Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Destijds ook over ingelezen, dat het kanker veroorzaakt was met een korreltje zout te nemen. De onderzoeken in ratten waren een equivalent van 40mg/ed voor 60 jaar in mensen. De ratten kregen 2 jaar cardarine, zo'n beetje 2/3e van hun leven dus. Als ik mij niet vergis was het onderzoek ook gedaan in rhesusapen, waar geen kanker naar voren kwam.

Desalniettemin is het een product waarbij het onderzoeken gestaakt is ondanks de vele positieve resultaten buiten dat stukje kanker in ratten.
Ik neem het zelf ook maar denk vermeld het toch even.

Schijnt nog wat cardiovasculaire voordelen te hebben trouwens.

Kwam deze story ook tegen: . Wel anekdotisch, maar toch bizar. Ikzelf neem het voornamelijk voor mijn lipiden tijdens blasts. Merk trouwens niet zoveel van de cardio effects, maar wellicht neem ik daarvoor te weinig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.443
Hoe lang ben je nu al bezig? Heb je al wat update waardige pics of? :p
Nee eigenlijk nog niks gemaakt. Was vorig jaar al sneller 'tevreden' met een mindere shape en dit jaar echt totaal niet. Wat in positieve zin wel maakt dat ik harder mijn best doe dan ooit maar nog geen zin gehad om progressie foto's te maken zoals vorig jaar.
Vetverlies wordt geclaimd, verbeterd cholesterol en kanker al is dat laatste geen voordeel i guess
studie op ratten: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6475847/ met een korreltje zout nemen .
cardio technisch heeft het mij geholpen , betere cardio was voor mij meer vet verbranding . edit : op us forums word het ook besproken als een must wanneer er tren in het spel is ( kan ik niks over kwijt gebruik geen tren )
Lees je maar eens in, denk dat je wel geïnteresseerd bent, hetgeen wat wordt geclaimd wat betreft versnelde vetverbranding & uithoudingsvermogen kan ik bevestigen. Cardio sessies waren nog nooit zo easy.
Destijds ook over ingelezen, dat het kanker veroorzaakt was met een korreltje zout te nemen. De onderzoeken in ratten waren een equivalent van 40mg/ed voor 60 jaar in mensen. De ratten kregen 2 jaar cardarine, zo'n beetje 2/3e van hun leven dus. Als ik mij niet vergis was het onderzoek ook gedaan in rhesusapen, waar geen kanker naar voren kwam.

Desalniettemin is het een product waarbij het onderzoeken gestaakt is ondanks de vele positieve resultaten buiten dat stukje kanker in ratten.
Kwam deze story ook tegen: . Wel anekdotisch, maar toch bizar. Ikzelf neem het voornamelijk voor mijn lipiden tijdens blasts. Merk trouwens niet zoveel van de cardio effects, maar wellicht neem ik daarvoor te weinig.

Thanks voor de input allemaal, ik ga me er zeker over inlezen nu ik dit lees.

• #4.444
Borst

Dumbbell press
4 opwarmsets
12x50 kut bankjes waar ik met mijn kont precies tussen de zitting en het rug gedeelte in lag dus totaal geen spanning
20x36 backoff set

Incline plate loaded press
15x80 (20 sec rust) 8x80 (20 sec rust) 8x80 paar forced reps

Chest press
15x70 enkele forced reps
12x70 enkele forced reps
15x60 enkele forced reps

Cable flyes
3x12x20 elke rep 2 sec vasthouden en na de laatste rep 10 sec vasthouden op stretch

20 min fietsen

High carb dag vandaag:

Screenshot_20210809-195238_Chrome.jpg

Borst

Dumbbell press
4 opwarmsets
12x50 kut bankjes waar ik met mijn kont precies tussen de zitting en het rug gedeelte in lag dus totaal geen spanning
20x36 backoff set

Incline plate loaded press
15x80 (20 sec rust) 8x80 (20 sec rust) 8x80 paar forced reps

Chest press
15x70 enkele forced reps
12x70 enkele forced reps
15x60 enkele forced reps

Cable flyes
3x12x20 elke rep 2 sec vasthouden en na de laatste rep 10 sec vasthouden op stretch

20 min fietsen

High carb dag vandaag:

Screenshot_20210809-195238_Chrome.jpg
Ik zou je vetten bij een volgende high carb dag flink reduceren / eiwitten mogen op deze dag trouwens ook een stuk lager, met jou massa kun je echt wel meer dan 400gr aan koolhydraten gebruiken. Je wil je glycogeen voorraden en metabolisme namelijk maximaal verhogen op die dag.

