AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Forum is helaas btj aan het doodbloeden qua reacties op trainingslogs. Komt wellicht ook door de “like”button.
Word er ook wel wanhopig van dat in een trainingslog meer gepraat word over drugs en gear gebruik ipv trainen. Nog niet gepraat over logs waar 0 beeldmateriaal voorbij komt of dat mensen na x aantal jaar letterlijk 0 gains gemaakt hebben.

Word er ook wel wanhopig van dat in een trainingslog meer gepraat word over drugs en gear gebruik ipv trainen. Nog niet gepraat over logs waar 0 beeldmateriaal voorbij komt of dat mensen na x aantal jaar letterlijk 0 gains gemaakt hebben.
:rocker2:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.405
Inmiddels alweer 8 weken in de cruise. Week vakantie ertussen gehad dus tijd voor een cut. Over 10 weken ga ik weer op vakantie dus dan wil ik weer in shape zijn. Was op vakantie 2 kg afgevallen en inmiddels weer 1 erbij. Startpunt is dus 114,1 kg. Ondersteuning is 250 mg test e en 200 mg primo. Kcals op 5000 hoog en 4500 laag. Doe hoog-laag-hoog-laag etc.

Screenshot_20220515-120826_Gallery.jpg
Screenshot_20220515-120815_Gallery.jpg
Screenshot_20220515-120808_Gallery.jpg

Volgde jou log nog niet dus bij deze! Succes met de cut alvast!:cool:

• #5.407
Volgde jou log nog niet dus bij deze! Succes met de cut alvast!:cool:
Thanks, ben blij dat ik weer kan afvallen. Mijn plan is om richting de 100 kg te gaan en daarna niet meer verder te pushen dan 110 kg. Zo zwaar zijn is niet gezond en het wordt steeds lastiger om bijvoorbeeld bloeddruk te houden. En uiteraard ben je met 110 kg veel beter in shape dan veel zwaarder natuurlijk.

Ik wordt niet Swollen als ik je topic volg, alleen jij ;)

Thanks, ben blij dat ik weer kan afvallen. Mijn plan is om richting de 100 kg te gaan en daarna niet meer verder te pushen dan 110 kg. Zo zwaar zijn is niet gezond en het wordt steeds lastiger om bijvoorbeeld bloeddruk te houden. En uiteraard ben je met 110 kg veel beter in shape dan veel zwaarder natuurlijk.
Verstandig maat, gaat je shape sws ten goede komen op lange termijn en de geplande wedstrijd ;)

• #5.410
  • #5.411
En voor de geïnteresseerden mijn training van vandaag.

2022 mei 15

Leg Curls:
85x10
70x12
60x12

Leg Press:
340x12
280x18
200x20

HS Single leg press:
140x12
100x20

Pendulum squat (paarse band):
40x8 +2 spot
20x11

Single leg extension :
30x15 Clusterset
30x8 Clusterset
30x6 Clusterset

Hip adductor:
45x17
37,5x13
30x10

Al tijden geen squat meer gezien. Wellicht heb je het al eens genoemd, maar wat is daar de reden van?
Je benen zijn wel echt goed bijgetrokken laatste jaren. :thumbup:

• #5.413
Al tijden geen squat meer gezien. Wellicht heb je het al eens genoemd, maar wat is daar de reden van?
Je benen zijn wel echt goed bijgetrokken laatste jaren. :thumbup:
Levert mij op de lange termijn telkens weer blessures op. Aan mij knieën of aan mijn onderrug. En ben er wel achter dat je zonder squats ook prima dikke benen kan krijgen. Ik ben tegenwoordig heel nauwkeurig bezig met goede oefening selectie. Er is geen beste oefening. Beste oefeningen kiezen die jij goed kan uitvoeren.

Levert mij op de lange termijn telkens weer blessures op. Aan mij knieën of aan mijn onderrug. En ben er wel achter dat je zonder squats ook prima dikke benen kan krijgen. Ik ben tegenwoordig heel nauwkeurig bezig met goede oefening selectie. Er is geen beste oefening. Beste oefeningen kiezen die jij goed kan uitvoeren.
Eens. Snap sowieso nooit waarom mensen die trainen voor spiermassa hele zware deadlifts doen voor miss 3-4reps. En dan vraag je waar train je voor “ja voor spiermassa” yeah right 3reps

Eens. Snap sowieso nooit waarom mensen die trainen voor spiermassa hele zware deadlifts doen voor miss 3-4reps. En dan vraag je waar train je voor “ja voor spiermassa” yeah right 3reps
Zou DL eigenlijk helemaal niet doen als je traint voor spiermassa. Risk/reward is niet optimaal met deze oefening mbt bodybuilding.

Heb je nog wedstrijdplannen Wouter ?

Wat zou jouw advies zijn om de legpress en pendulum squat te vervangen als je thuis traint met dumbells en een barbell? (en dus geen apparaat) leg extension en curl kan ik wel ivm de leg attachment van atx

• #5.419
En voor de geïnteresseerden mijn training van vandaag.

2022 mei 15

Leg Curls:
85x10
70x12
60x12

Leg Press:
340x12
280x18
200x20

HS Single leg press:
140x12
100x20

Pendulum squat (paarse band):
40x8 +2 spot
20x11

Single leg extension :
30x15 Clusterset
30x8 Clusterset
30x6 Clusterset

Hip adductor:
45x17
37,5x13
30x10
Log je nou alleen maar je benen training steeds? Ben benieuwd naar wat je kan met upper 💪

Terug
Naar boven