AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Dacht dat dexa altijd hoger uitkwam. Daar wordt vlgs mij ook orgaanvet meegemeten. Met BIA en huidplooi niet.

Ben benieuwd hoe het geheel uitvalt.

Greg doucette vindt de dexa scan ook onbetrouwbaar en onzin. Maargoed, hij heeft over alles een mening! Hoe kijk jij naar de uitspraken van greg doucette wat betreft dexa? @wovano ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.463
Dacht dat dexa altijd hoger uitkwam. Daar wordt vlgs mij ook orgaanvet meegemeten. Met BIA en huidplooi niet.

Ben benieuwd hoe het geheel uitvalt.
Greg doucette vindt de dexa scan ook onbetrouwbaar en onzin. Maargoed, hij heeft over alles een mening! Hoe kijk jij naar de uitspraken van greg doucette wat betreft dexa? @wovano ?
Op de dag van het onderzoek zeiden ze dat er nog wat meer uitleg zou komen later maar dat zijn ze vergeten en ik heb het ook niet meer gevraagd. Mogelijk wilden ze inderdaad nog zeggen dat de dexa scan inderdaad orgaanvet meet zoals @marina1975 zegt maar dat weet ik dus niet. Ik heb verder onvoldoende kennis om te concluderen dat een dexa scan onbetrouwbaar is. Bovendien vind ik het cijfer van mijn vetpercentage ook niet zo interessant en ik kijk liever naar de spiegel.

Op de dag van het onderzoek zeiden ze dat er nog wat meer uitleg zou komen later maar dat zijn ze vergeten en ik heb het ook niet meer gevraagd. Mogelijk wilden ze inderdaad nog zeggen dat de dexa scan inderdaad orgaanvet meet zoals @marina1975 zegt maar dat weet ik dus niet. Ik heb verder onvoldoende kennis om te concluderen dat een dexa scan onbetrouwbaar is. Bovendien vind ik het cijfer van mijn vetpercentage ook niet zo interessant en ik kijk liever naar de spiegel.
Een vriend van mij heeft ook meegedaan. De dexa scan kwam hoger uit dan de meting met de caliber

• #4.465
  • Like
Waarderingen: Onit
  • #4.466
Vandaag ook nog getraind, borst stond op het programma.

Dumbbell press
4 warmup sets
9x54
15x40

Plate loaded bench press
12x80
9x90
12x70

Incline plate loaded press
12x70 (20 sec rust) 8x70 (20 sec rust) 8x70 clusterset

Fly machine
2x10x75
12x68
15x54

20 min traplopen

Ik had op de pagina hiervoor de progressiefoto geplaatst. Waar ik vorig jaar sneller blij was met mijn progressie mist dat stukje dit jaar volledig. Natuurlijk wel mooi dat ik daardoor nog meer gemotiveerd ben om al het werk erin te steken, maar ook wel kut dat ik me zo ecto voel. Dat heb ik nog nooit zo in deze mate gehad eigenlijk.

Hoort er bij!

Ik mis een training :(

Het is idd nog niet echt ripped, maar je oogt wel lean, minder groot. Biceps lijken ook wel wat geslonken?
gebruik je nu minder AAS? Of nog steeds zelfde blast/cruise recept?

• #4.471
Hahaha same :o al vind ik je er wel nog steeds wijd uitzien, zeker UB.
Kijk er wel naar uit om mijn rebound en off season bij Roel Henno te gaan doen.
Inderdaad vergeten:(
Wist ook niet meer wat de gewichten en reps waren maar was wel leuk een keer in je gym te hebben getraind.
Het is idd nog niet echt ripped, maar je oogt wel lean, minder groot. Biceps lijken ook wel wat geslonken?
gebruik je nu minder AAS? Of nog steeds zelfde blast/cruise recept?
Ik heb ook nog 9,5 week de tijd om echt ripped te worden. Armen zijn wat kleiner omdat ik al een tijdje zit te kutten met die elleboog blessure. Mijn triceps was al vrij zwak en het is er dus niet beter op geworden. Qua AAS niks veranderd verder.

Hoeveel cm meten je biceps momenteel nu dan?

• #4.476
Benen

Pendulum squat (+ paarse band)
4 opwarmsets
11x40
16x20 backoff set

Hammer strength unilateral leg press
2 opwarmsets
12x120
15x100 backoff set
Bij deze oefening erop gefocust dat ik het stoeltje ver naar voren had staan en zo diep kon zakken. Langzame en gecontroleerde reps.

Unilateral leg extension
15x35
15x35
12x35

Seated leg curl
15x50
15x70
13x80
15x60

Kuiten in leg press
5x15

20 min traplopen

Screenshot_20210818-210558_Instagram.jpg

Laat je niet gek maken. Je staat vol en zodra je vet gaat droppen en de lijnen/veins zichtbaar gaan worden oog je weer groter. Je hebt getraind, goed gegeten en gejuiced.. lijkt mij sterk dat je geen gains hebt gemaakt.

• #4.479
Laat je niet gek maken. Je staat vol en zodra je vet gaat droppen en de lijnen/veins zichtbaar gaan worden oog je weer groter. Je hebt getraind, goed gegeten en gejuiced.. lijkt mij sterk dat je geen gains hebt gemaakt.
Klopt ook, zit vooral tussen mijn oren. Leuke sport dit :roflol:
Ze zijn zo groot dat je er uren mee bezig bent?
Ik kan niet tippen aan die reusachtige bicepsen van jou natuurlijk.

• #4.480
Schouders

Smith machine press
4 opwarmsets
10x90
20x65 waarvan enkele forced reps en partials

HS Plate loaded press
10x110 (20 sec rust) 6x110 (20 sec rust) 6x110 weer enkele forced reps

Machine lateral raises > machine front raises
3x10x10 > 3x10x10

Face pulls
4x12x50

Machine shrugs
4x12x80

20 min traplopen

Moet trouwens echt weer goed gaan oefenen met poseren want het is zo scheef als f**k.
Screenshot_20210819-211958_Instagram.jpg

Terug
Naar boven