AndroidHealthClinic

wsm 2017

Bezoekers in dit topic

wat betekent die random predictions?
 
lol alex heeft jf ook wel eens verslagen maar vergeet niet dat die man20 wedstrijden per jaar doet en jitse 2 ofzo, is heel anders pieken!

als Z geen vertrouwen meer had in dat hij ooit weer top is stopte hij, dus is het niet nu dan is ie volgend jaar weer top 5!

GOAT

Het ging nu om een wedstrijd vlak voor de WSM, en ingehouden of niet qua vorm zal hij goed geweest zijn en zou Jitse geen modderfiguur slaan op het wk.
Stones met last man standing zou hem ook erg liggen.
 
jawel maar hij is gewoon de nr. 2 van nederland dus als iemand zou mogen gaan was het de big sexy uit limburg!
 
Alex zou er ook prima passen ja.

Ps: heb je aandelen in hem? :)
 
haha nee, ik beschouw hem wel als vriend maar dat staat hier los van... Jitse heeft nu 1 wedstrijd internationaal gepresteerd, alex meerdere cl podiums en zelfs finale cl podium, jitse zou het prima doen maar lex is voor mij de nr. 1! Misschien dit jaar niet, who knows? ;)
 
upload_2017-5-27_18-42-49.png
upload_2017-5-27_18-42-49.png


resultaten van de finals tot nu toe..
ziet er heel goed uit voor eddie tot nu toe..
 
Hafthor heeft zijn squat goed omhoog weten te halen. Net 1 rep te kort, jammer. Hij wordt zo toch meer allround. Misschien volgend jaar.
Als ik de resterende onderdelen zo zie dan denk ik weer Shaw. De deadlift is voor Hall maar die andere twee liggen Shaw beter.
Big Z heeft een nekblessure had ik vernomen (zenuw).
 
Het wordt beslist op de stenen, man tegen man.
Doet me denken aan poundstone-pudz destijds, zijn de mooiste ontknopingen!

Raar hoe het werkt maar hoop vurig op iedereen behalve Shaw, ondanks zijn sympathieke overkomen, tijd voor een andere kop!
 
Nee, hall is een mongool die lak heeft aan risico's en maar gekker en gekker blijft worden om maar meer te liften... buiten dat, is deze finale zo bizar op hen gericht dat ik het hem alleen daarop niet gun! Lopende hart- en herseninfarcten die vooral statisch wikken liften gaan maar naar westside, go big brian!
 
Eddie Hall is boven Shaw geeindigd op de plane pull. Wist dat Hall daar flink voor getraind had en er ook goed in geworden was. Maar had dit niet verwacht.

Lijkt nu allemaal wel heel gunstig voor Eddie.

Zo een deadlift op max waar er echt wat op te winnen valt qua punten. Ben benieuwd wat iedereen gaat pullen
 
Hall nu 34 punten en shaw/hafftor 31,5. Alleen nog max deadlift en stones begint er toch goed uit te zien voor hall..
 
Nee, hall is een mongool die lak heeft aan risico's en maar gekker en gekker blijft worden om maar meer te liften... buiten dat, is deze finale zo bizar op hen gericht dat ik het hem alleen daarop niet gun! Lopende hart- en herseninfarcten die vooral statisch wikken liften gaan maar naar westside, go big brian!
Hij is er wel heel expliciet in geweest dat hij zich bewust is van de risico's. En dat hij ze alleen maar neemt om 1x de titel te winnen.

Plus ik ben het oneens dat hij eendimensionaal is. Dat was zeker het geval, maar de eerste 4 onderdelen waren ofwel for high reps, ofwel de plane pull, waarin hij zelfs van Shaw wint. Plus tweede op de load&drag in de heats. Dan kan je hem echt niet meer als een one-trick pony zien. Toen in de tijd van Pudz zoveel onderdelen for reps waren, klaagde men dat dat niet statisch/sterk genoeg was...
 
Wow die Mateusz Kieliszkowski op de pull, niet verwacht wat een beest.
Nu staat Hall 2,5 punten voor op Shaw? En Hafthor staat nu gelijk met Shaw toch? Gaaf man.
Benieuwd of Hafthor veel progressie op de deadlift heeft weten te boeken.
Voor het eerst in jaren echt spannend.

Als Hall de stones goed doet dan kan hij hem pakken dit jaar want hij gaat minimaal 1 punt pakken bij de deadlift en zal het laatste onderdeel met 3,5 punten verschil in gaan.
 
Eddie Hall is boven Shaw geeindigd op de plane pull. Wist dat Hall daar flink voor getraind had en er ook goed in geworden was. Maar had dit niet verwacht.

Lijkt nu allemaal wel heel gunstig voor Eddie.

Zo een deadlift op max waar er echt wat op te winnen valt qua punten. Ben benieuwd wat iedereen gaat pullen

Shit dat had ik niet verwacht, go hall.

Wil hem wel een keer zien winnen.
 
Ben benieuwd hoeveel er gelift gaat worden nu. Ik gok meerdere mensen 445, maar als 5e van 6 onderdelen lijkt 465 me sterk. Zelfs voor Eddie.
 
upload_2017-5-28_15-11-55.png


ik wil nog niet te vroeg juichen, maar het lijkt er toch echt sterk op dat wsm dit jaar voor eddie word...
 
Dat kan bijna niet meer mis gaan. Zou leuk zijn als Hafthor 2e wordt. Net als big Z die in zijn begin WSM jaren steeds 2e werd achter Pudz en in 2004 hem versloeg en toch weer 2e werd.
 
Back
Naar boven