XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
Laatst bewerkt:
Exact:heart:

Ja ergens in de zomer gaat die open :cool: op instagram te volgen op @platinumgymnl

De een blijft year round makkelijk lean en hoeft geen diuretica te gebruiken voor een wedstrijd. De ander houdt vrij gemakkelijk vocht vast en kan voor een wedstrijd het best diuretica gebruiken. Voordat ik met coaching begon ben ik al regelmatig vrij droog geweest maar nooit echt super shredded. Vaak kwam ik dan op een punt waarop ik niet meer verder kwam. Pas toen ik voor het eerst diuretica gebruikte snapte ik waarom, namelijk omdat ik nog een laagje vocht vast hield wat er maar niet af wilde. Dit heb ik eigenlijk altijd al zo gehad. Daarentegen zet ik wel weer vrij makkelijk massa aan terwijl de groep mensen die het hele jaar makkelijk lean blijft daar vaker wat meer moeite mee heeft.
Laat je niet gek maken, je moet ook niet vergeten dat je bijna een jaar lang in een tekort hebt gezeten. Op een gegeven moment gaat je lichaam zich dan ook tegen je keren, rebound pakt dan x10 uit op een nadelige manier. Nu heb je ook nog de pech dat je snel vocht vasthoudt. Zoals je zelf al zegt ieder nadeel heeft z'n voordeel, massa erop plakken kost je minder moeite :). Lekker je ding blijven doen en nu tijdens offseason focussen op progressie, volgende keer als je op het podium gaat weet je wat te doen ;)

• #1.504
Lol, gelukkig ben ik niet de enige die op 200mg test e cruised :P[/QUOTE]
Haha zeker niet :P
Laat je niet gek maken, je moet ook niet vergeten dat je bijna een jaar lang in een tekort hebt gezeten. Op een gegeven moment gaat je lichaam zich dan ook tegen je keren, rebound pakt dan x10 uit op een nadelige manier. Nu heb je ook nog de pech dat je snel vocht vasthoudt. Zoals je zelf al zegt ieder nadeel heeft z'n voordeel, massa erop plakken kost je minder moeite :). Lekker je ding blijven doen en nu tijdens offseason focussen op progressie, volgende keer als je op het podium gaat weet je wat te doen ;)
Ik laat me zeker niet gek maken. Ik ga momenteel lekker en ik weet waar ik naartoe werk. Volgend jaar net onder mijn gewichtslimiet en verbeterde shape het podium op is het doel en ik ben ervan overtuigd dat dit me gaat lukken.

Hier nog een shape update op 111 kg voor wie benieuwd is :wave:

Screenshot_20190517-190757_Instagram.jpg

1 juni maken we samen een foto, dan zien ze echt pas hoe beest je bent naast een ecto.

• #1.508
  • #1.509
Goede shape maat

• #1.514
Echt een ziek legday gehad gisteren in basic fit. Even geen squat gedaan omdat mijn knieën nog een beetje gevoelig aanvoelden, maar had meerdere momenten waarop ik bijna moest kotsen. Was mijn eerste legday in basic fit ooit en volgens mij waren er aardig wat mensen die me verbaasd aan zaten te kijken. Ik zie daar wel eens mensen met prima fysieken, maar mensen met echt dikke benen zie ik nauwelijks. Dus ik trok gisteren aardig wat bekijks volgens mij. Verder ook aangesproken door een aantal mensen maar daar ging ik verder niet te lang op in zodat ik lekker door kon trainen.

Warmup:
10 min fietsen
Leg extension 4x20

Leg press
20x40
20x120
15x160
12x200
12x240
10x280
8x320
6x360
5x400
Helemaal naar de klote. Waren ook echt full rom reps, want elke keer kwam de slee (was niet echt een slee, maar geen idee hoe je het noemt) onder op de veiligheidspin. Dieper kon ik dus niet gaan. Was deze leg press: https://images.app.goo.gl/sWRsuzJUTKZKbUmx9

Bulgarian split squat smith machine
4x12x60

Leg extension
4x12x70

SLDL
4x12x80

Seated leg curl
4x12x80

Standing calf raise machine
5x15x100

Echt een ziek legday gehad gisteren in basic fit. Even geen squat gedaan omdat mijn knieën nog een beetje gevoelig aanvoelden, maar had meerdere momenten waarop ik bijna moest kotsen. Was mijn eerste legday in basic fit ooit en volgens mij waren er aardig wat mensen die me verbaasd aan zaten te kijken. Ik zie daar wel eens mensen met prima fysieken, maar mensen met echt dikke benen zie ik nauwelijks. Dus ik trok gisteren aardig wat bekijks volgens mij. Verder ook aangesproken door een aantal mensen maar daar ging ik verder niet te lang op in zodat ik lekker door kon trainen.

Warmup:
10 min fietsen
Leg extension 4x20

Leg press
20x40
20x120
15x160
12x200
12x240
10x280
8x320
6x360
5x400
Helemaal naar de klote. Waren ook echt full rom reps, want elke keer kwam de slee (was niet echt een slee, maar geen idee hoe je het noemt) onder op de veiligheidspin. Dieper kon ik dus niet gaan. Was deze leg press: https://images.app.goo.gl/sWRsuzJUTKZKbUmx9

Bulgarian split squat smith machine
4x12x60

Leg extension
4x12x70

SLDL
4x12x80

Seated leg curl
4x12x80

Standing calf raise machine
5x15x100
Dat is de legpress die ik standaard gebruik, echt een haat liefde relatie met dat apparaat. Strenght curve van die legpress is niet zo geweldig als sommige andere bijv die bij haefland, leg daar maar eens 400kg op de leg press :P

• #1.516
Dat is de legpress die ik standaard gebruik, echt een haat liefde relatie met dat apparaat. Strenght curve van die legpress is niet zo geweldig als sommige andere bijv die bij haefland, leg daar maar eens 400kg op de leg press :P
Volgens mij past 400 kg daar niet eens erop.:roflol:
Maar wel chill om dit apparaat eens te gebruiken, weer een andere bewegingsbaan. Had hem nog nooit gebruikt.

Volgens mij past 400 kg daar niet eens erop.:roflol:
Maar wel chill om dit apparaat eens te gebruiken, weer een andere bewegingsbaan. Had hem nog nooit gebruikt.
Hoeveel gewicht doe je op zo'n lineaire leg press? Van technogym
Bij ons zijn er ook wel een aantal die rond de 400 weg drukken. Maar die reps zijn net kinderspel. Quarter reps zijn er niks bij.

@Strive4muscle

Hoeveel kg doen jullie met een bb curl met nekharnas op ze kop hangend met een clowsneus op en een bamboestok tussen je tanden?

• #1.519
Hoeveel gewicht doe je op zo'n lineaire leg press? Van technogym
Bij ons zijn er ook wel een aantal die rond de 400 weg drukken. Maar die reps zijn net kinderspel. Quarter reps zijn er niks bij.

@Strive4muscle
Ik geloof dat er op onze 350 kg past en dan is hij in principe vol. Dan zou je nog wel 50 of max 100 kg er bovenop kunnen stapelen. Ik weet in elk geval dat ik wel eens 350 voor 10-12 reps gedaan heb. Verder is het ook allemaal niet zo interessant hoeveel iemand kan leg pressen. Squatten daarentegen vind ik wel interessant. Elk geleid apparaat loopt anders. Zo voelde de smith machine in basic fit lichter aan dan die in haefland.

• #1.520
Terug
Naar boven