XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

Heupblessure lees ik. Bij rpb hebben we praktisch alles gehad en de sledpull blijkt elke keer de redding te zijn voor je lb massa. Flinke autoband pakken, rubbertegel (1 of 2) erin trappen. GAT in de band boren. Oog erin en vastzetten met bout. Trx eraan haken en gaan. Voor loading gewoon je schijven erop leggen.
Super tip dit, heb je een aanrader welke maat band? Zijn hier bij de lokale banden centrale zowat gratis op te halen

Super tip dit, heb je een aanrader welke maat band? Zijn hier bij de lokale banden centrale zowat gratis op te halen

Haal ze altijd gratis op. 17-18 inch beetje breed. 225 bv is mooie maat. Kun je de rubbertegel lekker goed instampen

20210109_101700.jpg

Heupblessure lees ik. Bij rpb hebben we praktisch alles gehad en de sledpull blijkt elke keer de redding te zijn voor je lb massa. Flinke autoband pakken, rubbertegel (1 of 2) erin trappen. GAT in de band boren. Oog erin en vastzetten met bout. Trx eraan haken en gaan. Voor loading gewoon je schijven erop leggen.
Dit hoor je inderdaad veelvuldig, zelfs programma's die dit gewoon als assistance gebruiken naast de main lifts voor lowerbody.
Geloof dat ze bij westside ook flink fan zijn van sledpulls/prowlers. Gewoon na je squats 3 of 4 setjes lopen tot je benen ontploffen en thats it.

Dit hoor je inderdaad veelvuldig, zelfs programma's die dit gewoon als assistance gebruiken naast de main lifts voor lowerbody.
Geloof dat ze bij westside ook flink fan zijn van sledpulls/prowlers. Gewoon na je squats 3 of 4 setjes lopen tot je benen ontploffen en thats it.

Yep. Het was voor mij ook bijzonder om te zien maar mijn lb massa nam toe toen ik een jaar geen squats en en deadlift deed en voornamelijk sledpull.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.707
Vanwaar doe je de boxsquats dan op 90kg of bschik je niet over meer gewichten?
Ik wil even voorzichtig doen met mijn heup en niet meteen te zwaar gaan in gewicht. Heb namelijk niet heel veel benen meer getraind de afgelopen maand. Ik heb 140 kg in totaal. Volgende keer pak ik 100 kg denk ik want 90 kg ging wel prima.
Klinkt als een goede tip. Als ik nou een echte homegym had zou ik dat wel overwegen, maar voor nu is het even de weken van de lockdown uitzitten met de materialen die ik tot mijn beschikking heb. Een bar en 2 dumbbell halters met zo'n 140 kg aan schijven. Kan gelukkig een hoop doen.

• #3.708
Borst en schouders

Opwarmen met bands
Dumbbell press 20x8 15x14 15x18 2x15x25 3x12x36
Floor press 15x60 12x80 2x10x90
Dumbbell flyes 4x10x18
Dumbbell lateral raises 4x15x14
Dumbbell front raises 4x15x14
Upright rows 4x12x38

Zolang je maar een beetje wat kan doen valt verlies wel mee merk ik iig bij mezelf

• #3.710
Zolang je maar een beetje wat kan doen valt verlies wel mee merk ik iig bij mezelf
True, zal ook meer tussen mijn oren zitten denk ik. Heb er inmiddels ook alweer bijna 12 weken cruisen opzitten op 125 mg per week dus moet vooral ook niet de illusie hebben dan ik überhaupt massa ga winnen nu :roflol:

True, zal ook meer tussen mijn oren zitten denk ik. Heb er inmiddels ook alweer bijna 12 weken cruisen opzitten op 125 mg per week dus moet vooral ook niet de illusie hebben dan ik überhaupt massa ga winnen nu :roflol:
Ik ben nog steeds even zwaar en voel me ook kleiner maar zit tussen me oren ook denk ik.

Zit ook te twijfelen om me test nog meer te verlagen deze cruise, twijfel nog wat

Ik ben nog steeds even zwaar en voel me ook kleiner maar zit tussen me oren ook denk ik.

Zit ook te twijfelen om me test nog meer te verlagen deze cruise, twijfel nog wat
Je zit in je cruise en kan minder goed trainen, zit echt niet alleen tussen je oren. Maar lekker boeiend, dat heb je zo weer terug als de gyms weer open gaan.

Je zit in je cruise en kan minder goed trainen, zit echt niet alleen tussen je oren. Maar lekker boeiend, dat heb je zo weer terug als de gyms weer open gaan.
Maak me er ook niet verschrikkelijk druk om en het is ook zo weer terug. Iig eens wat meer rust en tijd voor andere dingen.

