- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Welke niet kan je beter vragen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke niet kan je beter vragen

Vergelijkbaar met die van @wovano ik zat op het einde rond de 1000gr carbs en 200gr vetten per dag.
Zie voorgaande post.
Ik denk dat 5300 nu zo’n beetje mijn onderhoud is op dit moment.Is 5300 nu je onderhoud of wel nog een lichte bulk?
GodnondejuIk denk dat 5300 nu zo’n beetje mijn onderhoud is op dit moment.

Goed dat je het zegt ja, die zit er nog in op 2 iu per dag. Normaal word ik in de cruise altijd zo’n smerig platte ecto dus hopelijk kan ik zo nog een beetje volheid behouden

Gelukkig baseer jij jouw positieve zelfbeeld niet op je fysiekGoed dat je het zegt ja, die zit er nog in op 2 iu per dag. Normaal word ik in de cruise altijd zo’n smerig platte ecto dus hopelijk kan ik zo nog een beetje volheid behouden![]()

Uhhhh wat is HS? Hoge standaard of holy shit?2022 apr. 6
HS flat chest press:
130x10 +3 spot
100x10 +5 spot
80x13 +2 partials
HS Incline press :
100x9
80x13 +5 spot
Machine flyes:
75x16
75x12
Cable flyes @ 26:
20x15
20x13
Cable lateral raises @ 18:
7,5x20
7,5x15
5x18
Rear delt fly machine:
75x18
75x15
61x16
Bij elke oefening kunnen plussen dus dat is mooi.

Hammer Strength (merk van de apparaten)
Hammer strength
Zit nog altijd bij Henno. Vooral in rebound fase wel wat geleerd en nu in de pushfase qua gear samenstelling anders dan ik het had gedaan. Momenteel is de aanpak niet zo heel spannend. Over een week of 4 begint mijn minicut en ben benieuwd naar zijn aanpak dan. Trainingen stel ik momenteel zelf samen. Roel maakt gebruik van de trainingen van John Meadows maar die bevallen mij niet zo omdat je wekelijks wisselende oefeningen hebt en het volume een stuk hoger ligt. Dat gaat bij mij gewoon blessures opleveren. Wel overleg ik met hem wat de frequentie per spiergroep moet zijn.Zit je nog altijd bij Henno? Heb je het idee dat je zelf er ook veel van leert/hebt geleerd of is het puur voor de objectieve blik op je fysiek/trainingen?
Hammer Strength (merk van de apparaten)
Nu in de cruise zal het inderdaad wel meevallen. Ben benieuwd wat het je in de cut gaat brengen, de laatste tijd ga je in ieder geval als een speer vooruit.Hammer strength
Zit nog altijd bij Henno. Vooral in rebound fase wel wat geleerd en nu in de pushfase qua gear samenstelling anders dan ik het had gedaan. Momenteel is de aanpak niet zo heel spannend. Over een week of 4 begint mijn minicut en ben benieuwd naar zijn aanpak dan. Trainingen stel ik momenteel zelf samen. Roel maakt gebruik van de trainingen van John Meadows maar die bevallen mij niet zo omdat je wekelijks wisselende oefeningen hebt en het volume een stuk hoger ligt. Dat gaat bij mij gewoon blessures opleveren. Wel overleg ik met hem wat de frequentie per spiergroep moet zijn.
Ruzie gehad met een octopus?2022 apr. 7
Cable extension triset:
7,5x12
7,5x12
7,5x10
Dual handle superset:
15x10 Underhand
15x8 Overhand
15x10 Underhand
15x8 Overhand
Single cable curl:
15x16
15x12
EZ-bar cable curl :
28x12 Clusterset
28x8 Clusterset
28x6 Clusterset
V-bar pushdown :
38,5x15
38,5x13
Overhead rope extension @ 6:
35x8
28x8
21x12
Dumbbell preacher curl:
16x15
16x11
Hammer Curl:
18x12
14x12
Super training, had echt een absurde pomp en mijn armen gemeten en waren op het dikste ooit (47,1 cm). Nog dikker zelfs dan peak bulk met pomp. Heb sowieso echt top trainingen, dus mag niet klagen. Merk wel dat ik iets softer ben dus dat is wel minder, maar kan ook tussen mijn oren zitten.
![]()
![]()
![]()
Thanks! Onderarmen zijn inderdaad een sterk punt terwijl ik altijd straps gebruik voor alle rug oefeningen omdat mijn onderarmen snel opgevenLekker bezig! En goed te horen dat de trainingen zo lekker gaan 💪 wat een kanonnen van onderarmen trouwens bij die front double biceps!!