• #4.446
Ik zou je vetten bij een volgende high carb dag flink reduceren / eiwitten mogen op deze dag trouwens ook een stuk lager, met jou massa kun je echt wel meer dan 400gr aan koolhydraten gebruiken. Je wil je glycogeen voorraden en metabolisme namelijk maximaal verhogen op die dag.
Hoe ver zou ik de vetten verlagen?

als ik naar mijn cut keek, waar ik ipv cheats vanuit de coach refeed dagen toegeschoven kreeg, wat in jouw geval neer zal komen op high dagen.

at ik maar 20gr vet. elke maaltijd maar 5gr. puur om de reden wat strive ook zegt. om glycogeen voorraden aan te vullen, daar mag jezelf echt wel misselijk eten met carbs.

Als je een high day doet om te laden/glycogeen te vullen zou ik moderate eiwit eten en de rest gewoon opvullen met pure carbs zodat je alleen wat trace vetten hebt van bijvoorbeeld wat havermout of redelijke lean protein sources met 2-4g v.

Zoals @hoxyz aangeeft, vetten alleen uit trace vetten. Dus als je op een 40-50gr zou uitkomen is dat prima. Op die dag geen zalm of rund. Probeer het echt uit de magere eiwitbronnen te halen zoals kip, kalkoen, whey, witte vis.

Geloof me als je op een high carb dag op een 600-700 gr aan koolhydraten uitkomt veranderd je lichaam in een fornuis, je volgende trainingen zullen erop vooruit gaan en je lichaam wordt steeds efficienter in het opslaan en verbranden van koolhydraten. Wat je dan gaat krijgen is dat je steeds vaker moet gaat laden, maar je ook steeds harder en droger zult gaan worden zolang je in een kcal deficit blijft.

als ik naar mijn cut keek, waar ik ipv cheats vanuit de coach refeed dagen toegeschoven kreeg, wat in jouw geval neer zal komen op high dagen.

at ik maar 20gr vet. elke maaltijd maar 5gr. puur om de reden wat strive ook zegt. om glycogeen voorraden aan te vullen, daar mag jezelf echt wel misselijk eten met carbs.
20g vet ? rip

600gr carbs moet makkelijk lukken. Met jouw stats is 400gr hooguit medium carbs, zeker met tren.

• #4.452
Thanks voor de input allen. Ik zal wat gaan sleutelen aan mijn schema en weet nog niet of ik zo extreem ga snijden in mijn vetten. Ik zie de pro's die ik volg bijvoorbeeld ook nog vetten eten op hun hoge dagen en dat heeft voor mij ook altijd wel goed gewerkt. Maar ik zal er wel wat meer in gaan snijden om zo de carbs nog wat te verhogen. 600 gram is sowieso een illusie want dat kcal budget heb ik niet meer aangezien binnenkort mijn kcal weer wat omlaag gaan.:(

• #4.453
Vandaag gaan trainen bij iron heart gym in Leeuwarden met @natty87, erg goede gym en lekkere legday neergezet. Allemaal hammer strength apparaten maar ook wat andere apparaten van andere merken. Daar kun je imo een goede gym wel aan herkennen. Wanneer ze niet simpelweg een merk apparatuur hebben maar de beste apparaten van verschillende merken.

Morgen en overmorgen heb ik verplicht rustdag ivm het onderzoek vrijdag. Daar zal ik van 7 in de ochtend tot ongeveer 7 in de avond mee bezig zijn en na afloop zal ik wel een update erover plaatsen hier.

Unilateral leg press
4 opwarmsets
12x100
12x110
15x80

Lineair hack press (hammer strength)
3 feeder sets
13x110
20x70

Leg extension
3 werksets

Standing leg curl
2 opwarmsets
3 werksets

Hip adductor
1 opwarmset
3 werksets

Seated calf raises
2 opwarmsets
4x15x80

20 min traplopen

IMG_20210810_193445_201.jpg

Heb een leuke training naar @Strive4muscle gestuurd, kunnen jullie wel even samen doen :)

• #4.455
Vrijdag 13-08
Woensdag en donderdag had ik rust genomen vanwege het onderzoek van vrijdag. Ik moest om 07.30u bij de universiteit van Maastricht zijn en ik mocht al vanaf donderdag 22.00u niet meer eten of drinken. Ben direct gestart met de MRI-scan. Hier hebben ze als eerst mijn benen gescand, vervolgens mijn buik en borst en als laatste mijn armen. Was een vrij kleine tunnel waar ik amper in paste en met scans van mijn armen lag ik vrij ongemakkelijk.
IMG-20210813-WA0038.jpg

Hierna ging ik ik door voor de ventilated hood meting. Hiermee kunnen ze je rust metabolisme meten. Dat is natuurlijk wel zeer interessant om te weten. In eerste instantie werkte dit apparaat niet dus in plaats van 30 min heb ik hier 60 min gelegen waarbij ik niet mocht bewegen of praten.
IMG-20210813-WA0006.jpg

Hierna heb ik nog een dexa scan gehad. Deze meette mijn vetpercentage en kwam uit op 14,9%. Schrok ik wel een beetje van, maar ze zeiden dat het juist vrij laag was. Er is ook nog een vetmeting gedaan d.m.v. BIA en een 7-punts huidplooimeting. Het gemiddelde van al deze metingen zou dan ongeveer mijn huidige vetpercentage zijn. De uitslag van de BIA en de 7-punts meting moet ik nog krijgen.

