MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
Heb je kerriezuurkool van krautboy wel eens geprobeerd? Das heerlijk man, low carb en low cals.. wel erg zout
Nee maar ga ook liever niet nog meer zout toevoegen. Ik heb op de research gedaan en heb nu komkommer, tomaat, sla, paprika en wortel als goed verteerbare groente toegevoegd en ook nog maar 600-700 gram per dag.
Gaat dit ook op wanneer je genoeg gear door je lijf hebt lopen. Geen aanval, maar vraag het me gewoon af.

Verder hele nette en uitgebreide reply. 20uur vasten doet denk niemand in zo'n geval (eerder 14-16uur).

Nee en zeker niet in ons geval, met z'n diep kcal tekort + hoeveelheid aan cardio. Of het op gaat met de hoeveelheid gear, geen idee. Maar ik ben dan liever de pannenkoek die elke 3-4 uur eet ipv fasting.
Ik ook. Het hele idee van vasten staat me ook niet zo aan. Of ik nou veel of weinig eet, na 2 uur heb ik toch weer honger dus kan ik beter steeds kleine hoeveelheden eten i.p.v. een paar grote maaltijden.
Leuk om te zien dat jullie samen echt een team zijn. Je ziet zelden dat de partner dit soort concessies maakt, ook al is het duidelijk hoeveel het voor de ander betekent.
Een team een taak :D

Weer even een update. In het weekend niet veel met het forum bezig geweest. Trainingen gingen lekker en ik zie alles nu steeds droger worden. Schouder worden lekker rond, vasculariteit neemt weer flink toe, kracht en agressie in de trainingen gaat flink omhoog. Maw: de tren a kickt in :D mijn gewicht zegt overigens hetzelfde want ik ben sinds vrijdag 3 kg afgevallen. Ik zat vanmorgen op 106,3 kg.

Verder heb ik een koptelefoon besteld zodat ik nu tijdens mijn trainingen niet meer gestoord word en dus wat meer gas erop kan zetten. Meestal train ik bij haefland en aangezien ik iedereen ken daar word ik vaker afgeleid of opgehouden. Ik hoop dat dit met een koptelefoon minder is. Ik ben gegaan voor de skullcandy crusher. Als het goed is komt die straks al binnen.

Verder heb ik vanaf deze week enkele aanpassingen in mijn voeding. Alle groentenmixen heb ik eruit gegooid. Ik eet nu alleen nog komkommer, tomaat, sla, paprika en wortel. Deze groenten zijn goed verteerbaar en zorgen niet voor een opgezette buik. Ook de hoeveelheid heb ik flink omlaag geschroefd, van 1800 gr naar ongeveer 600-700 gram. Hopen dat dit verschil gaat maken. Gister nog 4 weken en dan is het zover. Begint wel steeds spannender te worden nu, maar met de vooruitgang van afgelopen weekend sta ik er wel weer een stuk zekerder in!

Weer even een update. In het weekend niet veel met het forum bezig geweest. Trainingen gingen lekker en ik zie alles nu steeds droger worden. Schouder worden lekker rond, vasculariteit neemt weer flink toe, kracht en agressie in de trainingen gaat flink omhoog. Maw: de tren a kickt in :D mijn gewicht zegt overigens hetzelfde want ik ben sinds vrijdag 3 kg afgevallen. Ik zat vanmorgen op 106,3 kg.

Verder heb ik een koptelefoon besteld zodat ik nu tijdens mijn trainingen niet meer gestoord word en dus wat meer gas erop kan zetten. Meestal train ik bij haefland en aangezien ik iedereen ken daar word ik vaker afgeleid of opgehouden. Ik hoop dat dit met een koptelefoon minder is. Ik ben gegaan voor de skullcandy crusher. Als het goed is komt die straks al binnen.

Verder heb ik vanaf deze week enkele aanpassingen in mijn voeding. Alle groentenmixen heb ik eruit gegooid. Ik eet nu alleen nog komkommer, tomaat, sla, paprika en wortel. Deze groenten zijn goed verteerbaar en zorgen niet voor een opgezette buik. Ook de hoeveelheid heb ik flink omlaag geschroefd, van 1800 gr naar ongeveer 600-700 gram. Hopen dat dit verschil gaat maken. Gister nog 4 weken en dan is het zover. Begint wel steeds spannender te worden nu, maar met de vooruitgang van afgelopen weekend sta ik er wel weer een stuk zekerder in!
Lekker bezig man, mindset is nu ook weer op het goede pad zo te zien! Nog even knallen :flexbiceps:
Dat ophouden komt me bekend voor, ik ga steeds vaker naar een andere basic, aangezien me daar niet iedereen de oren van m'n kop vraagt. Ik vind het niet erg om af en toe een praatje te maken, maar nu telt elke rep/set plus de hoeveelheid cardio. Niet echt leuk als je dan 3 uur lang in de gym zit terwijl je er ook binnen 2 uurtjes weg kunt zijn.

