AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Thanks man!

Vorig jaar had ik een schouderblessure en toen heb ik me aangewend dat ik een kant anders moest aanspannen omdat ik anders scheef stond, maar nu is die blessure weg maar doordat ik nu nog zo poseer bij de most muscular staat nu juist een schouder hoger.:o Moet ik nog wel even aan werken!
1630416127526.png

Dat verklaard het wel ja, is het dan niet beter dat je de pose licht gebogen doet on stage zoals hier ongeveer? Dan zie je traps ook wat beter geloof ik :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.542
1630416127526.png

Dat verklaard het wel ja, is het dan niet beter dat je de pose licht gebogen doet on stage zoals hier ongeveer? Dan zie je traps ook wat beter geloof ik :p
Nee die pose past mij niet zo goed. Dan maak ik mezelf alleen maar kleiner. De most muscular zoals ik hem altijd uitvoer is samen met de side chest wel mijn sterkste pose denk ik. Alleen even opletten met mijn schouder dus.

• Like
Waarderingen: MDC
  • #4.543
Afgelopen weekend naar Brugge en Oostende geweest. Ik had vooraf (net als Zeeland vorige week) al mijn maaltijden meegenomen. Daarnaast ook gewoon alle dagen getraind bij Strength House, damn wat een dikke gym is dat. Kijk terug op een paar leuke dagen. Deze week loopt mijn vakantie ook weer ten einde dus dat betekent dat er vanaf volgende week weer wat meer regelmaat komt in mijn leven.:p Dan worden het nog 7 weken autistisch werken, trainen, slapen en repeat. Ik begin er langzaam ook wat meer vertrouwen in te krijgen, als ik zie hoe ver ik nu ben ten opzichte van vorig jaar. Het gaat heel hard en met 7,5 week te gaan denk ik dat ik een gruwelijke shape kan neerzetten. Voor de lol nog even een vergelijking van 7 weken voor de fotoshoot vorig naar en 7,5 week voor de wedstrijd nu:
IMG_20210831_210958.jpg

Natuurlijk wel een verschillende hoek, maar het verschil in shape en massa is duidelijk te zien. Links woog ik 104,3 en rechts geen idee. Zondagochtend woog ik 103,6.

Damn, wat een verschil, netjes!

Werkze weer, lekker, zo'n lange vakanktie. :D

• #4.545
Damn, wat een verschil, netjes!

Werkze weer, lekker, zo'n lange vakanktie. :D
Thanks!
Zal wel weer even wennen zijn, maar wel lekker om weer een vast ritme te hebben. Ik had nu in de vakantie 6 maaltijden maar nu ik weer aan het werk ga vind ik 7 wat prettiger. Schema net gemaakt:

Laag 2600 kcal:
07.30: 30 gram oats, 40 gram whey, 30 gram almond butter, 100 gram blauwe bessen
10.30: 150 gram kip, 200 gram groente
12.30: 150 gram kip, 1 avocado
15.00: 150 gram kip, 200 gram groente
17.00: 50 gram basmati rijst, 150 gram mm low fat rundergehakt, 150 gram groente (pre wo)
20.00: 50 gram oats, 40 gram whey, 100 gram blauwe bessen
22.00: 200 gram zalm

Hoog 3600 kcal:
07.30: 75 gram oats, 40 gram whey, 30 gram almond butter, 100 gram blauwe bessen
10.30: 75 gram basmati rijst, 150 gram kip, 50 gram groente
12.30: 75 gram basmati rijst, 150 gram kip, 50 gram groente
15.00: 150 gram mm low fat rundergehakt, 75 gram basmati rijst, 50 gram groente
17.00: 400 gram aardappelen, 150 gram mm low fat hamburger (pre wo)
20.00: 100 gram oats, 40 gram whey, 100 gram blauwe bessen
22.00: 200 gram zalm

Jaloers op die calorieën :o

Wel gek al die veins!

Knap, zo'n strikt schema. Ziet er goed uit.

Zo zie je maar, waar je qua kcal als 100kg natty mee aankomt vliegen met 100kg AAS de kilo’s eraf
Ben jaloers, het lichaam stookt zo’n 30% harder.
foto’s echt een grote vooruitgang. Ben benieuwd wat er nog meer inzit, de bodem is nog niet in zicht toch?

Zo zie je maar, waar je qua kcal als 100kg natty mee aankomt vliegen met 100kg AAS de kilo’s eraf
foto’s echt een grote vooruitgang. Ben benieuwd wat er nog meer inzit, de bodem is nog niet in zicht toch?
Onzin. Toen ik met AAS cutte moest ik nog wel dieper gaan zelfs om < 5% uit te komen. Ik gebruikte overigens geen T3 of andere middelen.

Jij snapt er echt geen bal van.