• #3.714
Ik had foto's ingestuurd voor een nieuwe videoserie van Jeffrey Suijkerbuik waarin hij feedback geeft op je fysiek. Ik twijfelde zelf nog heel erg of ik dit jaar wilde doorbouwen en volgend jaar een wedstrijd wil doen of dat ik dit najaar toch de Hercules cup ga doen. Zoals ik er zelf in stond waren mijn voornaamste verbeterpunten triceps en borst. Ik heb foto's ingezonden van het moment dat ik 4 weken uit was voor de Hercules cup.
Zie video vanaf 54.25 ongeveer:
Na de video zie ik echter eigenlijk wel in dat mijn quad sweep mist. Benen zijn in omvang niet verkeerd, maar ik mis die grote sweep. Dat is deels genetics natuurlijk, maar ik ga er wel alles aan doen om dit te verbeteren. Verder ook focussen op triceps. Daarnaast misschien toch nog eens overwegen om dit jaar toch weer te preppen.

Stoer man dat je jezelf op deze manier durft te laten beoordelen.

Ik ben het wel redelijk eens met de feedback van de mannen. Middel is idd wat breed. Benen komen op die foto's niet zo goed uit, maar ik heb wel foto's gezien waar het beter op was.

Ik had foto's ingestuurd voor een nieuwe videoserie van Jeffrey Suijkerbuik waarin hij feedback geeft op je fysiek. Ik twijfelde zelf nog heel erg of ik dit jaar wilde doorbouwen en volgend jaar een wedstrijd wil doen of dat ik dit najaar toch de Hercules cup ga doen. Zoals ik er zelf in stond waren mijn voornaamste verbeterpunten triceps en borst. Ik heb foto's ingezonden van het moment dat ik 4 weken uit was voor de Hercules cup.
Zie video vanaf 54.25 ongeveer:
Na de video zie ik echter eigenlijk wel in dat mijn quad sweep mist. Benen zijn in omvang niet verkeerd, maar ik mis die grote sweep. Dat is deels genetics natuurlijk, maar ik ga er wel alles aan doen om dit te verbeteren. Verder ook focussen op triceps. Daarnaast misschien toch nog eens overwegen om dit jaar toch weer te preppen.

Super goeie feedback gekregen, altijd goed om je objectief door andere te laten beoordelen. Geeft ook motivatie om jezelf te verbeteren!

Als het goed ik kom ik ook in een aflevering terecht, zojuist foto’s ingestuurd en kreeg gelijk reactie terug. Ben benieuwd :p

• #3.717
Stoer man dat je jezelf op deze manier durft te laten beoordelen.

Ik ben het wel redelijk eens met de feedback van de mannen. Middel is idd wat breed. Benen komen op die foto's niet zo goed uit, maar ik heb wel foto's gezien waar het beter op was.
Ik vind het prettig als iemand met een objectieve blik mijn fysiek beoordeelt. Daar heb ik het meeste aan. Van de mensen die je kent hoor je altijd wel hetzelfde en mijn benen zijn in omvang niet slecht denk ik, maar veel massa zit ook op de achterkant en de quadsweep mist inderdaad dus daar ga ik aan werken. Triceps was al bekend en ik verbaasde me erover dat ze mijn borst goed vonden.
Super goeie feedback gekregen, altijd goed om je objectief door andere te laten beoordelen. Geeft ook motivatie om jezelf te verbeteren!

Als het goed ik kom ik ook in een aflevering terecht, zojuist foto’s ingestuurd en kreeg gelijk reactie terug. Ben benieuwd :p
Ja zoals ik hierboven al zei, leuk om te horen inderdaad. Ben ook heel erg benieuwd naar de feedback op jou.

Had meteen extra motivatie om benen te trainen dus ik heb gisteren meteen een goede legday gehad:

Box squat 15x10 15x50 12x70 10x90 3x10x110 +20 kg tov vorige keer en dat ging eigenlijk best goed. Merk dat mijn heup ook alweer een heel stuk beter voelt
Bulgarian split squat 4x10x26
Lying banded leg curl 15xpaars 3x12xrood
One legged dumbbell stiff leg deadlift 4x12x26

Vandaag snel borst gedaan

Dumbbell press 15x10 15x18 2x12x24 3x10x36
Floor press 10x80 2x8x90
Dumbbell flyes 3x10x18

Zie die video nu pas. Echt tof en dapper dat je dit hebt gedaan, goed idee . :)

Terug
Naar boven