AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Je rug is anders flink wijder geworden, nice!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.482
Armen getraind. 4 oefeningen biceps en 4 oefeningen triceps in supersets. Snel achter elkaar en gelukkig geen pijn aan mijn elleboog. En mijn arm was 45,2 cm dus dat viel me nog mee. Al is het natuurlijk nog steeds veel te skinny. Gr.

Forse kuiten, forse rug.
maar je VP zie ik op je rug wel terugkomen, dat verklaart waarschijnlijk ook de wat hogere uitkomst van de scan?
en je taille is nog behoorlijk breed? Heb je daar nog een plan voor behalve dieet?

tevens mooi effect met je armen in de spiegel, geeft je nog een setje extra furry wings

Vacuums?

• #4.490
Forse kuiten, forse rug.
maar je VP zie ik op je rug wel terugkomen, dat verklaart waarschijnlijk ook de wat hogere uitkomst van de scan?
en je taille is nog behoorlijk breed? Heb je daar nog een plan voor behalve dieet?

tevens mooi effect met je armen in de spiegel, geeft je nog een setje extra furry wings
Op mijn rug zit inderdaad het meeste vet, vooral op de onderrug en dat kwam ook uit de scan naar voren.

Dat mijn taille breed is, is altijd al zo geweest en daar is weinig aan te doen. Het enige wat ik kan doen is al het mogelijke vet verliezen. En daarnaast natuurlijk zo dik mogelijke benen krijgen waardoor mijn taille minder breed lijkt.

Die kan ik prima. Vooral als ik echt laag in vetpercentage sta trek ik een hele diepe vacuum.

1629471070377.png

me to endomorph = hard werken

Taille is nog chubby, wanneer vet weg is, is wat
Op mijn rug zit inderdaad het meeste vet, vooral op de onderrug en dat kwam ook uit de scan naar voren.

Dat mijn taille breed is, is altijd al zo geweest en daar is weinig aan te doen. Het enige wat ik kan doen is al het mogelijke vet verliezen. En daarnaast natuurlijk zo dik mogelijke benen krijgen waardoor mijn taille minder breed lijkt.

Die kan ik prima. Vooral als ik echt laag in vetpercentage sta trek ik een hele diepe vacuum.
je benen zijn al massive, denk dat wanneer je idd lager staat in VP het er ook al weer anders uit ziet.
Anderen hoeven niet boos te worden om opbouwende kritiek, jury’s zijn ook bitches, kan je het beter van een ouwe lul hier horen :D
Maar vol vertrouwen dat het goed komt.

je benen zijn al massive, denk dat wanneer je idd lager staat in VP het er ook al weer anders uit ziet.
Anderen hoeven niet boos te worden om opbouwende kritiek, jury’s zijn ook bitches, kan je het beter van een ouwe lul hier horen :D
Rest is ook massive hoor

• #4.494
1629471070377.png

me to endomorph = hard werken
Het is maar welke naam je eraan wil geven, iedereen heeft andere genen.

Dat komt het zeker ;)

• Like
Waarderingen: 6am
  • #4.495
Lekker weekend weg in Zeeland maar uiteraard wordt mijn voedingsschema gewoon aangehouden. Vandaag ook wezen trainen bij Gorilla gym in Vlissingen en was een hele vette gym. Veel goede (oldschool) apparatuur.

Hack squat
4 opwarmsets
9x140
12x100

Hip press
3 opwarmsets
9x310

Leg extension
3 werksets

Standing leg curl
4 werksets

Hip adductor
3 werksets

Seated calf raises
3 werksets

Standing calf raises
3 werksets

Screenshot_20210822-194433_Instagram.jpg

Somatotypes zijn een mythe change my mind

• #4.499
Gewicht na weekend Zeeland gezakt naar 104,9 kg. Vandaag borst getraind en geoefend met poseren en wat foto's gemaakt. Helaas kan ik ze niet uploaden dus heb de admin even gemaild. Wie me op insta heeft kan ze daar bekijken.

Terug
Naar boven