- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is wel het doel inderdaad. Zit nu in week 5 van de rebound en rond week 10 of 11 ga ik eens bloedwaarden checken en dan kan het echte werk weer beginnenShape is nog erg goed hoor. Denk dat als je dit kan aanhouden je een goeie bulk in het vooruitzicht hebt![]()

Op papier zit ik op 4000 kcal maar ik merk dat ik wel iets soepeler omga met bijvoorbeeld sausjes of als @natty87 wat kruidnoten in mijn mond stopt. Daarnaast heb ik tot nu toe elke zaterdag een flinke cheatmeal gehad dus uiteindelijk zullen mijn kcal gemiddeld wel wat hoger zijn dan 4000 maar er zit wel een stijgende lijn in.Ik vind je rebound echt goed gaan..Je zit alweer op 107 kg. Goeie gains gepakt (dat lukte mij niet, ik denk dat ik meer had moeten eten). Op hoeveel kcal zit je nu? Ik ga nu pas weer echt massa pakken in de blast.
@Aline Kan daar vast wel bij helpenIk vind je rebound echt goed gaan..Je zit alweer op 107 kg. Goeie gains gepakt (dat lukte mij niet, ik denk dat ik meer had moeten eten). Op hoeveel kcal zit je nu? Ik ga nu pas weer echt massa pakken in de blast.
Noem je mij nu gewoon een feeder?!?!?!

Zou mooi zijn om dat ooit te halen, maar wil niet koste wat het kost focussen op een bepaald gewicht. De focus ligt op mijn shape in orde houden want ik heb nooit problemen gehad mij bijkomen dus daar maak ik me niet zo’n zorgen om. Als ik in prima bulkshape de 115 kg ga aantikken volgend jaar ben ik al tevreden.
Je eet ook idioot veel🤣🤭Update
Gewicht weer terug op 106,4 kg. Ik vind het eigenlijk idioot dat ik van 1 cheat makkelijk 3-4 kg bijkom en er vervolgens 4-5 dagen over moet doen al dat vocht weer kwijt te raken. Maar aangezien ik nu niet in prep zit wil ik natuurlijk ook af en toe wat lekkers eten. Anderen die dit probleem ook hebben?
Ja en elke dag gebakken aardappeltjes toetjes en dan nog durven te zeggen dat je AF EN TOE wat lekkers wilt eten 😒
Kan moeilijk elke dag pizza en ijs gaan etenJa en elke dag gebakken aardappeltjes toetjes en dan nog durven te zeggen dat je AF EN TOE wat lekkers wilt eten 😒

Ik denk dat dit serieus te maken heeft met aanleg helaas. De hele week zit je op een vrij strict schema en dan 1 cheatmeal waar even net wat meer zout/vet/koolhydraten inzit kan de trigger zijn. Sommige mensen hebben z’n heftige reactie zelfs met brood (gluten) of yoghurt/kwark (lactose). Kan een ontstekingsreactie in je lichaam veroorzaken waardoor je in een mum van tijd 3-4 kilo zwaarder kunt zijn, puur aan waterretentie.Update
Gewicht weer terug op 106,4 kg. Ik vind het eigenlijk idioot dat ik van 1 cheat makkelijk 3-4 kg bijkom en er vervolgens 4-5 dagen over moet doen al dat vocht weer kwijt te raken. Maar aangezien ik nu niet in prep zit wil ik natuurlijk ook af en toe wat lekkers eten. Anderen die dit probleem ook hebben?

Waarom niet?

