoveel als ik had gehoopt. Hier loop ik nu al 8 weken mee ongeveer.

Heup/bil: In juli meegedaan met een spontaan voetbal partijtje. Hier heb ik mijn quad verrekt en de pijn hier trok een beetje over naar mijn heup en is nooit meer weggegaan. Ik kan in principe alles behalve squatten momenteel dus daar kan ik dan nog wel mee leven.

Ik hoop echt zo dat wanneer ik met die deca begin de pijntjes vanzelf verdwijnen. Ik heb 2 jaar geleden eens npp gebruikt (eerste keer nandrolone voor mij toen) en toen verdween plotseling een schouderblessure waar ik toen al 3 jaar mee liep.

Update

Gewicht zaterdag: 105,5 kg
Gewicht zondag: 108,1 kg (zaterdagavond flinke cheat gehad)
Gewicht vanmorgen: 107,2 kg
Zal woensdag wel weer normaal zijn schat ik.

Vanaf vandaag gaan mijn kcal weer iets omhoog. Verder heb ik nog wat vetten verlaagd en carbs verhoogd. Daardoor kom ik uit op de volgende macro’s: 3991 kcal, 288 gram eiwit, 522 gram koolhydraten, 79 gram vetten

07:30u: 50 gram havermout, 40 gram whey, 150 gram blauwe bessen, 10 gram psyllium husk
10:15u: 50 gram basmati rijst, blikje tonijn in olie, 200 gram groentes
12:30u: 100 gram basmati rijst, 100 gram kipfilet, 200 gram groentes
16:00u: 100 gram basmati rijst, 150 gram rundergehakt, 200 gram groentes (pre workout)
19:30u: 50 gram havermout, 75 gram cocopops, 40 gram whey, 150 gram blauwe bessen, 10 gram psyllium hush
21:00u: 450 gram aardappelen, 100 gram kipfilet
22:30u: 250 gram optimel kwark, 6 maiswafels paprika, 20 gram walnoten

Verder blijf ik nog 4-5x per week 20 minuten cardio erin houden. Ik vind het wel prettig om ook nog iets aan mijn conditie/gezondheid te blijven doen. Momenteel mogen we op het werk niet meer samen pauzeren dus ik ga deze week eens bekijken of het me bevalt als ik in de middagpauze een stukje ga wandelen.
Ziet er wederom goed uit man! Benieuwd wat die verhoging nog gaat brengen en hopen dat je schouderblessure zich in de loop van de weken verminderd. Dan maar wat meer apparaten, maar op lange duur met een chronische blessure lopen is pas echt kut.

Ik wandel ook altijd een half uurtje in de pauze, even afschakelen en dan ben ik weer fris voor de middag.

• #3.484
Ziet er wederom goed uit man! Benieuwd wat die verhoging nog gaat brengen en hopen dat je schouderblessure zich in de loop van de weken verminderd. Dan maar wat meer apparaten, maar op lange duur met een chronische blessure lopen is pas echt kut.

Ik wandel ook altijd een half uurtje in de pauze, even afschakelen en dan ben ik weer fris voor de middag.
Ik ook, gewicht blijft na de eerste paar kilo’s die erbij zijn gekomen vrij stabiel te blijven rond de 105 kg. Ben benieuwd wat mijn gewicht deze week gaat doen.

Was me vandaag wel goed bevallen die wandeling, dus ga het denk ik wel vaker doen :) in elk geval in de tijd dat we niet meer samen mogen pauzeren met de collega’s.

Ik snap dat je niet alles gaat teruglezen :p
Ik heb momenteel 2 klachten die erg vervelend zijn.

Schouder: In de zomer had ik telkens na een schoudertraining enorme last van mijn schouder. Voelde aan als extreme spierpijn en een flesje douchegel uit het rek pakken was na een training al onmogelijk. Dit trok echter na 1-2 dagen steeds weer weg tot het een keer niet meer wegtrok en toen kon ik geen borst en schouders meer trainen. Twee therapeuten hebben ernaar gekeken en hadden wel beiden een andere oorzaak. Uiteindelijk hielp het allemaal niet echt en ben ik begonnen met tb-500 en dit heeft de klachten wel iets verminderd maar nog lang niet zoveel als ik had gehoopt. Hier loop ik nu al 8 weken mee ongeveer.

