AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.461
Lekker nog meer laten groeien :D
Welkom:cool:
:D
Die 220 ga je zeer binnenkort zeker pakken kerel!

Ramhard omhoog deze reps!
Met een calculator had ik uitgerekend dat 1x222 zou moeten lukken op basis van 7x180. Dus sowieso 220 binnenkort ja :D

Trek er maar 6 mndn voor uit :o

Dat lukt mij ook, alleen zou ik de 220 niet aandurven. Maar jij wordt nu natuurlijk wel snel sterker met je rebound :)

• #1.465
Beter doe je wel rustig aan met verhogen en all out gaan anders zit je binnen no time weer met knieaids.

• #1.471
Omdat je nu in die rebound zit hoop ik ook dat het sneller gaat ....was ik zo pessimistisch??

Denk het wel hoor. Als je live zou zien hoe hard die 180 ging, zou ik eerder 6 weken zeggen. :o

Wow das alleen maar goed nieuws..."Let me rephrase that" 6 wkn @wovano ..ik gun het je van harte man!!
Bij 7x180 is de 1rm volgens theorie al 222 kg dus in theorie zou het nu al moeten lukken. Dus 6 maanden klonk wel heel erg lang.

Beter doe je wel rustig aan met verhogen en all out gaan anders zit je binnen no time weer met knieaids.
Wat is rustig aan?
grapje je hebt gelijk

• #1.472
Borst en biceps

Bench press
5x5x110 +5 kg tov vorige keer, en eigenlijk voelde het even zwaar als vorige keer. Volgende keer verhogen naar 112,5 denk ik want sprongen van 5 zal nu wel een stuk lastiger worden.

Incline bench
5x5x90 bij de laatste set voelde ik iets steken in mijn borst :( ik vermoed weer een triggerpoint op de bekende plek

Cable flyes hoog
4x12x30

Cable flyes laag
4x12x20

Hammer press elastiek
4x15x max weerstand

Dumbbell curl
Hammer curl
Pose curl

Echt sick..die bench probleemloos 5kg verhogen iedere set:o

• #1.476
Wetende dat ik 3 jaar niet heb kunnen bankdrukken vanwege een blessure en het pas sinds 3 trainingen weer echt opgepakt heb...
Dan zou ik zeker niet zo hard ophogen....met dat triggerpoint erbij....straks is het DAMN!!
Geef het wat meer tijd................

• #1.478
Dan zou ik zeker niet zo hard ophogen....met dat triggerpoint erbij....straks is het DAMN!!
Die triggerpoints loop ik al sinds januari mee. Het bankdrukken zelf gaat eigenlijk vrij easy en het schoot erin tijdens een licht Incline setje. Zul je net zien dan :(

Die triggerpoints loop ik al sinds januari mee. Het bankdrukken zelf gaat eigenlijk vrij easy en het schoot erin tijdens een licht Incline setje. Zul je net zien dan :(
......soms komt het allemaal tegelijk.....misschien wat meer volume dan te snel een hogere intensiteit? is-da-wa?

Terug
Naar boven