Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
Ja je moet er wat geld voor over hebben om aan een vleeskeuring mee te mogen doen :D
Ik denk dat het proces er naartoe en de ervaring van die dag zelf het wel goed maakt voor mij.
tel al je voeding + gear + training kleding erop en je gaat echt huilen :D
Haha wilde er al niet over beginnen:roflol: voeding zit ik makkelijk over 100 euro per week. Gear nooit uitgerekend.
Nbbf / Ifbb zijn niet eens grote kosten tov van andere bonden.
Deze sport is gewoon duur!
Dat is waar! En een kwestie van doen wat je leuk vindt. Anderen geven zo wekelijks 100 euro uit met op stap gaan. Vrijwel al mijn uitgaven staan in het teken van bodybuilding :p

Inschrijving Wbff worlds kost €500,.. :rolleyes::D
en dat zijn nog je minste kosten.

Update over de wedstrijd.
Ik heb eigenlijk geen idee of er iets van een prijzenpot is, maar tot nu toe kost die wedstrijd me wel echt gigantisch veel.
Inschrijven wedstrijd + coach ~70 euro
Tanning op de wedstrijd ~70 euro
Lidmaatschap ifbb nl + wedstrijdboekje ~70 euro
En dan heb ik het nog niet gehad over het hotel waar ik van zaterdag t/m maandag verblijf. Poseerslip krijg ik van @ScumbagAnnie , was mijn kerstcadeau. Begeleiding natuurlijk ook niet meegeteld, maar die kosten maak ik sowieso wel al. Maar goed ga niet klagen natuurlijk want ik kies hier helemaal zelf voor. Nog 4,5 week en gewicht is aan het dalen nu. Vanaf zondag met ongeveer 500 kcals omlaag gegaan en ben nu 1,5 kg lichter. Het echte feest zal straks gaan beginnen als de vochtafdrijvers erin komen. En zal deze week wel wat van de tren a gaan merken waarmee ik nu 10 dagen bezig ben.
Kosten gaan helemaal nergens over, erger me daar kapot aan, alles bij elkaar met voeding kom je toch wel richting een 1000 euro. Succes nog met de laatste loodjes.

Een reguliere cut ben je sowieso al duurder uit met voeding is mijn ervaring tegenover een bulk, en dat terwijl je veel minder eet :roflol:

Respect hoor dat je al zolang zo gedegen bezig bent met de voorbereiding op de wedstrijd.

Inschrijving Wbff worlds kost €500,.. :rolleyes::D
en dat zijn nog je minste kosten.
Gekkenwerk:o
Kosten gaan helemaal nergens over, erger me daar kapot aan, alles bij elkaar met voeding kom je toch wel richting een 1000 euro. Succes nog met de laatste loodjes.
Ik denk er gewoon niet aan en dan kan ik me ook niet ergeren of druk maken. Dat is een beetje mijn leven in een notendop:roflol:
Een reguliere cut ben je sowieso al duurder uit met voeding is mijn ervaring tegenover een bulk, en dat terwijl je veel minder eet :roflol:
Mwah een bulk is voor mij meestal hetzelfde eten als cut maar dan meer dus die vlieger gaat voor mij niet op.
Respect hoor dat je al zolang zo gedegen bezig bent met de voorbereiding op de wedstrijd.
Dankje!
Als je een doel voor ogen hebt ga je er natuurlijk volledig voor!:D

vind het wel knap wat julie doen

samenwonen, samen trainen én nog eens samen dbb'en.

ben ik dan zo'n chagrijn dat ik mijn persoonlijke ruimte echt nodig heb :roflol:
Het enige is eigenlijk samenwonen. Samen trainen doen we niet. We gaan wel samen naar de gym maar ieder de eigen training. En samen dbb'en, is ook maar hoe je het bekijkt.

Ik heb gelukkig wel veel steun aan mijn vriendin die gewoon samen met mij opstaat om 6u om me gezelschap te houden tijdens mijn fasted cardio.

heb je dat nodig dan:roflol:

maar het is idd wel erg fijn als je vriendin er volledig achter staat, leuk dat jullie zo met elkaar omgaan!

Bizar :roflol:

Pff, taai man die fasted cardio in de morgen. En dan ook nog cardio nà je training, hels.

Pff, taai man die fasted cardio in de morgen. En dan ook nog cardio nà je training, hels.
Tja er mag nu wel sneller resultaat komen wat mij betreft. Ik spotte gisteren wel al een stuk meer aders op mijn arm en @ScumbagAnnie vond dat ik in een week al een stuk droger was geworden. Helaas zie ik dat zelf niet zo. Verder gooi ik na deze week die shitload aan groente eruit aangezien ik de laatste weken last kreeg van mijn maag. Wat ik nu at dagelijks: 400 gram bloemkool, 450 gram groentenmix (prei, ui, wortel, paprika, mais, kidneybonen), 500 gram Chinese groentemix (taugé, witte kool, prei, wortel, ui), 300 gram tomaat. Op low carb dagen nog zelfs 250 gram Chinese groentemix extra. Ik had echt vaak een behoorlijk opgezette buik en last van mijn darmen/maag. Psyllium husk helpt niet, dus ga alles vervangen voor komkommer/tomaat/sla en de hoeveelheden minderen. Wil niet bloated zijn de laatste weken en al helemaal niet op de wedstrijd. Voordeel is ook dat ik niet echt veel kruiden zal gaan gebruiken bij deze groenten en dat betekent ook weer een wat minder kcals.

Komt goed man, je moest een weten hoe ik er bij stond aantal weken voor de wedstrijd. Gewoon doen wat er gevraagd wordt en niet nadenken.

:roflol: waarom zoveel groente man? Overdaad schaadt :D

Ja keuzes :p

Ik heb op tren-a overigens trouwens ook veel sneller last van mijn pens ;)

Terug
Naar boven