Ik sluit mij
@th0maz aan. Ik heb altijd al dikke benen gehad. Vroeger tijdens gym op de basisschool schaamde ik mij voor mijn benen. Het viel mij op dat de rest dunnere benen hadden, ik dacht dat ik dik was terwijl ik ook de enige was met een goede sixpack. Zelfs mijn derde been was veel dikker. Al mijn klasgenootjes deden mij ook altijd pesten. Tijdens het douchen werd er altijd naar mijn piemol gewezen en deden ze naar mij hinniken alsof ik een hengst was

Maar op een dag kwam de conciërge mij redden. Hij was bezig met het toilet die verstopt was door een flinke lading stront. Het was een flinke vent, zat ook aan de AAS dacht ik en had een verleden als portier...je kent het type wel. Toen ze mij weer aan het pesten waren met haha varkenspoot en hihi paardenlul stormde hij naar binnen en stuurde alle jongetjes weg. Ik stond nog snikkend onder de douche, met mijn handen voor mijn piemol. Je hoeft je niet te schamen zei hij terwijl hij mij bij mijn handen pakte en mijn piemol bewonderde. Vervolgens ging hij door zijn knieën en zijn mond ging open. Maar Kameel was niet dom....Ik gaf hem meteen een knietje, vol tegen zijn dikke neus!!
Die hommel hebben we daarna natuurlijk nooit meer gezien. Ik hoorde later dat hij zelfs het land uitgevlucht was en zichzelf maar een importbruidje had gefixed.
True story.