- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
want mensen op cell tech moeten veel volume draaien? Marvin pls
Reageer dan niet als je niet weet waar je over praat...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
want mensen op cell tech moeten veel volume draaien? Marvin pls
Wanneer zet je zelf nou eens die spuit erin dan?
110kg, 10 keer sporten daarnaast actief werk bij AH, vind ik persoonlijk wel meevallen.
Zal nooit tevreden zijn..dus eenmaal begonnen is het eind zoek..
Hou dan ook op met zeuren over celltech (K)Zal nooit tevreden zijn..dus eenmaal begonnen is het eind zoek..
..beter blijf ik eraf dus
Ik hou er pas mee op als de fake natty's bekennen..

Ik claim nergens iets. Ik spreek me gewoon niet uit over dat onderwerp.Ik hou er pas mee op als de fake natty's bekennen..![]()
Ja deze week wel. Elke week minstens 40, maar schiet meestal wel uit tot tegen de 50 uur.
Wat The Novice zegt. Denk zelfs dat ik mijn kcals nog ga uppen. Ben afgelopen week zelfs ietsje afgevallen.Gaat goed kerel, nette VPR's te pakken.
110kg, 10 keer sporten daarnaast actief werk bij AH, vind ik persoonlijk wel meevallen.
4200 is nie zoveel toch voor zijn levensstijl + fysiek + gear?
Ik slaap all day f**k all night train 5x per 2 weken en eet 4800 kcalzzzz

Ik hou er pas mee op als de fake natty's bekennen..![]()

Ja maar jij vergeet dat vet niet onderhouden hoeft te worden
Volgende maand weer op 15%?
![]()
dan ga ik cutten heheDamn.. Zou alleen al een vent willen zijn omdat ik dan een fatsoenlijke hoeveelheid kcal naar binnen mag werken.. Dem feels..
En van alles in mijn kut kan stoppenIk zou een vrouw willen zijn zodat ik 3x per dag seks met verschillende personen kan hebben.
Waarom zou je dat als man niet kunnen?Ik zou een vrouw willen zijn zodat ik 3x per dag seks met verschillende personen kan hebben.

Whahaha

Waarom zou je dat als man niet kunnen?
Whahaha
Ach, als ik een lul zou hebben zou ik er overal mee tegenaan willen slaan, beetje swaffelen enzo.