Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
......soms komt het allemaal tegelijk.....misschien wat meer volume dan te snel een hogere intensiteit? is-da-wa?
Mijn borst loopt achter en ik heb een training waarin ik veel press bewegingen doe met hoge intensiteit op 5x5 en een dag waarbij het volume wat meer de nadruk heeft op 4x12. Dat loopt op zich prima.
Maar wel op goede voeding..en nog steeds meer test in je donder als ik opgeteld in een jaar:roflol:
Niet overdrijven he :p maar wel goede voeding idd. Hoewel ik het in het weekend nu wat losser laat vlieg ik gelukkig niet meer volledig de bocht uit. Wat dat betreft ben ik wel tevreden over hoe het nu verloopt.

• #1.482
Woensdag rug getraind bij basic fit, prima training. De basic fit waar ik normaal kom is aan het verbouwen en ze hebben sinds deze week alle apparaten in het nieuwe deel gezet zodat ze het oude deel kunnen verbouwen. Het oude deel was al best groot en het nieuwe deel nog groter. Als het straks helemaal open gaat wordt het de grootste basic fit van de Benelux dus ben benieuwd.

Verder gisteren schouders op het programma, maar was heel moe en had nog flinke spierpijn in mijn schouders dus wijselijk besloten rust te nemen :) vandaag dus schouders en abs. Morgen is mijn moeder jarig dus in de middag vlaai eten daar en in de avond trakteer ik haar op sushi.

Mijn borst loopt achter en ik heb een training waarin ik veel press bewegingen doe met hoge intensiteit op 5x5 en een dag waarbij het volume wat meer de nadruk heeft op 4x12. Dat loopt op zich prima.

Goed om te horen....om een groeiprikkel te creëren moet je die borst afmatten....overleg met je coach :)

Woensdag rug getraind bij basic fit, prima training. De basic fit waar ik normaal kom is aan het verbouwen en ze hebben sinds deze week alle apparaten in het nieuwe deel gezet zodat ze het oude deel kunnen verbouwen. Het oude deel was al best groot en het nieuwe deel nog groter. Als het straks helemaal open gaat wordt het de grootste basic fit van de Benelux dus ben benieuwd.

Verder gisteren schouders op het programma, maar was heel moe en had nog flinke spierpijn in mijn schouders dus wijselijk besloten rust te nemen :) vandaag dus schouders en abs. Morgen is mijn moeder jarig dus in de middag vlaai eten daar en in de avond trakteer ik haar op sushi.

Wat achterlijk, de grootste BF van de BeNeLux zetten ze in een gat daar in Limburg :roflol: Volgens mij zijn er in jullie regio al zoveel gyms?

• #1.485
Wat achterlijk, de grootste BF van de BeNeLux zetten ze in een gat daar in Limburg :roflol: Volgens mij zijn er in jullie regio al zoveel gyms?
Gemeente Heerlen heeft 86.000 inwoners dus je kunt het nou niet per se een gat noemen. Er zat eerst een gym naast maar die is weggegaan dus heeft basic fit dat pand nu ook overgenomen. Vandaar dat het zo groot is. Was ook altijd t*fus druk en alles bezet.

Laatst bewerkt:
:D Klopt en maar beter ook, want er wordt ook best veel gesport. Overal is het ook best wel druk.
In de oorspronkelijke BF daar was het zooo ongelofelijk druk. Continue wachten en ruziën over dumbbells, barbells en apparaten. Ik ben best excited dat het nu zo'n megading gaat worden! En nog niet eens 10 minuten vanuit onze woonplaats.

Maarja, uiteindelijk gaan we natuurlijk vol goede gains naar het nieuwe pareltje van broski hermano @Pleister :D:D:heart:

• #1.487
Goed om te horen....om een groeiprikkel te creëren moet je die borst afmatten....overleg met je coach :)
Ja ik heb het idee dat ik in deze combinatie nu ook meer gains maak dan voorheen. We zullen zien wat het op de lange termijn brengt want ik moet uiteraard wel heel blijven.
:D Klopt en maar beter ook, want er wordt ook best veel gesport. Overal is het ook best wel druk.
In de oorspronkelijke BF daar was het zooo ongelofelijk druk. Continue wachten en ruziën over dumbbells, barbells en apparaten. Ik ben best excited dat het nu zo'n megading gaat worden! En nog niet eens 10 minuten vanuit onze woonplaats.

