AndroidHealthClinic

wsm 2017

Bezoekers in dit topic

Ik ben er ook bang voor MAAR het is en blijft Z! In 2011 zou ik zweren dat ie Shaw nooit meer zou verslaan, inmiddels heeft hij hem nog 2x gepakt... maar helaas hoor ik uit betrouwbare bron dat de kans niet erg groot is dat Z uberhaupt meedoet...

Erg jammer dit, ik had hem nog graag zien strijden (en domineren uiteraard).
 
en het is begonnen, vandaag de eerste dag van de voorrondes.

tussenstanden en uitslagen

 
Laatst bewerkt:
Finalisten zijn bekend, zie spoiler

groep 1
Brian Shaw
JF Caron

groep 2
Thor
Licis

groep 3
Janashia
Loz

groep 4
Eddie Hall
Mateusz Kieliszkowski

groep 5
Nick Best
Big Z

als je kijkt naar de sheet op de post hierboven zie je dat sommige uitslagen onderstreept staan, die verwijzen door naar de filmpjes van de lifts voor wie geïnteresseerd is
 
Ik zal het toegeven: Zydrunas in de finale had ik niet verwacht. Wel erg leuk voor hem!
 
Moeilijk te zien van die afstand maar heb het idee dat BigZ toch aardig heeft gebulkt.
Die Fingal Fingers zagen er moeizaam uit. Top 5 zou erg knap zijn.
 
Pritchett was ook uitgevallen,
Moeilijk te zien van die afstand maar heb het idee dat BigZ toch aardig heeft gebulkt.
Die Fingal Fingers zagen er moeizaam uit. Top 5 zou erg knap zijn.

Zag laatst ergens dat hij 172kg woog. Dus dat zal weer rond zijn normale gewicht zijn. Hij was een paar maanden terug wel een stuk lichter ja.

Big Z oogt idd niet heel erg sterk. Had ook geluk dat pritchett niet mee deed (gebleseerd ofzo?) En dat bryan benzel nog gebleseerd uitviel. Anders weet ik niet of hij de finale wel gehaald had.

Hoop natuurlijk dat hij toch goed kan presteren in de finale. Beloofd in elk geval een spannende strijd te worden
 
Hulde aan Big Z! Hopen op top 5!

Ps: Thor wordt de nieuwe kampioen..
 
Opvallend detail..

Jf Caron in de finale, tijd dat ze Jitse zijn kans geven...
 
Niet te bevatten dat Terry Hollands niet door de heats heen is gekomen.. 3e bij ESM en nu komt hij niet eens door de heats heen...
 
Niet te bevatten dat Terry Hollands niet door de heats heen is gekomen.. 3e bij ESM en nu komt hij niet eens door de heats heen...
Hij ging heel goed tot de axle. Nu is hij overhead nooit echt goed, maar de carry zou hij toch wel redelijk in geweest moeten zijn. Vermoedelijk gewoon een domme fout in de carry, gezien de afstanden van de rest. Heel jammer, is zo'n aardige vent.
 
Hij ging heel goed tot de axle. Nu is hij overhead nooit echt goed, maar de carry zou hij toch wel redelijk in geweest moeten zijn. Vermoedelijk gewoon een domme fout in de carry, gezien de afstanden van de rest. Heel jammer, is zo'n aardige vent.

Hij leek inderdaad heel goed te gaan ja, ik zag een video van de fingers waar hij gewoon zwaar over big z uit kwam. niks tegen Nick Best maar begrijp gewoon echt totaal niet hoe hij over Terry uitkwam. inderdaad jammer..
 
Hollands heeft last van zijn nek en had daardoor 0 punten op de oh (bron: sugden barbell)
 
lol alex heeft jf ook wel eens verslagen maar vergeet niet dat die man20 wedstrijden per jaar doet en jitse 2 ofzo, is heel anders pieken!

als Z geen vertrouwen meer had in dat hij ooit weer top is stopte hij, dus is het niet nu dan is ie volgend jaar weer top 5!

GOAT
 
Had er maar eentje fout voorspeld, not bad. Had Pritchett i.p.v. Nick Best, maarja Pritchett heeft dus niet eens meegedaan..

Verwacht dat Shaw hem weer pakt. Zou leuk zijn als Thor het hem moeilijk kan maken.
 
zijn de qualifiers ook ergens te bekijken?
 
zijn de qualifiers ook ergens te bekijken?

Staan losse filmpjes online.
Vorig jaar stonden de qualifiers wel online. Maar pas heel erg laat, verwacht het dit jaar weer.

Maar dat zal wel een aantal maanden duren. Staan nu alleen nog amateur beelden van toeschouwers online. Maar dat zijn de losse lifts.

Live streams enzo doen ze helaas nog niet aan
 
18485962_1299708006792847_1090952404290500831_n.jpg
 
Back
Naar boven