Nou, op 2.800kcal kom ik aan. Ben 102kg op het moment
en dan train ik al 5x per week 1 uur lopen (900kcal) en uur+ workout (400kcal) is 1.300kcal per dag

900 kcal voor uur lopen? :roflol:

• Like
Waarderingen: 6am
Leg het volgens jou eens uit dan. Wovano heeft misschien 10kg meer vvm, waar ik vet heb, dat scheelt echt geen 1000kcal onderhoud.
Ik denk dat 10kg een lage schatting is. Verder speelt leeftijd (en andere individuele verschillen) een rol. Ik weet ook vrij zeker dat wovano een stuk harder traint...

Leg het volgens jou eens uit dan. Wovano heeft misschien 10kg meer vvm, waar ik vet heb, dat scheelt echt geen 1000kcal onderhoud.
10kg? Welke illusie maak je jezelf opa je bent nog steeds +20% en je hebt amper massa.

Naast dat je ook nog eens 60 jaar ouder bent.

Ben het eens met de rest, er zit echt wel meer dan 10kg verschil aan vvm tussen jou en wovano, leeftijdsverschil er nog eens bijtellen, trainings intensiteit. Wovano is zeer correct in zijn kcal tracken en jij komt over alsof je nogal onderschat wat je eet en overschat hoeveel je effectief verbruikt.

Kerel sorry dat ik het moet zeggen, maar als je geen verstand van zaken hebt moet je gewoon niks plaatsen...

Dit noemen ze keihard werken, je weet helemaal niet wat er achter de schermen gebeurd... Ineens wordt het weer op AAS gegooid... Tuurlijk levert het een bijdrage, maar als de basis niet goed is (voeding, training, cardio, herstel/slaap) dan ga je met AAS niet tot nauwelijks verschil zien. Als ik je stats ook zie heeft @wovano veel meer VVM wat ook resulteert in een veel hoger verbruik.

Laatst bewerkt:
Kerel sorry dat ik het moet zeggen, maar als je geen verstand van zaken hebt moet je gewoon niks plaatsen...

Dit noemen ze keihard werken, je weet helemaal niet wat er achter de schermen gebeurd... Ineens wordt het weer op AAS gegooid... Tuurlijk levert het een bijdrage, maar als de basis niet goed is (voeding, training, cardio, herstel/slaap) dan ga je met AAS niet tot nauwelijks verschil zijn. Als ik je stats ook zie heeft @wovano veel meer VVM wat ook resulteert in een veel hoger verbruik.
idd meer massa en lager % met hetzelfde BW dat is echt heel knap man!!! @wovano

• #4.560
Knap, zo'n strikt schema. Ziet er goed uit.
Alsnog eet ik alle maaltijden met plezier, xxl light sausjes doen echt wonderen :D
Nee de bodem is zeker nog niet in zicht. Heb nog wat vet op mijn onderrug.
Onzin. Toen ik met AAS cutte moest ik nog wel dieper gaan zelfs om < 5% uit te komen. Ik gebruikte overigens geen T3 of andere middelen.
Ik gebruik idd wel T3 op 50 mcg.
10 kg? :roflol:
Ik denk eerder 20 kg.
Ik denk dat 10kg een lage schatting is. Verder speelt leeftijd (en andere individuele verschillen) een rol. Ik weet ook vrij zeker dat wovano een stuk harder traint...
@Raphie mag altijd een keer komen meetrainen
Ben het eens met de rest, er zit echt wel meer dan 10kg verschil aan vvm tussen jou en wovano, leeftijdsverschil er nog eens bijtellen, trainings intensiteit. Wovano is zeer correct in zijn kcal tracken en jij komt over alsof je nogal onderschat wat je eet en overschat hoeveel je effectief verbruikt.
Eens!

Dit noemen ze keihard werken, je weet helemaal niet wat er achter de schermen gebeurd... Ineens wordt het weer op AAS gegooid... Tuurlijk levert het een bijdrage, maar als de basis niet goed is (voeding, training, cardio, herstel/slaap) dan ga je met AAS niet tot nauwelijks verschil zijn. Als ik je stats ook zie heeft @wovano veel meer VVM wat ook resulteert in een veel hoger verbruik.
Helemaal eens!

Misschien even wat uitgebreider op ingaan want ik begrijp wel waar het punt van @Raphie vandaan komt alleen is het imo niet helemaal terecht. Natuurlijk is AAS een onderdeel van de goede vooruitgang die ik boek. Maar ik vergelijk het altijd met een puzzel. AAS is slechts een puzzelstukje van de hele puzzel. En dan komen nog talloze andere puzzelstukjes zoals voeding, training, rust/slaap, cardio etc. Pas als alle puzzelstukjes aanwezig zijn kun je de puzzel succesvol leggen.

Terug
Naar boven