Maarja, uiteindelijk gaan we natuurlijk vol goede gains naar het nieuwe pareltje van broski hermano @Pleister :D:D:heart:
Uiteindelijk gaat Platinum gym onze homegym worden ja :D maar dat er zo’n giga basic om de hoek ligt die waarschijnlijk 24/7 open zal zijn is alleen maar mooi meegenomen.

Gemeente Heerlen heeft 86.000 inwoners dus je kunt het nou niet per se een gat noemen. Er zat eerst een gym naast maar die is weggegaan dus heeft basic fit dat pand nu ook overgenomen. Vandaar dat het zo groot is. Was ook altijd t*fus druk en alles bezet.

Wat een GAAAAAAAAAAAAT!!!!

• #1.490

Die is lekker aan de weg aan het timmeren:thumbs:

Yo kerel, tijdje niet online geweest, dus heb even wat pagina's terug gekeken! Ik zie wel echt dat je fysiek is achteruit gegaan sinds je wedstrijd! Hoe is dit gekomen?

• #1.493
Yo kerel, tijdje niet online geweest, dus heb even wat pagina's terug gekeken! Ik zie wel echt dat je fysiek is achteruit gegaan sinds je wedstrijd! Hoe is dit gekomen?
Ik neem aan dat je met fysiek mijn shape bedoelt? Een wedstrijdshape is niet makkelijk en gezond het hele jaar vast te houden. Bovendien hou ik vrij snel vocht vast dus daarom is mijn shape al snel minder. Ik ben verder momenteel niet ontevreden aangezien ik wekelijks aan kracht win, me helemaal top voel en best nog wel een acceptabele off season shape heb.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met 'achteruit gegaan'. Zoals @wovano zegt is het niet bepaald mogelijk en logisch om een wedstrijdshape vast te houden. Het is ongezond voor je lichaam en bovendien mentaal ook enorm zwaar. Ik zou dat ook niet echt zien als achteruitgaan, maar eerder teruggaan naar een normale shape die zowel lichamelijk en mentaal prima is te onderhouden.

& also I would still do him 10/10.
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Gaat pleister een gym openen?

• #1.498
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met 'achteruit gegaan'. Zoals @wovano zegt is het niet bepaald mogelijk en logisch om een wedstrijdshape vast te houden. Het is ongezond voor je lichaam en bovendien mentaal ook enorm zwaar. Ik zou dat ook niet echt zien als achtertuigaan, maar eerder teruggaan naar een normale shape die zowel lichamelijk en mentaal prima is te onderhouden.

& also I would still do him 10/10.
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
Exact:heart:
Gaat pleister een gym openen?
Ja ergens in de zomer gaat die open :cool: op instagram te volgen op @platinumgymnl
In de zin van dat hij er nu veel minder goed uit ziet. Echt zonde al dat vocht en zo.
De een blijft year round makkelijk lean en hoeft geen diuretica te gebruiken voor een wedstrijd. De ander houdt vrij gemakkelijk vocht vast en kan voor een wedstrijd het best diuretica gebruiken. Voordat ik met coaching begon ben ik al regelmatig vrij droog geweest maar nooit echt super shredded. Vaak kwam ik dan op een punt waarop ik niet meer verder kwam. Pas toen ik voor het eerst diuretica gebruikte snapte ik waarom, namelijk omdat ik nog een laagje vocht vast hield wat er maar niet af wilde. Dit heb ik eigenlijk altijd al zo gehad. Daarentegen zet ik wel weer vrij makkelijk massa aan terwijl de groep mensen die het hele jaar makkelijk lean blijft daar vaker wat meer moeite mee heeft.

Op wat cruise je?

Woensdag rug getraind bij basic fit, prima training. De basic fit waar ik normaal kom is aan het verbouwen en ze hebben sinds deze week alle apparaten in het nieuwe deel gezet zodat ze het oude deel kunnen verbouwen. Het oude deel was al best groot en het nieuwe deel nog groter. Als het straks helemaal open gaat wordt het de grootste basic fit van de Benelux dus ben benieuwd. <-- waar? ben ik ook wel benieuwd naar! :p

Terug
Naar boven