Hierna mocht ik eindelijk eten en toen is er nog een echo van mijn benen en een CT-scan van mijn benen gemaakt.

IMG-20210813-WA0049.jpg
IMG-20210813-WA0041.jpg

Hierna kon ik gelukkig regelmatig eten en er zijn tevens alle omtrekken/lengtes van mijn lichaam opgemeten en toen stonden ook de 1RM tests op het programma. Met mijn blessure gevoeligheid maakte ik me daar het meest druk om. Ik heb uiteindelijk 140 kg bench, 180 kg squat en 60 kg strict curl gedaan. Was nog wel verbaasd over de bench aangezien ik dat nooit doe en hem tevens gepauzeerd uitgevoerd heb.

Als laatste werd mijn beenspierkracht nog gemeten op een apparaat.

IMG-20210813-WA0024.jpg

• #4.456
Vrijdag na het onderzoek nog armen getraind, maar dat stelde niet meer veel voor. Was een lange dag geweest. Tevens weer iets meer last van mijn elleboog. Ook nog eens opnieuw knee sleeves besteld, xxl van sbd. Kreeg ze met pijn en moeite aan maar ze zaten net bij mij knie te los dus ik ga ze omruilen voor xl. Hopelijk krijg ik die dan ook aan.

Zaterdag schouders getraind, prima training.

Gisteren benen gedaan. Was weer een kut klimaat in de gym en eca stack + pwo was iets teveel van het goede. Gelukkig de laatste training in Assen voorlopig.

Pendulum squat (+ blauwe band)
4 warmup sets
10x30

Unilateral plate loaded leg extension
3x12x35

Unilateral leg press
1 warmup set
2x10x90

Lying leg curl
2 warmup sets
3x12x60

Unilateral standing calf raises
4x15

20 min fietsen

Benen worden echt droog. Helaas lijkt de kwaliteit van het filmpje weer flink minder geworden.

Vrijdag 13-08
Woensdag en donderdag had ik rust genomen vanwege het onderzoek van vrijdag. Ik moest om 07.30u bij de universiteit van Maastricht zijn en ik mocht al vanaf donderdag 22.00u niet meer eten of drinken. Ben direct gestart met de MRI-scan. Hier hebben ze als eerst mijn benen gescand, vervolgens mijn buik en borst en als laatste mijn armen. Was een vrij kleine tunnel waar ik amper in paste en met scans van mijn armen lag ik vrij ongemakkelijk.
IMG-20210813-WA0038.jpg

Hierna ging ik ik door voor de ventilated hood meting. Hiermee kunnen ze je rust metabolisme meten. Dat is natuurlijk wel zeer interessant om te weten. In eerste instantie werkte dit apparaat niet dus in plaats van 30 min heb ik hier 60 min gelegen waarbij ik niet mocht bewegen of praten.
IMG-20210813-WA0006.jpg

Hierna heb ik nog een dexa scan gehad. Deze meette mijn vetpercentage en kwam uit op 14,9%. Schrok ik wel een beetje van, maar ze zeiden dat het juist vrij laag was. Er is ook nog een vetmeting gedaan d.m.v. BIA en een 7-punts huidplooimeting. Het gemiddelde van al deze metingen zou dan ongeveer mijn huidige vetpercentage zijn. De uitslag van de BIA en de 7-punts meting moet ik nog krijgen.

Hierna mocht ik eindelijk eten en toen is er nog een echo van mijn benen en een CT-scan van mijn benen gemaakt.

IMG-20210813-WA0049.jpg
IMG-20210813-WA0041.jpg

Hierna kon ik gelukkig regelmatig eten en er zijn tevens alle omtrekken/lengtes van mijn lichaam opgemeten en toen stonden ook de 1RM tests op het programma. Met mijn blessure gevoeligheid maakte ik me daar het meest druk om. Ik heb uiteindelijk 140 kg bench, 180 kg squat en 60 kg strict curl gedaan. Was nog wel verbaasd over de bench aangezien ik dat nooit doe en hem tevens gepauzeerd uitgevoerd heb.

Als laatste werd mijn beenspierkracht nog gemeten op een apparaat.

IMG-20210813-WA0024.jpg
Was dit in het kader van het onderzoek dat je een paar maanden geleden in een ander topic noemde?
Ik ga binnenkort meedoen aan een onderzoek over orgaanvolume bij personen die minimaal 5x per week aan krachttraining doen en (eventueel) steroïden gebruiken. Ben heel benieuwd wat daaruit gaat komen.

• #4.458
Dacht dat dexa altijd hoger uitkwam. Daar wordt vlgs mij ook orgaanvet meegemeten. Met BIA en huidplooi niet.

Ben benieuwd hoe het geheel uitvalt.

Terug
Naar boven