Dat gaat wel gebeuren. Ik ga zorgen voor genoeg quality time samen
Misschien dat dat het wel is inderdaad. Vanaf morgen vervang ik 2 maaltijden al de groente door rauwkost en vanaf maandag alles. Heb namelijk nog wat geprepte meals in de vriezer.
Ik schrok laatst een beetje over hoeveel kcals in een kruidenmix zitten. En als je dan ook nog 4-5x per dag dat gebruikt tikt het wel aan. Maar ik heb het voor mijn shoot ook gedaan en toen ook heel laag in mijn vetpercentage gekomen.
Die kidneybonen en mais zitten gewoon in de Mexicaanse groentemix, vandaar. Die hoeveelheid is overigens maar vrij beperkt.
Uiteraard luister ik goed. Hij heeft al zoveel atleten op het podium gezet. En eigenlijk altijd wel goed geconditioneerd. Dus het zal ook vast wel goedkomen.
IF is echt geen optie voor mij. Als ik niet eet functioneer ik denk ik niet op mijn werk. Ik sta al op met een rommelende maag dus om het dan nog uit te gaan stellen.... en bovendien moet ik van mijn coach mijn 7 maaltijden gedurende de hele dag eten vanaf het opstaan tot het slapen gaan.
Ik probeer eerst eens de groente te vervangen door rauwkost en mocht dat niet helpen probeer ik jouw tips eens. Thanks!
Ik vind IF sowieso geen strak plan maar dat is mijn mening. Zou er zelf nooit aan beginnen.
Zo voelt het wel een beetje idd.
Ik heb het gewoon goed getroffen
Ik vind zuurkool echt smerig
Ik zal het straks even opzoeken. Was toevallig een liedje dat iemand mij ooit doorgestuurd heeft en zodoende op mijn telefoon staat. Toen ik eens 2 dagen achter elkaar door de wekker geslapen ben, ben ik gaan zoeken naar een hardere toon en kon ik deze toevallig selecteren. Maar inmiddels zelfs hier wel eens door geslapen. Vaak dat ik 3 wekkers zet en als ik wakker word zie ik dat ik de eerste 2 gewoon heb gemist.
Ben ook wel benieuwd naar de uitleg van
@Strive4muscle. Persoonlijk vind ik het gewoon prettig om gedurende de hele dag kcals binnen te krijgen i.p.v. noodgedwongen veel honger te hebben in de ochtend.