wovano
wvncoaching.nl
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Coach
Anabolen
Supplementen
Voeding
Training
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 49.852
In mijn blast ga ik wel een beetje opletten met de cheatmeals ja. Ik ga even kijken wat er gebeurt op 200 mg deca maar als het kan ga ik wel verhogen naar 400 mg.Ziet er goed uit maat! Prima startdoseringen, ik denk zelf dat je op 500 test en 200 deca niet tegen vochtproblemen aan zult lopen en anders is het voeding wat je onder de loep moet gaan nemen. Vooral cheat met veel zout (Mcdonalds, pizza etc) blaas je gelijk op met hoge(re) doseringen test en deca. Vocht van hgh ga je niet ”ineens” meer krijgen, aangezien die nu toch wel enige tijd mee laat lopen.
Aro & caber, tja de meningen zullen toch verdeeld blijven. Ik zelf ben ook liever van de better save then sorry instelling.
Ik denk er ook hetzelfde over. Liever preventief zorgen dat alles in orde is ipv achteraf problemen moeten gaan oplossen.
Uit filmpjes van Dave Palumbo. Maar ik kijk er zo veel dat ik geen idee meer heb in welke het gezegd is. En verder zoals hierboven al aangegeven ben ik liever safe than sorry.En waar baseer je deze stelling op? Op een of andere manier blijft dit rondgaan, maar heb er nog nooit enig bewijs voor gezien.