Heup/bil: In juli meegedaan met een spontaan voetbal partijtje. Hier heb ik mijn qua verrekt en de pijn hier trok een beetje over naar mijn heup en is nooit meer weggegaan. Ik kan in principe alles behalve squatten momenteel dus daar kan ik dan nog wel mee leven.

Ik hoop echt zo dat wanneer ik met die deca begin de pijntjes vanzelf verdwijnen. Ik heb 2 jaar geleden eens npp gebruikt (eerste keer nandrolone voor mij toen) en toen verdween plotseling een schouderblessure waar ik toen al 3 jaar mee liep.

Slik je Omega 3 en zo ja in wat voor hoeveelheden?
Glucosamine?

• #3.486
Update

Gewicht zaterdag: 105,5 kg
Gewicht zondag: 108,1 kg (zaterdagavond flinke cheat gehad)
Gewicht vanmorgen: 107,2 kg
Zal woensdag wel weer normaal zijn schat ik.

Vanaf vandaag gaan mijn kcal weer iets omhoog. Verder heb ik nog wat vetten verlaagd en carbs verhoogd. Daardoor kom ik uit op de volgende macro’s: 3991 kcal, 288 gram eiwit, 522 gram koolhydraten, 79 gram vetten

07:30u: 50 gram havermout, 40 gram whey, 150 gram blauwe bessen, 10 gram psyllium husk
10:15u: 50 gram basmati rijst, blikje tonijn in olie, 200 gram groentes
12:30u: 100 gram basmati rijst, 100 gram kipfilet, 200 gram groentes
16:00u: 100 gram basmati rijst, 150 gram rundergehakt, 200 gram groentes (pre workout)
19:30u: 50 gram havermout, 75 gram cocopops, 40 gram whey, 150 gram blauwe bessen, 10 gram psyllium hush
21:00u: 450 gram aardappelen, 100 gram kipfilet
22:30u: 250 gram optimel kwark, 6 maiswafels paprika, 20 gram walnoten

Verder blijf ik nog 4-5x per week 20 minuten cardio erin houden. Ik vind het wel prettig om ook nog iets aan mijn conditie/gezondheid te blijven doen. Momenteel mogen we op het werk niet meer samen pauzeren dus ik ga deze week eens bekijken of het me bevalt als ik in de middagpauze een stukje ga wandelen.
Net eetschema. Welke supps (reguliere bedoel ik dan) draai je er dagelijks nog bij?

• #3.488
Net eetschema. Welke supps (reguliere bedoel ik dan) draai je er dagelijks nog bij?
Onderstaand rijtje momenteel:
2000 iu vitamine C
3000 iu vitamine D3
4 gels omega 3 https://xxlnutrition.com/nl/omega-3-fish-oil-100-softgels
Zink
Joint support https://xxlnutrition.com/nl/ultra-joint-support-groenlipmossel-500mg-30-caps
Glucosamine https://xxlnutrition.com/nl/glucosamine-pro-90-capsules
CV-stack https://www.totalbodyshop.nl/product/heart-stack/

• #3.491
Arm training, alleen biceps wat rustiger aan gedaan maar eigenlijk geen irritatie meer.

Y-bar pushdown
4x20x21 warmup

Unilateral cable curl ss Unilateral rope pushdown
4x12 ss 4x12

Ez-bar cable curl ss overhead dual handle cable extensions
4x12 ss 4x12

Hammer curl ss double rope pushdown
4x12 ss 4x12

Unilateral rope curl ss dumbbell kickbacks
4x12 ss 4x12

Cable rope crunches
5x12

Leg raises
5x15

IMG_20201109_181035_797.jpg

Ik zou hoger gaan in je Omega 3 circa 10 caps per dag 5 in de ochtend 5 in de avond.
( bij de Action kost een pot je 9 euro en daar doe je circa een maand mee)
3000 mg gecombineerd DHA/EPA per dag, komt inderdaad neer op iets van 9 a 10 capsules.

