- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Wat bedoel je met *het* boek😅
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat bedoel je met *het* boek😅
@Galen zijn boek
Daarom einde van het jaar nog eens bloed prikken om te checken hoe het ervoor staatMijn favoriete regel zou zijn: "to keep things somewhat healthy"![]()

Nu was het eigenlijk de bedoeling zondag weer op schema te gaan maar in de avond ging het weer mis met pepernoten, chocolade en ijs. Inmiddels is al het lekkers in huis op en kan ik weer verder op schema. Shape was mooi vol gisteren en vandaag. Komende dagen zal het vocht er wel weer uit trekken. Laatste tren injectie is ook alweer bijna 2 weken geleden dus die hardheid zal ook wel steeds minder worden. Trainingen gaan wel weer heel lekker, merk een flinke toename in kracht. Voeding vanaf vandaag naar 3600. Komende woensdag of donderdag moet ik Roel weer even updaten en dat bepaalt hij of mijn voeding verder omhoog gaat. Moet zeggen dat ik echt mega honger heb nu dus hoop dat ik einde van de week kan verhogen naar 3800. Al met al mooie tijd voor de boeg dus en ben heel benieuwd in hoeverre het gaat lukken om mijn armen bij te trekken. Heb ze nog nooit zo vaak getraind dus we zullen gaan zien. 
Thanks

Feedback van de jury was ook letterlijk dat ik de beste conditioning had van de hele wedstrijd, echt gaaf om dat te horen.Gafe foto's en wat een harde shape. Echt super.
Ik ben geen deskundige maar die eerste foto maakt goed duidelijk dat jouw conditioning echt spot on was. Die andere twee kerels konden daar in de verste verte niet tegenop.
zeker na dat gezeiver hierFeedback van de jury was ook letterlijk dat ik de beste conditioning had van de hele wedstrijd, echt gaaf om dat te horen.

Tja volgens mij is dat onvermijdelijk hier. Je hebt altijd van die stumperds die kicken op negatieve aandacht. Volgens mij zou zelfs Big Ramy hier nog gezeik over zich geen krijgen van bepaalde leden.
Zelfs een blind jurylid had dat kunnen zien.Feedback van de jury was ook letterlijk dat ik de beste conditioning had van de hele wedstrijd, echt gaaf om dat te horen.
Mega shape en jij maar gek maken of je in een betere shape zou komen als 2 weken ervoor
dat is je toch zeker wel gelukt!
waarschijnlijk had die de bril niet op of je verward met iemand anders...Misschien omdat zijn glutes erg dik (ontwikkeld) zijn.Mega shape en jij maar gek maken of je in een betere shape zou komen als 2 weken ervoordat is je toch zeker wel gelukt!
Ik vraag me nog steeds af welk jurylid je het advies heeft gegeven om aan je hamstrings te werkenwaarschijnlijk had die de bril niet op of je verward met iemand anders...
Als zouden het juist de glutes en quads sweep zijn die nog opgebracht kunnen worden. @wovano 's adductor en hamstrings zijn echt goed ontwikkeld.Misschien omdat zijn glutes erg dik (ontwikkeld) zijn.
@vntl Was nummer 3Verbaast me overigens dat nummer 3 geen diskwalificatie heeft gekregen..
Normaal ben je met een beetje gyno al de lul..