Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

2022 feb. 21

Smith machine RDL :
160x8
130x8 Te zwaar als backoff

Lying leg curl:
25x13
25x12
20x12

Cable pullover:
31,5x17
31,5x11
24,5x12

Front pulldown :
45x15
35x15

Close grip pulldown :
75x11 +2 spot
75x9 +2 spot
61x14

Low row plate loaded :
55x15
40x18

Geen last van mijn onderrug bij de smith machine RDL dus die ga ik er maar in houden.

Is smith machine rdl een goed alternatief als je lage rugpijn hebt en moeite hebt met de hinge movement? Ik ben een beetje zoekende naar alternatieven waarmee ik langzaam weer kan opbouwen.

edit: Ik lees nu ineens het onderste deel van de post... Ga ook smith machine rdl doen vanaf nu. Ben benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.342
TANK! Zeker die lat spread ziet er bruut uit. Netjes.

Welke dose zit je nu? Vind je trouwens niet dat het iets te rap gaat qua fat gains? Ik meen te herinneren dat je nu best wel laag start en je rustig opbouwt. Ik hanteerde die protocol eerst ook en merkte dat ik voor mijn gevoel iets te snel fat gainde. En vervolgens dan weer te veel tijd kwijt was aan het cutten.
Thanks!

Ik zit nu op 500 test e, 200 npp en 100 parabolan. Oxy is eruit vanaf deze week dus ik zal wel wat vocht gaan verliezen. Was begonnen op 250 test, 150 npp en 100 parabolan.

Ik denk zelf dat de fat gains wel meevallen en dat het vooral vocht is. Mijn taille is sinds het begin van de blast (begin januari) niet extreem in omvang toegenomen. Ik ga dit ongeveer nog een maand doortrekken en dan even cruisen en een minicut erin gooien. Maar uiteraard allemaal in overleg met mijn coach.
Screenshot_20220312-133959_Office.jpg

Is smith machine rdl een goed alternatief als je lage rugpijn hebt en moeite hebt met de hinge movement? Ik ben een beetje zoekende naar alternatieven waarmee ik langzaam weer kan opbouwen.

edit: Ik lees nu ineens het onderste deel van de post... Ga ook smith machine rdl doen vanaf nu. Ben benieuwd.
Ja zeker weten, ik voel veel meer activatie van mijn hamstrings en glutes en dat is eigenlijk ook hetgeen wat ik wil. Voorheen had ik alleen maar pijn in mijn rug en voelde ik niks in mijn hamstrings.

2022 feb. 19

Leg Curls:
80x21
80x13
65x15

Leg Extensions:
35x20
35x16
35x15

Leg Press:
400x14
300x18

Pendulum squat (paarse band):
40x9 +1 spot
20x15

V-squat:
100x20

Hip adductor:
37,5x15
37,5x15
30x16 +3 spot

Standing calf raise machine :
60x20
60x18
60x17
60x14

Screenshot_20220219-125643_Instagram.jpg
Damn dikke poten zeg. En dan die kuiten erbij niet normaal zit daar een ballon in ofzo.

• #5.348
update

Kcal momenteel op 6000 en gewicht momenteel op 118+ kg. Zwaarste lichaamsgewicht ooit. Begin me steeds minder comfortabel en disfunctioneel te voelen. Ik wil dit nog ongeveer een maand doortrekken en dan is het tijd voor een cruise. Ik ga sowieso een weekje op vakantie eind april dus dan heb ik meteen een mooie deloadweek te pakken. En daarna een week of 8-12 cruisen icm een minicut.

Vandaag overigens voor het eerst in een paar weken weer een top legday gehad. Afgelopen weken was ik een keer mijn sleeves vergeten, andere keer kreeg ik ze niet meer aan en had ik flinke onderrugpijn. Vandaag mijn sleeves als eerste aangedaan en gelukkig lukte dat wel. Normaal doe ik eerst leg curls en extensions.

6000 kcal allemaal clean? Want dat is echt veel voer om elke dag weg te werken haha.
En hoe zien je maaltijden er ongeveer uit?
Mooi als je de 120kg nog weet aan te tikken.

Je gaat lekker in ieder geval en ook nog weinig gear. Netjes man

6000 is wel echt stouwen ja.. Eet je dat ook op je rustdag of dan wel minder?

• #5.356
6000 kcal allemaal clean? Want dat is echt veel voer om elke dag weg te werken haha.
En hoe zien je maaltijden er ongeveer uit?
Mooi als je de 120kg nog weet aan te tikken.

Je gaat lekker in ieder geval en ook nog weinig gear. Netjes man
Ik heb 5300 clean en de rest is nu aangevuld met vruchtensap of muffins.

Ik heb 5 maaltijden en elke maaltijd bevat 100 gram rijst of cream of rice en 1 maaltijd met 500 gram aardappelen. Qua eiwit 3x kip, 1x ei+ei-eiwit, 1x whey en 1x een vettigere soort steak of zalm. En elke maaltijd nog een vetbron erbij in de vorm van amandel(pasta) of avocado.

En post wo eet ik 100 gram cream of rice, 50 gram rozijnen en 40 gram whey. Dan nog intra wo 40 gram cluster dextrin.

En dan nog de rest aangevuld met vruchtensap of muffins.

6000 is wel echt stouwen ja.. Eet je dat ook op je rustdag of dan wel minder?
Dan eet ik geen post wo meal (zie hierboven) en geen intra wo meal. Dus dat is idd wat minder gelukkig.:p

Terug
Naar boven