Absoluut niet eigenlijk. Twee dagen nadien ben ik vaak lichterUpdate
Ik kom slechts 1 a 1,5kg bij om het een dag later weer allemaal kwijt te zijn, soms inclusief wat extra gewichtZijn er ook gezondheidsredenen waarom je een AI zou nemen tegen waterretentie? Of is het puur en alleen om een betere shape te behouden?Ik denk dat dit serieus te maken heeft met aanleg helaas. De hele week zit je op een vrij strict schema en dan 1 cheatmeal waar even net wat meer zout/vet/koolhydraten inzit kan de trigger zijn. Sommige mensen hebben z’n heftige reactie zelfs met brood (gluten) of yoghurt/kwark (lactose). Kan een ontstekingsreactie in je lichaam veroorzaken waardoor je in een mum van tijd 3-4 kilo zwaarder kunt zijn, puur aan waterretentie.
Zwaar kut, maar aan de andere kant als je weet dat het vocht mid-week weer verdwijnt en je terug op gewicht zit is het niet veel om druk om te maken.
Hou er wel rekening mee dat als je test dosering dalijk weer omhoog gaat en je deca gaat toevoegen die reactie dus nog veel erger kan zijn dan nu. Een AI lijkt me dan wel op z’n plaats of je moet al uitkijken naar een berlinerbol shape
ps: je rebound gaat super goed! Gewoon lekker zo doorgaan en zodra je stagneert weer kleine hoeveelheden carbs toevoegen![]()
Zijn er ook gezondheidsredenen waarom je een AI zou nemen tegen waterretentie? Of is het puur en alleen om een betere shape te behouden?
Helaas kut ja, maar niks aan te doen. Is het nog een overwegen om in mijn cruise al een AI te nemen denk je? of is dat een beetje too much? In mijn blast ga ik sowieso aromasin nemen. Had aromasin uit de apotheek kunnen regelen dus dat wordt 12,5 mg eod om te beginnen. Wil in elk geval geen berlinerbol wordenIk denk dat dit serieus te maken heeft met aanleg helaas. De hele week zit je op een vrij strict schema en dan 1 cheatmeal waar even net wat meer zout/vet/koolhydraten inzit kan de trigger zijn. Sommige mensen hebben z’n heftige reactie zelfs met brood (gluten) of yoghurt/kwark (lactose). Kan een ontstekingsreactie in je lichaam veroorzaken waardoor je in een mum van tijd 3-4 kilo zwaarder kunt zijn, puur aan waterretentie.
Zwaar kut, maar aan de andere kant als je weet dat het vocht mid-week weer verdwijnt en je terug op gewicht zit is het niet veel om druk om te maken.
Hou er wel rekening mee dat als je test dosering dalijk weer omhoog gaat en je deca gaat toevoegen die reactie dus nog veel erger kan zijn dan nu. Een AI lijkt me dan wel op z’n plaats of je moet al uitkijken naar een berlinerbol shape
ps: je rebound gaat super goed! Gewoon lekker zo doorgaan en zodra je stagneert weer kleine hoeveelheden carbs toevoegen![]()
mooie vergelijking hahahaha.Anders ben ik straks een berlinerbol

Zijn er ook gezondheidsredenen waarom je een AI zou nemen tegen waterretentie? Of is het puur en alleen om een betere shape te behouden?
Ik heb een bloeddrukmeter dus ik zou eigenlijk eens moeten meten of mijn bloeddruk voor en na het weekend verschillen.Superveel vocht vasthouden kan eventueel je bloeddruk verhogen.
4 kg in een avondje gainen en dan weer in mid-week alles kwijt zijn is niet het meest gezonde voor je hart / bloeddruk.Zijn er ook gezondheidsredenen waarom je een AI zou nemen tegen waterretentie? Of is het puur en alleen om een betere shape te behouden?
Haha ja het eerste wat in me opkwamHelaas kut ja, maar niks aan te doen. Is het nog een overwegen om in mijn cruise al een AI te nemen denk je? of is dat een beetje too much? In mijn blast ga ik sowieso aromasin nemen. Had aromasin uit de apotheek kunnen regelen dus dat wordt 12,5 mg eod om te beginnen. Wil in elk geval geen berlinerbol wordenmooie vergelijking hahahaha.
Ja ben erg tevreden eigenlijk met hoe de rebound verloopt. Zie weliswaar mijn shape steeds minder worden voor mijn gevoel, maar ja dat gebeurt nou ook eenmaal als de tren en winstrol eruit zijn en je overgaat op trt dosis. Tel stiekem al af tot mijn blast weer kan beginnen.
Anders ben ik straks een berlinerbol
Ik heb een bloeddrukmeter dus ik zou eigenlijk eens moeten meten of mijn bloeddruk voor en na het weekend verschillen.
ik noem het de michilen man look / berlinerbol shape