Capsules van de action zijn wel laag gedoseerd. Pure fish oil van XXL is goed gedoseerd. Of de hoog gedoseerde capsules van Prozis.

Geloof je echt in die joint support en glucosamine?

Ik neem het nu ook geruime tijd, maar lijkt me geen positief effect te hebben.

Niks tegen vitamine C, is top. Maar een kleine waarschuwing: ik kreeg door dezelfde dosis na 3 maanden last van nierstenen, een maand later weer.. Toen is me verteld dat ik vitamine C moest verminderen en sindsdien niets. Overkomt vast en zeker niet iedereen, maar vitamine C staat er blijkbaar wel om bekend.

Just as a note :)

Nierstenen en maag- darmklachten zie je veel bij suppletie van C..

• #3.497
Ik zou hoger gaan in je Omega 3 circa 10 caps per dag 5 in de ochtend 5 in de avond.
( bij de Action kost een pot je 9 euro en daar doe je circa een maand mee)
3000 mg gecombineerd DHA/EPA per dag, komt inderdaad neer op iets van 9 a 10 capsules.

Capsules van de action zijn wel laag gedoseerd. Pure fish oil van XXL is goed gedoseerd. Of de hoog gedoseerde capsules van Prozis.
Thanks voor de input. Ben wel benieuwd of jullie enige onderbouwing hebben waarom je dan deze hoeveelheden moet nemen. Niet dat ik het niet geloof verder, maar voordat ik iets ga veranderen ben ik gewoon benieuwd naar meer info en onderbouwing erover.
Geloof je echt in die joint support en glucosamine?

Ik neem het nu ook geruime tijd, maar lijkt me geen positief effect te hebben.
Ik heb het genomen omdat ik winstrol ging gebruiken en ik heb nog liggen tot het einde van dit jaar en dan ga ik geen nieuwe meer kopen. Of het echt helpt? Ik vind het altijd moeilijk te zeggen welke effecten precies door welke middelen/supplementen komen. Niet geschoten is altijd mis denk ik dan maar.
Niks tegen vitamine C, is top. Maar een kleine waarschuwing: ik kreeg door dezelfde dosis na 3 maanden last van nierstenen, een maand later weer.. Toen is me verteld dat ik vitamine C moest verminderen en sindsdien niets. Overkomt vast en zeker niet iedereen, maar vitamine C staat er blijkbaar wel om bekend.

Just as a note :)
Ik doe dat eigenlijk alleen in de winter omdat ik normaal zo ongeveer chronisch verkouden ben en dat heeft vorig winterseizoen wel een beetje verschil gemaakt leek me. Maar nierstenen is niet iets waar ik op zit te wachten :roflol: ik ga er eens meer over lezen.

In je Joint Support en Glucasomine zit ook al C. Samen goed voor 70% van de ADH. Daarbovenop de C uit je voeding plus extra via C tabletten is wellicht wat overkill. Hoeft geen problemen op te leveren, maar boven een bepaalde hoeveelheid heeft het ook geen meerwaarde meer. Het enige wat het dan nog bevorderd is het de economie. :)

Daarbij komend dat vitamine c tegen ontstekingen gaat en de schade van training als ontsteking op het lichaam wordt gezien. Al vraag ik me af hoeveel zich dat in de praktijk vertaald naar minder gains. Ik megadose vitamine C alleen wanneer ik me iets suffer voel.

Daarbij komend dat vitamine c tegen ontstekingen gaat en de schade van training als ontsteking op het lichaam wordt gezien. Al vraag ik me af hoeveel zich dat in de praktijk vertaald naar minder gains. Ik megadose vitamine C alleen wanneer ik me iets suffer voel.

Terug
Naar boven