wovano
wvncoaching.nl
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Coach
Anabolen
Supplementen
Voeding
Training
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 49.814
Nee maar ga ook liever niet nog meer zout toevoegen. Ik heb op de research gedaan en heb nu komkommer, tomaat, sla, paprika en wortel als goed verteerbare groente toegevoegd en ook nog maar 600-700 gram per dag.Heb je kerriezuurkool van krautboy wel eens geprobeerd? Das heerlijk man, low carb en low cals.. wel erg zout
Gaat dit ook op wanneer je genoeg gear door je lijf hebt lopen. Geen aanval, maar vraag het me gewoon af.
Verder hele nette en uitgebreide reply. 20uur vasten doet denk niemand in zo'n geval (eerder 14-16uur).
Ik ook. Het hele idee van vasten staat me ook niet zo aan. Of ik nou veel of weinig eet, na 2 uur heb ik toch weer honger dus kan ik beter steeds kleine hoeveelheden eten i.p.v. een paar grote maaltijden.Nee en zeker niet in ons geval, met z'n diep kcal tekort + hoeveelheid aan cardio. Of het op gaat met de hoeveelheid gear, geen idee. Maar ik ben dan liever de pannenkoek die elke 3-4 uur eet ipv fasting.
Een team een taakLeuk om te zien dat jullie samen echt een team zijn. Je ziet zelden dat de partner dit soort concessies maakt, ook al is het duidelijk hoeveel het voor de ander betekent.

.
) en oordopjes trainen en je hebt nergens last van.