TonyTrenbolony
Cool Novice
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De gewichtsklasse waarin ik meedoe is 90-102 kg en dit keer heb ik geen streefgewicht in mijn hoofd maar en een streefshape en dat is helemaal ripped.naisssss, keep it up man! Misschien heb ik het gemist, maar wat is je streefgewicht?

Klopt, 125 mg per week en soms zelfs wat langer omdat ik een beetje lui met prikken was. Voor 3 maanden is dat prima te doen, maar vanwege de lockdown duurde de cruise 5 maanden. De training was ook niet optimaal dus ik denk dat ik rond het einde van mijn cruise wel wat massa verloren heb.
Je brede taille 😆😝En ik had eens wat foto's vergelijken over 1 jaar. Vorig jaar 26 augustus met nu. Werkpunt was met name quads dikker krijgen. Zou graag jullie eerlijke mening willen over mijn sterke punten maar vooral mijn werkpunten voor straks na de wedstrijd.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal denk ik ook altijd blijven vrees ik, maar gelukkig wel de leukste spiergroepen om te trainenLats en benen, meer omdat je net als ik een wijdere taille hebt

Links 1,8 kg zwaarderRechts sta je i.i.g. droger met grotere benen, je lijkt leaner, wat is het verschil in gewicht?
Dan mag je rechts niet klagen, links ben je nog veel meer "puffy" zie je ook aan je hoofd
rechts massiever en droger met voor het oog grotere benen en de rest gelijk, of beter.
Je quads zijn nochtans toch wel wat voller geworden ter vegelijking met vorig jaar, rug is wel wat blijven steken. Alhoewel je vetrimpel op je onderrug wel zo goed als verdwenen is![]()
Uiteraard gaat het niet om het vetpercentage. Het is natuurlijk wel mooi meegenomen dat ik weet dat vorig jaar die fotoshoot was op 20 oktober en de wedstrijd dit jaar op 24 oktober dus ik lig natuurlijk al een stuk voor t.o.v. vorig jaar. Alleen maar goed ook want ik moet ook mijn shape weer enorm verbeteren.Quads zijn toch een stuk afgelijnder, rug ook. Je bent ook een stuk smaller aan je onderrug.
Maar... ik vind dat je vooral veel bozer kijkt![]()
.