Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
Echt goed geluid, gaat 40 uur mee, hoor van meerdere mensen goede ervaringen. Ken mensen die hem al 2 jaar hebben en nog geen problemen ermee hebben gehad. Dat is me dan die investering wel waard.

Zo gek duur zijn ze niet eens zie ik op amazon.de
Maar ga me niet vertellen dat jij er wel de hoofdprijs voor betaald heb he? :o

Zo gek duur zijn ze niet eens zie ik op amazon.de
Maar ga me niet vertellen dat jij er wel de hoofdprijs voor betaald heb he? :o
Ik heb hem via bol.com

Bestel daar dan liever mocht je er toch iets aan krijgen. Bestel zulke dingen liever niet op zulke websites.

Gisteren mijn skullcandy crusher koptelefoon binnen gekregen en meteen met trainen gebruikt. Damn wat een verschil in training. Ik was echt een stuk sneller klaar en was ook echt helemaal kapot. Pomp was erg goed, stond lekker vol en kreeg complimenten van mensen die vonden dat ik er goed bij stond. Shape verandert nu ook met de dag dus begin daarin nu wel een stuk zekerder te worden. Gewicht vanmorgen was 106,2 kg. Buik zag vrij plat uit en ook mijn onderrug zag alweer een heel stuk beter uit. Dat is altijd het hardnekkigste. Ik heb zojuist foto’s van vanmorgen opgestuurd naar Jeffrey, ben benieuwd wat hij ervan vindt. Nog 26 dagen dus gaat echt heel hard nu. Moet niet vergeten langzaam een lijstje te gaan maken met spullen die ik moet meenemen :p zie het al voor me dat ik de opwarmelastieken of de teenslippers of whatever vergeet :o

Vandaag een low carb dag en vanavond borst en biceps knallen in de gym. :flexbiceps:
Annie moderate carb en borst&tricpes :D

Ik heb hem via bol.com

Bestel daar dan liever mocht je er toch iets aan krijgen. Bestel zulke dingen liever niet op zulke websites.

Oeps Amazon is 1 van de grootste wereldwijde spelers online en hanteert exact hetzelfde principe als bol.com :p Alleen dan dus met een jaaromzet van boven de 200 miljard :o

Verder heb je binnen de EU altijd dezelfde garantie op online aangekochte elektronica.

Hier ook draadloze oordopjes sinds kort. Mobiel in kluisje en vlammen. Had gister hele pull training er zo door heen :cool:

Annie moderate carb en borst&tricpes :D
En vandaag beiden wat carbs en legday :)
Oeps Amazon is 1 van de grootste wereldwijde spelers online en hanteert exact hetzelfde principe als bol.com :p Alleen dan dus met een jaaromzet van boven de 200 miljard :o

Verder heb je binnen de EU altijd dezelfde garantie op online aangekochte elektronica.
Zal ik daar bij een volgende aankoop even kijken :p
Hier ook draadloze oordopjes sinds kort. Mobiel in kluisje en vlammen. Had gister hele pull training er zo door heen :cool:
Met muziek is zoveel beter inderdaad. Die trainingen ram ik nu ook zo erdoor. Gisteren was ik ongeveer even laat klaar als @ScumbagAnnie terwijl ik 4 oefeningen meer gedaan heb. Normaal moest ze dan altijd op me wachten :o
Ik ben nog oldschool en dans een beetje mee op de hippe beats die ze bij Basic Fit draaien :o
Bij basic fit valt het vaak nog enigszins mee wat betreft de muziek. En ken daar ook niet veel mensen dus kan dan ook beter doortrainen. Bij Haefland is de muziek helaas om te janken en elke dag hetzelfde.

Gewoon techno bietjes door die koptelefoon blasten. :headphone: Dan ga je vanzelf als een trein.

Ik heb met een koptelefoon altijd last van mijn eigen hartslag die ik dan "voel". Daar word ik zenuwachtig van en dat werkt a-productief :roflol:

/weird

Weer een update. Het gaat hard nu opeens. :roflol: Geen idee hoe het kan dat ik vorige week op 109 bleef hangen en nu plotseling in 4 dagen naar 105,3 ben gegaan. Misschien de hoeveelheid groente die ik eruit gegooid heb. Weet ik in elk geval dat ik daar niet lekker op ga.

Voor de vorm nog mijn training van gisteren:

Borst en biceps

Dumbbell flyes
4x12x16

Bench press
4x12x90 lekker, ook het benchen gaat weer pijnloos. Wie weet wordt het nog wel eens wat met me op de bench.

Incline bench press
4x12x70 echt helemaal leeg door de bench

Decline plate loaded press
4x12x80

Cable flyes
4x12x30

Hammer grip chest press met elastiek
4x15xMAX weerstand

Dumbbell curl
4x12x14

Hammer curl
4x12x16

Rope curl ss overhead cable curl
3x12x50 ss 3x12x50

Gewoon techno bietjes door die koptelefoon blasten. :headphone: Dan ga je vanzelf als een trein.
Doe mij tijdens het trainen maar een dikke hardcoreset
Ik heb met een koptelefoon altijd last van mijn eigen hartslag die ik dan "voel". Daar word ik zenuwachtig van en dat werkt a-productief :roflol:

/weird
Was maar heel even wennen bij mij. Viel uiteindelijk wel mee. Alleen met cardio wordt het me nogal gauw wat te warm met koptelefoon.

Lijkt net alsof ik jullie aanval maar dat is het echt niet. Ik vind het juist knap van jullie. Samen naar de gym gaan ben je toch in dezelfde ruimte, je hebt elkaar om je heen. Hier op dbb is er ook veel contact tussen jullie, én je staat ook nog eens in alle vroegte op om hem gezelschap te houden. Ik (wij) kunnen dat echt niet, al helemaal niet in een prep.
nee jij schopt je vriendin voor een paar weken het huis uit :roflol:

Volgende bestelling ga ik ook maar wat van die XXL sauzen bestellen.
Kreeg eigenlijk altijd het idee dat het tafelsauzen waren en niet bedoeld was om door een bak met rijst en kip heen te pleuren, haha.

Terug
Naar boven