- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat kan ie anders doen dan?

Korset :')
Core oefeningen, om de boel wat strakker te krijgen.
Van core oefeningen word je taille alleen maar groter.Core oefeningen, om de boel wat strakker te krijgen.
Mijn god. Het moet niet gekker worden kerel. Je snapt er echt he-le-maal niks van. “Om de boel wat strakker te maken”Core oefeningen, om de boel wat strakker te krijgen.

Op mijn rug zit inderdaad het meeste vet, vooral op de onderrug en dat kwam ook uit de scan naar voren.Forse kuiten, forse rug.
maar je VP zie ik op je rug wel terugkomen, dat verklaart waarschijnlijk ook de wat hogere uitkomst van de scan?
en je taille is nog behoorlijk breed? Heb je daar nog een plan voor behalve dieet?
tevens mooi effect met je armen in de spiegel, geeft je nog een setje extra furry wings
Die kan ik prima. Vooral als ik echt laag in vetpercentage sta trek ik een hele diepe vacuum.
je benen zijn al massive, denk dat wanneer je idd lager staat in VP het er ook al weer anders uit ziet.Op mijn rug zit inderdaad het meeste vet, vooral op de onderrug en dat kwam ook uit de scan naar voren.
Dat mijn taille breed is, is altijd al zo geweest en daar is weinig aan te doen. Het enige wat ik kan doen is al het mogelijke vet verliezen. En daarnaast natuurlijk zo dik mogelijke benen krijgen waardoor mijn taille minder breed lijkt.
Die kan ik prima. Vooral als ik echt laag in vetpercentage sta trek ik een hele diepe vacuum.
Rest is ook massive hoorTaille is nog chubby, wanneer vet weg is, is wat
je benen zijn al massive, denk dat wanneer je idd lager staat in VP het er ook al weer anders uit ziet.
Anderen hoeven niet boos te worden om opbouwende kritiek, jury’s zijn ook bitches, kan je het beter van een ouwe lul hier horen
Maar vol vertrouwen dat het goed komt.
Het is maar welke naam je eraan wil geven, iedereen heeft andere genen.
Dat komt het zekerTaille is nog chubby, wanneer vet weg is, is wat
je benen zijn al massive, denk dat wanneer je idd lager staat in VP het er ook al weer anders uit ziet.
Anderen hoeven niet boos te worden om opbouwende kritiek, jury’s zijn ook bitches, kan je het beter van een ouwe lul hier horen
Maar vol vertrouwen dat het goed komt.

Arnold is zo ectomorf als maar kan (smalle schouders, erg lange ledematen) en volgens mij is Jay meso (brede schouders, vrij korte ledematen). Frank Zane is ook mesomorf maar aan de dunne kant.
Er zijn echt een klein aantal discrete skelettypes.