Lekker bezig man, mindset is nu ook weer op het goede pad zo te zien! Nog even knallen :flexbiceps:
Dat ophouden komt me bekend voor, ik ga steeds vaker naar een andere basic, aangezien me daar niet iedereen de oren van m'n kop vraagt. Ik vind het niet erg om af en toe een praatje te maken, maar nu telt elke rep/set plus de hoeveelheid cardio. Niet echt leuk als je dan 3 uur lang in de gym zit terwijl je er ook binnen 2 uurtjes weg kunt zijn.
Ja zeer herkenbaar. Ik moet zeggen dat ik zelf ook schuldig eraan ben, maar de afleiding is vaak zo gevonden in een bekende omgeving. Ik kan net zo makkelijk zeggen dat ik niet wil praten maar dat doe ik ook niet. Hopelijk brengt het trainen met muziek en geen andere omgevingsgeluiden daar verandering in. Train jij niet met muziek?

Dat lastig vallen is mij ook heel bekend.
kan 9/10x niet eens in mijn eigen gym trainen :)

succes met de laatste weekje man!

Ja zeer herkenbaar. Ik moet zeggen dat ik zelf ook schuldig eraan ben, maar de afleiding is vaak zo gevonden in een bekende omgeving. Ik kan net zo makkelijk zeggen dat ik niet wil praten maar dat doe ik ook niet. Hopelijk brengt het trainen met muziek en geen andere omgevingsgeluiden daar verandering in. Train jij niet met muziek?
Ik train 9/10 met muziek in, vaak heb ik zelfs de oordopjes in terwijl ik niet eens naar muziek luister. Just in case er weer iemand een praatje wil maken :p.

Gewoon met je b*ch face ( geen idee hoe het voor mannen heet:scratch:) en oordopjes trainen en je hebt nergens last van.
Tenminste ik niet, of ik ben gewoon niet zo aardig dat men niets zegt dat kan ook:lol::grinny:

Waarom zijn hier nog geen perziken? :peachy:

iets voor jou :)

lma.jpg

Dat lastig vallen is mij ook heel bekend.
kan 9/10x niet eens in mijn eigen gym trainen :)

succes met de laatste weekje man!
Dat zal bij jou nog een stuk extremer zijn ja! Hopelijk gaat mijn koptelefoon helpen.

Laatste 4 weken knallen nu:flexbiceps:
Ik train 9/10 met muziek in, vaak heb ik zelfs de oordopjes in terwijl ik niet eens naar muziek luister. Just in case er weer iemand een praatje wil maken :p.
Hahaha dat had ik ook altijd toen ik nog met zo’n kleine iPod trainde. Als die leeg was hield ik mijn oortjes gewoon in.
Gewoon met je b*ch face ( geen idee hoe het voor mannen heet:scratch:) en oordopjes trainen en je hebt nergens last van.
Tenminste ik niet, of ik ben gewoon niet zo aardig dat men niets zegt dat kan ook:lol::grinny:
Roidrageface?:P
Waarom zijn hier nog geen perziken? :peachy:
Ik heb geen slechte glutes maar tegen de :peachy: van mijn vriendin kan ik niet op.
Hahaha dat zou wel een mooie zijn ja :D

Gisteren mijn skullcandy crusher koptelefoon binnen gekregen en meteen met trainen gebruikt. Damn wat een verschil in training. Ik was echt een stuk sneller klaar en was ook echt helemaal kapot. Pomp was erg goed, stond lekker vol en kreeg complimenten van mensen die vonden dat ik er goed bij stond. Shape verandert nu ook met de dag dus begin daarin nu wel een stuk zekerder te worden. Gewicht vanmorgen was 106,2 kg. Buik zag vrij plat uit en ook mijn onderrug zag alweer een heel stuk beter uit. Dat is altijd het hardnekkigste. Ik heb zojuist foto’s van vanmorgen opgestuurd naar Jeffrey, ben benieuwd wat hij ervan vindt. Nog 26 dagen dus gaat echt heel hard nu. Moet niet vergeten langzaam een lijstje te gaan maken met spullen die ik moet meenemen :p zie het al voor me dat ik de opwarmelastieken of de teenslippers of whatever vergeet :o

Vandaag een low carb dag en vanavond borst en biceps knallen in de gym. :flexbiceps:

Wat is er zo bijzonder aan die koptelefoon eigenlijk?

Terug
Naar boven