Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik denk dat het allemaal persoonsafhankelijk is ook, als je 100% zekerheid wil hebben zou je met bloedwaarden moeten kijken waar je test waardes op uitkomen. Dat is ook niet voor iedereen hetzelfde blijkt uit de praktijk.Ik geloof er bijzonder weinig van dat je met een TRT dosering in een kcal overschot massa gaat verliezen, al helemaal in een rebound. Je hebt een coach en je betaald er voor dus ik zou z'n advies ook opvolgen, maar de kracht van exogene testosteron wordt volgens mij zwaar onderschat. ZO moest Jannes van Roel op 350 of 400mg cruisen geloof ik om massa vast te houden.![]()
En dan? Of je nou 25nmol/l of 45 scoort. Uit alleen die score kan je niet een conclusie trekken of je massa vast houdt. 150mg is aardig wat boven je natuurlijke productie. Laat staan 350 of 400, dat is gewoon permanent blasten.Ik denk dat het allemaal persoonsafhankelijk is ook, als je 100% zekerheid wil hebben zou je met bloedwaarden moeten kijken waar je test waardes op uitkomen. Dat is ook niet voor iedereen hetzelfde blijkt uit de praktijk.
Nee, maar je hebt wel een richtlijn. Ik vind het ook ver gaan en moeilijk te onderbouwen of je daadwerkelijk massa vasthoudt boven een bepaalde waarde, maar zo ver gaat het al bij sommige coaches in UK bijv.En dan? Of je nou 25nmol/l of 45 scoort. Uit alleen die score kan je niet een conclusie trekken of je massa vast houdt. 150mg is aardig wat boven je natuurlijke productie. Laat staan 350 of 400, dat is gewoon permanent blasten.
Voorheen zat er wel altijd een groot verschil tussen mijn massa tijdens een blast en cruise. Of ik dan echt massa verloren had of dat het gewoon minder volheid was durf ik niet te zeggen. Maar ik ga het verschil ervaren komende weken.Wat denk je zelf? Zou je daarmee massa verliezen er vanuitgaande dat je natuurlijk terug op onderhoud/surplus zou gaan?
Duidelijk inderdaad dat er een verschil is tussen TRT en cruise, zeker wanneer je op wedstrijdniveau meedraaid. Nou vermoed ik wel dat @wovano zo verstandig is om bloed te laten checken, maar bij deze alsnog de vraag:
Ga je (Wovano) binnenkort nog een bloed check doen en doe je dat uberhaupt regelmatig.
Ik heb inderdaad 4 weken geleden mijn bloedwaarden laten checken en alles was toen in orde behalve LDL en HDL. Daarom neem ik sindsdien wat supps als C-V stack, citrus bergamot, rode rijst gist en garlic extract welke moeten helpen om de LDL en HDL waarden te verbeteren. Nu maak ik me geen illusies dat deze ook daadwerkelijk verbeterd zijn in de laatste 4 weken van mijn prep waar ik ook nog winstrol heb toegevoegd maar nu alle gear behalve de 1 ml test eruit is ga ik over een aantal weken nogmaals mijn bloedwaarden controleren. Het mooie was dat verder alle waarden goed waren.Tijdens prep heeft die dit nog gedaan, 6 weken uit geloof ik zo uit m’n hoofd. Niet dat ik het voor @wovano wil opnemen, maar hij is wel echt on point wat betreft op tijd ergens bij zijn, nodige health supps nemen en bloed doneren om mogelijke problemen te voorkomen, waardoor ik z’n healthmarkers nog nog extreem buiten ref.waarde heb zien gaan.
Roel is dan wel een coach die al zijn atleten vraagt om bloedwaardetesten voor zover ik weet. Zijn volgens mij niet veel coaches hier in de Benelux die dat doen. Dat is ook een van de redenen dat ik voor Roel gekozen heb als coach. Jij kent verder de hele achtergrond/context niet dus dan wordt het lastig een oordeel te vellen.Ik geloof er bijzonder weinig van dat je met een TRT dosering in een kcal overschot massa gaat verliezen, al helemaal in een rebound. Je hebt een coach en je betaald er voor dus ik zou z'n advies ook opvolgen, maar de kracht van exogene testosteron wordt volgens mij zwaar onderschat. ZO moest Jannes van Roel op 350 of 400mg cruisen geloof ik om massa vast te houden.![]()
Als je bijna niks te verliezen hebt is dat ook niet lastigIk zit al bijna een jaar op 150mg en raak niks kwijt![]()

Mag ik vragen hoe je mentaal 1000 mg test trekt? Ben zelf nogal opgefokt, meerdere malen in mijn leven op lage dosis AAS al de auto eens midden op de weg stop gezet om mensen aan te spreken op hun rij gedrag.
Geen idee man want daar heb ik geen ervaring mee.Vandaar dat ik ook niks meer ga gebruiken maar met 1000 mg test zou ik krankzinnig worden xd , weet niet hoe jij dit handelt haha
Einde van mijn prep was dat 44,5 cm met pomp. Maar toen zat er dus geen gram vet/vocht meer op. Hoe dan ook moeten ze groter, bij mijn frame horen minimaal 48 cm guns om het een beetje goed uit te laten zien vind ik.
Eten gaat uiteraard gewoon mee. Morgenochtend intake gesprek bij Roel. Had gisteren al een check-in gestuurd. Daarna gaan Natty en ik morgen shoppen in Luik en in de avond lekker sushi eten.Veel plezier kerel!Gisteren push workout en uiteraard weer wat cardio gedaan. Gewicht vandaag was weer terug naar 98,8 kg dus het vocht trekt er weer uit. Dat is mooi. Zometeen al een vroege training want ik heb voor vandaag een verrassing voor @natty87.Eten gaat uiteraard gewoon mee. Morgenochtend intake gesprek bij Roel. Had gisteren al een check-in gestuurd. Daarna gaan Natty en ik morgen shoppen in Luik en in de avond lekker sushi eten.
Have fun toppersGisteren push workout en uiteraard weer wat cardio gedaan. Gewicht vandaag was weer terug naar 98,8 kg dus het vocht trekt er weer uit. Dat is mooi. Zometeen al een vroege training want ik heb voor vandaag een verrassing voor @natty87.Eten gaat uiteraard gewoon mee. Morgenochtend intake gesprek bij Roel. Had gisteren al een check-in gestuurd. Daarna gaan Natty en ik morgen shoppen in Luik en in de avond lekker sushi eten.
Met 125 mg onderdruk je alsnog volledig je eigen testlevels, dus in dat geval lijkt mij 250 inderdaad beter om massa te behouden.Hij zei dat ik op 125 mg massa zou gaan verliezen idd
Is dit "Het"boek?Wat extra info voor de geïnteresseerden. In het boek staat een lagere trt dosis, maar dit heeft naar mijn idee vooral te maken om zoveel mogelijk te herstellen van de bijwerkingen van het blasten en met als nevendoel het behouden van de massa. Voor het behouden van massa zal de dosis per persoon verschillen, of ander gezegd, het ligt er denk ik nog meer aan in hoeverre je van je natuurlijke potentie af zit.![]()