- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Zit al op 1.8 gram combined gear

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

??
Hahaha daar heb ik wel geluk mee ja3 keer per dag 10 dagen lang. Mag al blij zijn als t 3 keer in de 10 dagen is![]()

Tja...maar dat zal mij niet gebeuren. Ben gek op bro-foods en kan fucking snel eten..Tot dat je tegen je zin in rijst met kip weg zit te eten en je nog steeds af valt.
Of wat meer easy kcals pakken. Het hoeft niet gelijk junk te worden, maar met bijvoorbeeld 100g noten o.i.d pak je toch ook al gauw 600kcals erbij..Waarom eet je dan rijst met kip als je zoveel kcals nodig hebt?
Dit ook..everyobdi wanna be a botybuilder ( of in dit geval dikke powerlifter) but no one wants to eat deez big as meals
Vrouwen met hoog libido zijn een geschenk van god! Maar hoe dan ook moet ik er niet aan denken om ieder dag drie keer seks te hebben..of ik moet aan de tren gaan.Hahaha daar heb ik wel geluk mee ja
Zelfde libido als ik
Ze is nu met haar zus een paar dagen weg dus weer eens tijd om wat trainingen te loggen. Trainingsschema van deze week ziet als volgt uit:
Maandagochtend: rug / Maandagavond: borst
Dinsdagavond: schouders
Woensdagochtend: armen / Woensdagavond: benen
Donderdagochtend: borst / Donderdagavond: rug
Vrijdagavond: schouders
Zaterdagochtend: benen / Zaterdagavond: armen
Zondag: rust

Last van zijn rug van al dat neuken broertje

Had na de meet een blessure aan mijn bil. Toen ik de keer erna wilde deadliften kon ik bij 140 kg al kappen.
Hue hue

Thx!
Nee nog steeds high volume high frequency

Thanks, ik kom trouwens als ik (en jij) binnenkort nog eens tijd hebt langs voor mijn heup (en schouder
)Deadlift en squat vallen nog mee maar press kracht is er goed op vooruit gegaan ja

Nee niet voor de zomer