XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.661
Woensdag schouders

Warmup

HS Plate loaded press
20x40
15x80
12x110
8x140
6x140 > 10x110 > 10x80 > 12x40 dropset

Shoulder press machine ss dumbbell lateral raises
4x12x70 ss 4x12x14

Machine lateral raises ss machine front raises
3x10x10 ss 3x10x10

Face pulls
4x12x60

Bent over raises
3x15x10

Shrugs in de chest press machine
5x12x80

20 min fietsen

20201209_173740.jpg

Better safe than sorry gaat niet altijd op imo. Je hebt ook oestrogeen nodig om te groeien, indien je oestro sides krijgt heb je vaak tijd genoeg om in te grijpen. Maar er zijn uiteraard meerdere wegen naar romen.

• #3.663
Better safe than sorry gaat niet altijd op imo. Je hebt ook oestrogeen nodig om te groeien, indien je oestro sides krijgt heb je vaak tijd genoeg om in te grijpen. Maar er zijn uiteraard meerdere wegen naar romen.
Uiteraard, maar bij een test tren kuur heb ik al oestrogeen sides dus laat staan hoe dat bij test deca gaat zijn. Ik ken mijn eigen lichaam nog altijd het beste lijkt me.

Uiteraard, maar bij een test tren kuur heb ik al oestrogeen sides dus laat staan hoe dat bij test deca gaat zijn. Ik ken mijn eigen lichaam nog altijd het beste lijkt me.
Heb je ervaring met deca? Deca heeft weer een heel ander werkings mechanische dan tren uiteraard.

• #3.665
Heb je ervaring met deca? Deca heeft weer een heel ander werkings mechanische dan tren uiteraard.
Als je op test/tren al oestrogene bijwerkingen ervaart kun je op je vingers natellen dat dit op test/deca hetzelfde of waarschijnlijk nog meer zal zijn. Maar goed, ik heb mijn mening gegeven en geen zin in verdere discussie in mijn log. We zullen gaan zien hoe het uitpakt volgende maand.

• #3.666
Armen

EZ-bar cable pushdown
20x40
20x45
15x50
15x55
12x60
3x10x65

EZ-bar cable curl ss V-bar pushdown
3x12 ss 3x12

Unilateral cable curl ss unilateral rope pushdown
3x12 ss 3x12

Double rope pushdown ss dual handle overhead extension
3x12 ss 3x12

Dumbbell curl ss hammer grip bar curl
3x12 ss 3x12

20 min fietsen

Armen nog eens gemeten na lange tijd en boven verwachting gegroeid naar 46 cm. Dikste ooit.

• #3.667
Update
Ik heb me vrijdag opnieuw laten testen omdat mijn verkoudheidsklachten erger werden. Gelukkig weer negatief. Ik voelde me alleen totaal niet fit maar wel gewoon gaan trainen vrijdagavond. Dat was gewoon een rustige borst training op wat apparaten. Zaterdag gedeadlift en 5x230 kg getrokken. Zondag voelde ik me niet goed, leek koorts te hebben en er kwam een flinke pijn bij mijn verstandskies opzetten. Inmiddels is het behoorlijk ontstoken en heb nog steeds koorts. Kom nauwelijks van de bank en heb weinig eetlust. Gelukkig kan ik vandaag bij de tandarts terecht. Verder natuurlijk enorm balen dat de gyms weer dicht gaan maar ik kreeg hulp uit onverwachte hoek. Mag namelijk wat materiaal lenen van @chrash.:) Een maat van me heeft ook nog een dumbbell en kan misschien nog een bankje lenen en dan kunnen we een mini homegym inrichten om wel wat te blijven doen deze weken. In Duitsland duurt de lockdown tot 10 januari dus ik hoop dat ik 1 week eerder weer daar aan de slag kan. Momenteel eerst even herstellen van mijn pijnlijke verstandskies. Gewicht is weer teruggezakt naar 106,2 kg.

Golds gym kijkt naar de opties om Muscle Beach weer open te gooien. Hou de website/Facebook even in de gaten. Is nog niet duidelijk of het mag, maar als het mogelijk is kunnen we buiten met stijve tepels in de kou nog even hobbyen. :roflol:

Mag je wel goed warm aankleden anders word je dood ziek

Fijn dat je wat materiaal kan lenen. Voor spierbehoud kan je met enkel halter en bankje een heel eind vooruit.

