MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

Beide met pump? Zou zeggen bicep maar als ze gepompt zijn kunnen ze wel wat ‘vorm’ verliezen. Beetje extra quadsweep en rear delt zou je fysiek er ook anders laten uitzien.

Gaat wel snel vooruit!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.523
Beide met pump? Zou zeggen bicep maar als ze gepompt zijn kunnen ze wel wat ‘vorm’ verliezen. Beetje extra quadsweep en rear delt zou je fysiek er ook anders laten uitzien.

Gaat wel snel vooruit!
Was op beide foto's toevallig na een arm training. Had het even teruggezocht in mijn log.:p

• #4.525
Dacht het :D zit dan nauwelijks definitie in dus de bicep comment kan mss niet van toepassing zijn. Ben benieuwd hoe je er gaat uitzien :)
Ik denk trouwens dat triceps ook een groot werkpunt is. Was het al en door mijn elleboog blessure is het er niet beter op geworden natuurlijk. :( Kan inmiddels gelukkig weer veel doen behalve dumbbell extensions of skullcrushers oid.

Volgende keer spreken we alleen af hé, ik durf niet meer als @wovano er ook is na die foto's...
Hoewel ik op mijn laatste pasfoto's ook best een serial killer blik heb :roflol: .
Scheelt wel, minder mensen die je durven aanspreken in de gym en ook geen small talk dan.:rolleyes:

En ik had eens wat foto's vergelijken over 1 jaar. Vorig jaar 26 augustus met nu. Werkpunt was met name quads dikker krijgen. Zou graag jullie eerlijke mening willen over mijn sterke punten maar vooral mijn werkpunten voor straks na de wedstrijd.
Screenshot_20210827-003052_Instagram.jpg
Screenshot_20210827-002327_Instagram.jpg
Screenshot_20210827-002147_Instagram.jpg
Screenshot_20210827-002118_Instagram.jpg
Goeie progressie geboekt! Duidelijk meer kwaliteit erop. Je benen zijn echt wel flink vooruit gegaan, zowel quads, adductors als hamstrings zou zeggen gewoon lekker doorgaan met benen verbeteren dat komt de illusie met je taille ten goede.

Verder idd lats nog wijder proberen te krijgen en je borst mag meer massa op... dat komt natuurlijk ook omdat je delts iets wat overpoweren :p. Met andere woorden tijdens je rebound aan de verhoudingen werken en niet zo zeer bigger is better.

Zou graag jullie eerlijke mening willen over mijn sterke punten maar vooral mijn werkpunten voor straks na de wedstrijd.

Je algehele flow is gewoon stukken beter,
waist oogt iets smaller en quads wat meer sweep waardoor je meer een x frame krijgt. Posing ook beter, lichte tilt in je benen doet je fysiek goed. Triceps mogen wat meer idd en mss wat meer ham sweep in je side shots.

Nou heb ik er niet veel verstand van, maar bij deze toch mijn mening.
Als ik het zo zie dan zou in mijn gedachte de biceps wel wat groter mogen, dat er meer een bult op komt zeg maar, ipv gewoon een massieve arm als wat het nu is.
Verder vind ik die benen wel echt een dik plus punt! howlyfuck naiceeeeeeee!

Hij heb uitgelegen waarom dat zo is gegaan. Staat op voorgaande pagina’s.

• #4.535
Scheelt wel, minder mensen die je durven aanspreken in de gym en ook geen small talk dan.:rolleyes:
Sowieso :D
Goeie progressie geboekt! Duidelijk meer kwaliteit erop. Je benen zijn echt wel flink vooruit gegaan, zowel quads, adductors als hamstrings zou zeggen gewoon lekker doorgaan met benen verbeteren dat komt de illusie met je taille ten goede.

Verder idd lats nog wijder proberen te krijgen en je borst mag meer massa op... dat komt natuurlijk ook omdat je delts iets wat overpoweren :p. Met andere woorden tijdens je rebound aan de verhoudingen werken en niet zo zeer bigger is better.
Thanks maat, kijk er stiekem alweer naar uit om gains te gaan maken :p
Je algehele flow is gewoon stukken beter,
waist oogt iets smaller en quads wat meer sweep waardoor je meer een x frame krijgt. Posing ook beter, lichte tilt in je benen doet je fysiek goed. Triceps mogen wat meer idd en mss wat meer ham sweep in je side shots.
Thanks voor de feedback
Nou heb ik er niet veel verstand van, maar bij deze toch mijn mening.
Als ik het zo zie dan zou in mijn gedachte de biceps wel wat groter mogen, dat er meer een bult op komt zeg maar, ipv gewoon een massieve arm als wat het nu is.
Verder vind ik die benen wel echt een dik plus punt! howlyfuck naiceeeeeeee!
Armen was inderdaad ook wel een punt dat ik zelf ook wel graag beter wil hebben. Is denk ik ook het eerste waarvoor we allemaal zijn begonnen in de gym, dikke guns.:p

• #4.536
Zojuist een rug training bij strength house in Bredene België. Wat een fantastische gym! Verschillende prime fitness plate loaded apparaten en grepen. Verder hammer strength en watson apparaten. Rug begint ook wel aardig vorm te krijgen vind ik.

Ik heb het geluk dat ik morgen nog benen kan trainen in die gym en overmorgen borst/schouders dus ik kan alles wel even uitproberen. :D

• #4.538
Vanmorgen koud genomen
Screenshot_20210831-124800_Instagram.jpg

Quad sweep begint er wel stillaan goed door tekomen , heupvetjes ook en lats hebben een harde look gekregen :D

Wel 1 ding wat ik op veel foto's zie in die pose, staat je (linker) lat /schouder hoger of voller dan je rechter of is dat gewoon door de pose/belichting?

• #4.540
Quad sweep begint er wel stillaan goed door tekomen , heupvetjes ook en lats hebben een harde look gekregen :D

Wel 1 ding wat ik op veel foto's zie in die pose, staat je (linker) lat /schouder hoger of voller dan je rechter of is dat gewoon door de pose/belichting?
Thanks man!

Vorig jaar had ik een schouderblessure en toen heb ik me aangewend dat ik een kant anders moest aanspannen omdat ik anders scheef stond, maar nu is die blessure weg maar doordat ik nu nog zo poseer bij de most muscular staat nu juist een schouder hoger.:o Moet ik nog wel even aan werken!

• Like
Waarderingen: MDC
Terug
Naar boven