MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

Dat begint er bijzonder heftig uit te zien! Goed bezig jonge.
Foto’s zijn 10x mooier als je wa lacht🥳🤝👍👌

Borst - schouders

Dumbbell press
10x54
15x42

Incline plate loaded press
12x100
15x80

Plate loaded chest press
12x70 - 8x70 - 5x70 clusterset

Machine flyes
2x12x69
12x69 - 9x54 - 12x40 dropset en 10 sec iso hold op het einde

Cable flyes
2x12x25

Lateral machine raises - front machine raises
3x12x5 - 3x12x5 (superset)

20 min traplopen

Beetje gelachen voor de foto's:p

IMG_20210907_203757_994.jpg
IMG_20210907_203758_032.jpg
IMG_20210907_203758_075.jpg
IMG_20210907_203757_718.jpg
IMG_20210907_203757_791.jpg
IMG_20210907_203757_880.jpg
IMG_20210907_203757_920.jpg
IMG_20210907_203757_835.jpg
Progressie nu bijna dagelijks zichtbaar, nu kan die ook weer lachen, wat de foto’s ook gelijk versterkt :p

pff ziek man

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.604
Vandaag armen gedaan, dikke baal want bij de preacher curl schoot er wat in mijn biceps. Geen bloeduitstorting gelukkig maar kan met die arm nu lastig tillen of zelfs handen wassen levert al irritatie op. Morgen kan ik mogelijk al bij de fysio terecht, hopelijk valt het mee!

Vandaag armen gedaan, dikke baal want bij de preacher curl schoot er wat in mijn biceps. Geen bloeduitstorting gelukkig maar kan met die arm nu lastig tillen of zelfs handen wassen levert al irritatie op. Morgen kan ik mogelijk al bij de fysio terecht, hopelijk valt het mee!
Beterschap!

• #4.607
Hoe is nu? Nog veel pijn/beperking?
Nog steeds dezelfde irritatie, moet even opletten met dingen optillen, handen wassen, diepvries deur open trekken etc.

Vraag me nu af of ik wel voldoende had opgewarmd. Eerste oefening biceps preacher curl:

15x10
12x14
3x12x16

Hele rustige strikte uitvoering en bij de laatste set de laatste rep moest ik veel moeite doen de dumbbell omhoog te krijgen en hier gebeurde het.

Zou ff echo laten maken bij je fysio. Ik had dat namelijk ook dat ik niet eens normaal een pan op kon tillen en toen had ik een scheur van een paar cm.

Laatst bewerkt:
  • #4.609
Zou ff echo laten maken bij je fysio. Ik had dat namelijk ook dat ik niet eens normaal een pan op kon tillen en toen had ik een scheur van een paar cm.
Heb om half 5 een afspraak staan en denk inderdaad dat ze het een echo gaan maken.

Nog steeds dezelfde irritatie, moet even opletten met dingen optillen, handen wassen, diepvries deur open trekken etc.

Vraag me nu af of ik wel voldoende had opgewarmd. Eerste oefening biceps preacher curl:

15x10
12x14
3x12x16

Hele rustige strikte uitvoering en bij de laatste set de laatste rep moest ik veel moeite doen de dumbbell omhoog te krijgen en hier gebeurde het.
Preacher curls plaatsen je bicep idd wel in een kwetsbare positie. Was het met 1 arm of met twee?

sicke vooruitgang tov vorig jaar!! Echt motiverend om je te zien veranderen de laatste weken.

Hopelijk valt het mee met je bicep!

Aii.. Sterkte man. Hopelijk valt het mee.

15x10
12x14
3x12x16

Heb om half 5 een afspraak staan en denk inderdaad dat ze het een echo gaan maken.
balen man! Preachers staan er wel bekend om. Eens met Bokito en goed dat je vanmiddag al terecht kan. Hoop voor je dat er geen scheur is maar eerder een verrekking.

• #4.614
Preacher curls plaatsen je bicep idd wel in een kwetsbare positie. Was het met 1 arm of met twee?
Was de dumbbell preacher curl dus met een arm. Misschien beter idee om deze oefening te verplaatsen naar een moment later in de training.
sicke vooruitgang tov vorig jaar!! Echt motiverend om je te zien veranderen de laatste weken.

Hopelijk valt het mee met je bicep!
Thanks, leuk om te horen!
Aii.. Sterkte man. Hopelijk valt het mee.
Dankjewel
balen man! Preachers staan er wel bekend om. Eens met Bokito en goed dat je vanmiddag al terecht kan. Hoop voor je dat er geen scheur is maar eerder een verrekking.
Ik hoop het ook. Ik kan gelukkig wel iets optillen maar het levert wel wat irritatie op. @Bokito had jij geen bloeduitstorting dan toen je die scheur had?

Sterkte.

Was de dumbbell preacher curl dus met een arm. Misschien beter idee om deze oefening te verplaatsen naar een moment later in de training.

Thanks, leuk om te horen!

Dankjewel

Ik hoop het ook. Ik kan gelukkig wel iets optillen maar het levert wel wat irritatie op. @Bokito had jij geen bloeduitstorting dan toen je die scheur had?
Nee je krijgt niet altijd een bloeduitstorting. Al helemaal niet als het je pees is.

Ik kreeg ook pas enkele dagen later een hele mooie blauwe plek. Ondanks het toch een "scheurtje" was van 6 op 4cm

Ik heb heeeeeel lang geleden een ingescheurde pees gehad t.h.v. mijn pols na een val. Geen bloeduitstorting en ook weinig zwelling. Volgende dag toch maar even naar de huisarts -> ziekenhuis -> röntgenfoto -> onderarm/hand in het gips. Hopelijk is het minder erg en kom je er met rust vanaf.

Ik had niet over die biceps peak moeten beginnen.
Sterkte!

• #4.620
Terug van de fysio, ze hebben een echo gemaakt en er was gelukkig geen scheur te zien. Het lijkt op een lichte verrekking dus ik heb enorm veel geluk dit keer! Hij had aangeraden om binnen 48 uur in elk geval niet de biceps te belasten. Morgen zou ik rug trainen en dat vond hij prima mits ik uiteraard heel licht zou trainen en ik mag ook geen pijn voelen in mijn biceps.

Terug
Naar boven