- Waardering
- 891
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Progressie nu bijna dagelijks zichtbaar, nu kan die ook weer lachen, wat de foto’s ook gelijk versterktBorst - schouders
Dumbbell press
10x54
15x42
Incline plate loaded press
12x100
15x80
Plate loaded chest press
12x70 - 8x70 - 5x70 clusterset
Machine flyes
2x12x69
12x69 - 9x54 - 12x40 dropset en 10 sec iso hold op het einde
Cable flyes
2x12x25
Lateral machine raises - front machine raises
3x12x5 - 3x12x5 (superset)
20 min traplopen
Beetje gelachen voor de foto's
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Beterschap!Vandaag armen gedaan, dikke baal want bij de preacher curl schoot er wat in mijn biceps. Geen bloeduitstorting gelukkig maar kan met die arm nu lastig tillen of zelfs handen wassen levert al irritatie op. Morgen kan ik mogelijk al bij de fysio terecht, hopelijk valt het mee!
Hoe is nu? Nog veel pijn/beperking?
Nog steeds dezelfde irritatie, moet even opletten met dingen optillen, handen wassen, diepvries deur open trekken etc.
Heb om half 5 een afspraak staan en denk inderdaad dat ze het een echo gaan maken.Zou ff echo laten maken bij je fysio. Ik had dat namelijk ook dat ik niet eens normaal een pan op kon tillen en toen had ik een scheur van een paar cm.
Preacher curls plaatsen je bicep idd wel in een kwetsbare positie. Was het met 1 arm of met twee?Nog steeds dezelfde irritatie, moet even opletten met dingen optillen, handen wassen, diepvries deur open trekken etc.
Vraag me nu af of ik wel voldoende had opgewarmd. Eerste oefening biceps preacher curl:
15x10
12x14
3x12x16
Hele rustige strikte uitvoering en bij de laatste set de laatste rep moest ik veel moeite doen de dumbbell omhoog te krijgen en hier gebeurde het.
Nog steeds dezelfde irritatie, moet even opletten met dingen optillen, handen wassen, diepvries deur open trekken etc.
Vraag me nu af of ik wel voldoende had opgewarmd. Eerste oefening biceps preacher curl:
15x10
12x14
3x12x16
Hele rustige strikte uitvoering en bij de laatste set de laatste rep moest ik veel moeite doen de dumbbell omhoog te krijgen en hier gebeurde het.
Zou ff echo laten maken bij je fysio. Ik had dat namelijk ook dat ik niet eens normaal een pan op kon tillen en toen had ik een scheur van een paar cm.
balen man! Preachers staan er wel bekend om. Eens met Bokito en goed dat je vanmiddag al terecht kan. Hoop voor je dat er geen scheur is maar eerder een verrekking.Heb om half 5 een afspraak staan en denk inderdaad dat ze het een echo gaan maken.
Was de dumbbell preacher curl dus met een arm. Misschien beter idee om deze oefening te verplaatsen naar een moment later in de training.Preacher curls plaatsen je bicep idd wel in een kwetsbare positie. Was het met 1 arm of met twee?
Thanks, leuk om te horen!sicke vooruitgang tov vorig jaar!! Echt motiverend om je te zien veranderen de laatste weken.
Hopelijk valt het mee met je bicep!
Dankjewel
Ik hoop het ook. Ik kan gelukkig wel iets optillen maar het levert wel wat irritatie op. @Bokito had jij geen bloeduitstorting dan toen je die scheur had?balen man! Preachers staan er wel bekend om. Eens met Bokito en goed dat je vanmiddag al terecht kan. Hoop voor je dat er geen scheur is maar eerder een verrekking.
Sterkte.Vandaag armen gedaan, dikke baal want bij de preacher curl schoot er wat in mijn biceps. Geen bloeduitstorting gelukkig maar kan met die arm nu lastig tillen of zelfs handen wassen levert al irritatie op. Morgen kan ik mogelijk al bij de fysio terecht, hopelijk valt het mee!
Nee je krijgt niet altijd een bloeduitstorting. Al helemaal niet als het je pees is.Was de dumbbell preacher curl dus met een arm. Misschien beter idee om deze oefening te verplaatsen naar een moment later in de training.
Thanks, leuk om te horen!
Dankjewel
Ik hoop het ook. Ik kan gelukkig wel iets optillen maar het levert wel wat irritatie op. @Bokito had jij geen bloeduitstorting dan toen je die scheur had?