- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijdje niet hier actief geweest - maar jij gaat nog steeds hard! Doelstellingen komende tijd qua podiumambities? Of gewoon maximaal doorknallen? Respect!2022 apr. 7
Cable extension triset:
7,5x12
7,5x12
7,5x10
Dual handle superset:
15x10 Underhand
15x8 Overhand
15x10 Underhand
15x8 Overhand
Single cable curl:
15x16
15x12
EZ-bar cable curl :
28x12 Clusterset
28x8 Clusterset
28x6 Clusterset
V-bar pushdown :
38,5x15
38,5x13
Overhead rope extension @ 6:
35x8
28x8
21x12
Dumbbell preacher curl:
16x15
16x11
Hammer Curl:
18x12
14x12
Super training, had echt een absurde pomp en mijn armen gemeten en waren op het dikste ooit (47,1 cm). Nog dikker zelfs dan peak bulk met pomp. Heb sowieso echt top trainingen, dus mag niet klagen. Merk wel dat ik iets softer ben dus dat is wel minder, maar kan ook tussen mijn oren zitten.
![]()
![]()
![]()
Nou dat is er idd zeker niet vanaf te zien dat ze het snel opgeven 👌 liever zo dan andersom toch. Heb je nog wedstrijden op de planning staan trouwens?
Thanks beiden! Volgend jaar wil ik de siggi's doen. Die zal rond mei zijn. Tot die tijd proberen zoveel mogelijk massa erop te krijgen. Nog genoeg massa te winnen.Tijdje niet hier actief geweest - maar jij gaat nog steeds hard! Doelstellingen komende tijd qua podiumambities? Of gewoon maximaal doorknallen? Respect!
Zou volgende keer iets minder hard bulken, maar heb uiteraard gewoon mijn coach gevolgd.Denk als je de verschillende fases (cut-bulk-maintenance) allemaal succesvol doormaakt je lichaam goed reageert op aanpassingen. Jij lijkt in ieder geval ook goed op weg.
Zie update hierboven.Hoeveel kg is je gewicht nu? 5300+ in de cruise moet er niet aan denken haha.
Ja ik ben er inmiddels wel achter dat dat lekker voor mij werkt qua gains. En het heeft ook nog als voordeel dat je minder zwaar gaat dan bij de 8-10 reprange en dus minder blessures.
Ik ben blij als ik weer onder de 110 ben, dan heb ik wel genoeg gezegd denk ikKanonnen! Afvallen op 5300kcals
Lekkere volumes inderdaad! Hoe voel je je eigenlijk verder op dit gewicht?

Was ook maar een grapje

Thanks voor de training vandaag, had ik echt nodig! Laatste weken is het zoveel chiller met iemand samen te trainen die je bij die laatste rep pusht tot het limiet.Training met @Strive4muscle die 2,5 week uit is van zijn wedstrijd. Ziet er al super uit! Bovenlichaam al helemaal af, benen kwestie van vocht.
2022 apr. 20
Leg Curls:
85x17
70x18
60x20
Leg Press:
370x17
250x26
210x21
HS Single leg press:
145x15
105x26
Pendulum squat (paarse band):
40x10 +1 spot
20x12
Single leg extension :
30x15 Clusterset
30x8 Clusterset
30x6 Clusterset
Hip adductor:
45x15 +2 spot
45x13 +2 spot
37,5x10 +2 spot

Te weinig respons! Had op een gegeven moment het idee alsof ik voor spek en bonen trainingen en alles mbt bodybuilding op m’n log was het plaatsen.Jammer dat @Strive4muscle niet meer zo actief is. Zeker z'n contest prep had mij erg leuk gelezen om te volgen. Anyway, mocht je hier nog wel meelezen, alvast veel succes op je wedstrijd!![]()
Begrijpelijk maar jammer.Te weinig respons! Had op een gegeven moment het idee alsof ik voor spek en bonen trainingen en alles mbt bodybuilding op m’n log was het plaatsen.
en dankjewel, ik ga m’n best doen. Nog even alles eruit halen!
Forum is helaas btj aan het doodbloeden qua reacties op trainingslogs. Komt wellicht ook door de “like”button.Te weinig respons! Had op een gegeven moment het idee alsof ik voor spek en bonen trainingen en alles mbt bodybuilding op m’n log was het plaatsen.
en dankjewel, ik ga m’n best doen. Nog even alles eruit halen!