Update
Gewicht vanmorgen was 105,9. Ietsje hoger dan vorige week dus voor volgende week blijven mijn kcal nog op 4000 kcal. Dit weekend staat er weer een lekkere cheat op het programma, ga Grieks halen bij een goed restaurant en ga zelf speculoosijs maken.

Verder ben ik blij met de aanpassingen die ik gedaan heb waardoor ik in de avond meer kan eten nu. Ik ben tevreden over hoe de rebound verloopt. Shape is nog prima vind ik. Merk dat er vooral vocht bijgekomen is en dat is voor mij een terugkerend probleem. In januari ga ik na het bloedprikken starten met test/deca en ik ben wel van plan om eens een AI te gaan laten meelopen. Ik denk dat het aromasin 12,5 mg eod wordt. Ik vind dat vocht zelf namelijk best storend en ben bang dat het tijdens een test/deca kuur nog erger wordt. Doseringen van test/deca ben ik zelf nog niet helemaal uit. Ben in elk geval van plan om eerst 8 weken test/deca te draaien en aansluitend 8 weken een andere testosteron ester samen met boldenone. Wat vinden jullie prettige doseringen met deze middelen?
Qua trainen gaat het op de pijntjes na eigenlijk wel prima. Alleen mijn biceps irritatie voelde ik gisteren nog lichtjes. Verder voelt mijn schouder elke week beter aan en mijn heupblessure kan ik nu ook prima omheen trainen. Voorheen voerde ik de leg press namelijk altijd uit met een wat bredere stand, maar met mijn heup was dat lastig. Nu zet ik mijn voeten wat smaller en daarmee heb ik geen last meer van mijn heup en bovendien leg ik de nadruk dan ook meer op mijn quads en net die lopen nog het meeste achter bij mijn benen. Ik pak nu ook echt een rustdag in de week, voorheen vond ik dat moeilijk maar dat lukt me nu wel. Ik doe nog een keer of 4-5 in de week cardio op 20 min en die wil ik er graag inhouden. Dan doe ik er tenminste nog iets aan om straks niet de bodybuilder te zijn die buiten adem is als hij een trap opgelopen is. Mijn split is nu als volgt, rustdag kan overigens wel wisselen:
Maandag: armen
Dinsdag: benen
Woensdag: schouders
Donderdag: rug
Vrijdag: rust
Zaterdag: benen
Zondag: borst