AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Leg het volgens jou eens uit dan. Wovano heeft misschien 10kg meer vvm, waar ik vet heb, dat scheelt echt geen 1000kcal onderhoud.
2 natty personen met hetzelfde BW kunnen ook 1000 kcal verschillen in onderhoud, je kunt persoon A niet met B vergelijken.

Kerel sorry dat ik het moet zeggen, maar als je geen verstand van zaken hebt moet je gewoon niks plaatsen...

Dit noemen ze keihard werken, je weet helemaal niet wat er achter de schermen gebeurd... Ineens wordt het weer op AAS gegooid... Tuurlijk levert het een bijdrage, maar als de basis niet goed is (voeding, training, cardio, herstel/slaap) dan ga je met AAS niet tot nauwelijks verschil zien. Als ik je stats ook zie heeft @wovano veel meer VVM wat ook resulteert in een veel hoger verbruik.
Niet helemaal niet waar, AAS maakt echt een wereld van verschil. Je kunt als natty megadedicated zijn, maar dan kom je niet in de buurt van iemand die flink kuurt en minder strikt is. Hoe verklaar je anders dat er kuurders zijn die in de coronaperiode maanden op hun reet hebben gezeten en niet op voeding hebben gelet er alsnog beter bij staan dan natty's die strikt door zijn gegaan. Iedereen kent wel een paar buffe gasten in de gym die helemaal niet zo hard trainen en strikt leven, maar dankzij genen en veel AAS er toch goed bij staan.

Edit: overigens weet ik dat jij en @wovano echt wel dedicated zijn, maar dat geldt echt maar voor een klein deel van de mensen in de gym.

Dan is 1 gewoon moddervet en de ander waarschijnlijk hardstikke lean. :dunno:
Mijn neef is 1,95 meter en weeg 73 kg. Hij kan vreten en drinken wat ie wil en komt maar niet aan, doet niets aan sport en zittend beroep. Natuurlijk zal zo iemand een uitzondering zijn, maar zo ken ik er wel meer.

Dan is 1 gewoon moddervet en de ander waarschijnlijk hardstikke lean. :dunno:
Nah, je hebt toch ook gewoon verschillen in metabolisme per persoon. Anekdotisch voorbeeld: als ik kijk wat mijn vriendin qua hoeveelheid voedsel naar binnen kan stouwen zonder aan te komen ten opzichte van andere meiden dan is dat verschil echt bizar groot.

• Like
Waarderingen: BB_
Nah, je hebt toch ook gewoon verschillen in metabolisme per persoon. Anekdotisch voorbeeld: als ik kijk wat mijn vriendin qua hoeveelheid voedsel naar binnen kan stouwen zonder aan te komen ten opzichte van andere meiden dan is dat verschil echt bizar groot.
Precies. En omgekeerd zitten er hier op het forum een paar die cutten op 1300 kcal.

Niet helemaal niet waar, AAS maakt echt een wereld van verschil. Je kunt als natty megadedicated zijn, maar dan kom je niet in de buurt van iemand die flink kuurt en minder strikt is. Hoe verklaar je anders dat er kuurders zijn die in de coronaperiode maanden op hun reet hebben gezeten en niet op voeding hebben gelet er alsnog beter bij staan dan natty's die strikt door zijn gegaan. Iedereen kent wel een paar buffe gasten in de gym die helemaal niet zo hard trainen en strikt leven, maar dankzij genen en veel AAS er toch goed bij staan.
Tuurlijk maakt het een verschil... dat zie je me ook nergens zeggen. Maar in de context van @wovano leek het net alsof het verschil dankzij de AAS kwam... Absoluut niet dus.

Veel heeft natuurlijk ook met genetica te maken, maar er zijn genoeg voorbeelden te noemen van AAS (mis) gebruikers, die elk weekend zuipen/drugs gebruiken en alsnog meer progressie boeken dan de natty die zich overal strict aanhoudt. Wat jij benoemd is natuurlijk ook een goed voorbeeld.

Keertje mee trainen is sowieso wel leuk, maar goede voortgang en ben echt benieuwd waar je de komende weken uitkomt.
Voor de mensen die gelijk in de bres springen. Niemand heeft volgens mij gezegd dat Wovano niet hard werkt? Als die niet hard zou werken, zou die ook dit resultaat niet hebben. (even in de categorie open deuren)

Tuurlijk maakt het een verschil... dat zie je me ook nergens zeggen. Maar in de context van @wovano leek het net alsof het verschil dankzij de AAS kwam... Absoluut niet dus.

Veel heeft natuurlijk ook met genetica te maken, maar er zijn genoeg voorbeelden te noemen van AAS (mis) gebruikers, die elk weekend zuipen/drugs gebruiken en alsnog meer progressie boeken dan de natty die zich overal strict aanhoudt. Wat jij benoemd is natuurlijk ook een goed voorbeeld.
Eens. En jij en @wovano gaan ook echt wel diep richting een wedstrijd. Wat ik ook al zei, als kuurder moet je echt wel net zo diep gaan als als natty. Het verschil is enkel dat je als kuurder meer massa overheid en als natty zo laag gaan niet echt aan te raden is, want je gaat best wat massa inleveren (als je wedstrijddroog wilt staan dan, tot 8% kan prima denk ik).

Edit: overigens weet ik dat jij en @wovano echt wel dedicated zijn, maar dat geldt echt maar voor een klein deel van de mensen in de gym.
Dedicated zijn stopt niet in de gym toch?

Mijn neef is 1,95 meter en weeg 73 kg. Hij kan vreten en drinken wat ie wil en komt maar niet aan, doet niets aan sport en zittend beroep. Natuurlijk zal zo iemand een uitzondering zijn, maar zo ken ik er wel meer.
Het was ook met een knipoog :o Uitzonderingen heb je altijd, maar wat ik zei zal eerder regel zijn dan uitzondering.

Ik denk toch dat we het totaal aantal kcal fors mis inschatten, zowel te hoog als te laag in 9/10 gevallen. Onderling vergelijken gaat sowieso lastig als je niet alle feiten hebt en deze mensen niet intensief volgt voor langere periode 24/7.

Precies. En omgekeerd zitten er hier op het forum een paar die cutten op 1300 kcal.
Point being? Ik kijk er even overheen geloof ik :p

Eens. En jij en @wovano gaan ook echt wel diep richting een wedstrijd. Wat ik ook al zei, als kuurder moet je echt wel net zo diep gaan als als natty. Het verschil is enkel dat je als kuurder meer massa overheid en als natty zo laag gaan niet echt aan te raden is, want je gaat best wat massa inleveren (als je wedstrijddroog wilt staan dan, tot 8% kan prima denk ik).

@wovano gaat ook altijd t*ring hoog :lol:

10kg? Welke illusie maak je jezelf opa je bent nog steeds +20% en je hebt amper massa.

Naast dat je ook nog eens 60 jaar ouder bent.
Rekenen is niet je sterkste punt merk ik. zal +/- 27 jaar zijn.
zijn jouw armpjes al 47cm? kleine wandelende apotheek van me :roflol:

Lekker fittie weer boys :popcorn:

Je hebt gelijk, elkaar prikken kunnen in het andere topic. Sorry voor de repliek.

Zelfs dat "dedicated" ligt bijna voor 100% aan de AAS.

Terug
Naar boven