• #3.674
Golds gym kijkt naar de opties om Muscle Beach weer open te gooien. Hou de website/Facebook even in de gaten. Is nog niet duidelijk of het mag, maar als het mogelijk is kunnen we buiten met stijve tepels in de kou nog even hobbyen. :roflol:
Beetje ver voor een training in de kou een enkele rit van 90-105 min:p
Fijn dat je wat materiaal kan lenen. Voor spierbehoud kan je met enkel halter en bankje een heel eind vooruit.
Ik heb inmiddels ook een bankje kunnen bemachtigen:D
Ik heb nu het volgende:
- barbell
- 130 kg schijven
- bench/squat steun
- verstelbaar bankje
- 2 dumbbells tot 7 kg of 1 dumbbell tot 14 kg

Kan ik gelukkig wel een beetje op onderhoud trainen ja. Voel me nu ook niet zo kut als vorige keer. Alle motivatie om de schouders eronder te zetten om deze weken te overbruggen. En als deze weken voorbij zijn mag ik beginnen met mijn blast.:)

Ow dan kan je echt genoeg doen met dat materiaal

• #3.677
Update
Wat een kutweek was dit. Aantal dagen koorts gehad door een ontsteking van mijn tandvlees. Antibiotica kuur is vandaag afgelopen en ik voel me gelukkig weer iets beter. Eten gaat wel nog moeizaam. Gewicht was teruggezakt naar 104,8 kg, inmiddels weer 106,2 kg gelukkig. T/m vandaag was het alles eten wat maar een beetje ging. Vooral veel volle yoghurt/kwark, magnetron lasagne, bami met satésaus, zachte bolletjes met tonijn/kip kerrie salade en wat shakes. Maar ook drinken ging heel lastig. Vanaf morgen ga ik mijn kcal weer een beetje tracken maar ik moet nog wel oppassen met hard eten. Net de eerste homeworkout erop zitten. Thuis heb ik wat materiaal van @chrash kunnen lenen, maar ben nu bij @natty87 en zij mocht gelukkig wat spullen van haar gym lenen, heel nice. Heb besloten om de komende weken een push pull legs schema te doen om de boel een beetje te onderhouden. Alleen voor legs zoek ik nog wat inspiratie omdat squatten niet lukt vanwege mijn heupblessure.

Schouders opwarmen met elastiek
2 oefeningen

Dumbbell side raises
Standing dumbbell press
Floor press
Push ups
Triceps pushdown met elastiek
Overhead dumbbell extension

IMG_20201220_204930_403.jpg

Goed dat je natty mentionde, was al ff bang aangezien er geen foto's gepost werden samen. :p Wat betreft lb zou ik gewoon paar setjes split squats tot falen doen en wat rdl. Paar setjes tot falen onderhoud je wel mee.

Indien je niet kunnen squatten wellicht RDL/SLDL en Band Prone Hamstring Curls of Floor Slide Hamstring Curls voor je hams (of GHR). Lukken Bulgarian Splits of Lunges wel?

Sterkte met je herstel. Misschien een beetje rust pakken.

• #3.680
Goed dat je natty mentionde, was al ff bang aangezien er geen foto's gepost werden samen. :p Wat betreft lb zou ik gewoon paar setjes split squats tot falen doen en wat rdl. Paar setjes tot falen onderhoud je wel mee.
Ja zoiets zat ik inderdaad al te denken. Misschien nog iets meer voor quads want ben bang dat ik daar juist massa ga verliezen.
Indien je niet kunnen squatten wellicht RDL/SLDL en Band Prone Hamstring Curls of Floor Slide Hamstring Curls voor je hams (of GHR). Lukken Bulgarian Splits of Lunges wel?

Sterkte met je herstel. Misschien een beetje rust pakken.

Die hamstring curls moeten wel goed lukken, goede tip thanks.
Ik heb vakantie dus buiten mijn training doe ik niet zo veel aangezien alles gesloten is nu dus rust zat. :roflol:

Terug
Naar boven