XXL Nutrition

X-box 360

EricR zei:
Kameo is leuk als je van het genre houd, grafisch zit het in ieder geval goed in elkaar.

Van PDZ wil ik eerst de reviews lezen, die zijn er volgende week bij de USA launch.
Weet niet of je de N64 versie van Perfect Dark hebt gespeeld maar ik kan je vertellen die was geweldig! :) Ik neem aan dat de gameplay hetzelfde is gebleven.

Is het 1ste spel dat ik ga kopen als ik een 360 heb.

Na de Atari2600 is de Xbox pas mijn tweede console, ken dus weinig titels sinds 1983 of zo.

De lijst is vrijgegeven (USA). In Europa zullen er waarschijnlijk geen noemenswaardige verschillen zijn. De indrukwekkendste lijst ooit? Reken maar van yes...

Kameo™: Elements of Power™ (Microsoft Game Studios)
Go on a journey full of magnificent exploration and innovative morph-into-monster action.

Perfect Dark Zero™ (Microsoft Game Studios)
Plunge into a world of corporate espionage and conspiracy as perfect agent Joanna Dark.

Project Gotham Racing 3 (Microsoft Game Studios)
Life begins at 170 mph with the ultimate roster of the hottest supercars in existence.

Call of Duty 2 (Activision)
Experience the cinematic intensity and chaos of epic WWII battles in this Xbox 360 exclusive.

Need for Speed™ Most Wanted (Electronic Arts)
Out-race rivals and evade coordinated police pursuits to become the most wanted street racer.

Peter Jackson's King Kong™ (Ubisoft)
Battle for survival on Skull Island as Jack Driscoll and even play as the mighty Kong himself.

Madden NFL 06 (Electronic Arts)
Get ready for the most incredibly lifelike and best looking football experience ever created.

GUN™ (Activision)
Journey through the Wild West in an immersive story of betrayal, greed, and revenge.

Condemned: Criminal Origins™ (SEGA)
Pursue serial killers lurking on the periphery of humanity through squalid urban environments.

NBA 2K6 (2K Sports)
Create your own player and guide him through all of the facets of an elite NBA career.

Ridge Racer™ 6 (Namco)
With more than 130 cars and 30 courses play all-new online modes, plus downloadable content.

Tony Hawk's American Wasteland (Activision)
Enjoy unlimited skating and BMX biking in the vast wasteland of Los Angeles with no load times.

QUAKE™ 4 (Activision)
Take the battle to the heart of the Strogg home planet as Earth's only hope for victory.

Tiger Woods PGA TOUR® 06 (Electronic Arts)
Battle through five classic periods of golf with Tiger Woods and legends like Palmer and Nicklaus.

Amped 3 (2K Sports)
Get ready for a fat helping of boarding culture and huge snowboxes loaded with killer gameplay.

FIFA 06: Road to FIFA World Cup™ (Electronic Arts)
With 72 teams and 1700 players, it's a soccer lover's dream as you advance to the World Cup.

NHL 2K6 (2K Sports)
Hockey is back, so strap on your skates and take your favorite team to the Stanley Cup finals.

NBA Live 06 (Electronic Arts)
Feel the emotion and intensity with freestyle superstars and more physical play.

Ohja, games kosten tss 60 en 70 euro.
Niets verandert, nog altijd belachelijk duur.

je was me voor EricR

Spellen in de categorie Mwah.....

Amped, was ik nooit echt weg van, maar was wel een goede kwalitatief hoogstaande game

Call of Duty 2 en Quake 4, is dat nou hetgene waarvoor je een nieuwe console koopt? speelt lekkerder met een muis vind ik...

King Kong, ziet der leuk uit maar vraag me af of het ook een beetje te spelen is....

Ridge Racer 6, blijft een stront spel, auto's die aan de weg plakken als ducktape in je haar, en het geluid maken van een stofzuiger, teveel arcade....

Fifa/Nba, lijkt me alleen maar meer van hetzelfde, paar nieuwe spelertjes, grafisch een beetje opgeleukt,

Tony Hawk, het enige dat ik in Tony Hawk spellen probeer is het personage op het skateboard zoveel mogelijk bloed vlekken op de grond te laten maken, maar lijkt mij verder wel een goed doordacht spel.

Van de rest heb ik eigenlijk geen idee wat ik ervan moet verwachten.

Maar gelukkig is der dan nog PGR 3, er za wel weer een dalende lijn te besporen zijn in mijn schoolresultaten als ik dat spel eenmaal in handen heb....

Teveel ports van pc-games en te weinig origineel werk. Alleen Kameo is vernieuwend en misschien nog Condemned.

Gelukkig komt er nog een hele reeks uit begin volgend jaar, zal tot die tijd wel genoeg hebben aan PGR3.

Ik hoor het ze nog zeggen, 20-25 release games..

Heb vanaf het begin al gezegd dat dat nooit haalbaar zou zijn.. look who's right ;)

Enige games die mij nu aanspreken zijn Perfect Dark Zero, Kameo, Project Gotham Racing 3.

EricR zei:
Was het wel van plan ja, maar heb me bedacht. De huidige modellen vind ik zuigend qua beeldkwaliteit. Heb een vrij goede CRT TV uit 2001, die kan dan geen HDTV aan maar het beeld is bij normale tv uitzendingen en DVD's uitstekend. Een LCD is gemaakt voor hoge resoluties, maar er is amper content voor beschikbaar. En dan vind ik de beeldkwaliteit eigenlijk ook best ruk vergeleken met mijn huidige tv.

Bij die nieuwe mediamarkt in Eindhoven hebben ze ook echt een enorme shitload aan tv's. Maar daar zag je toch wel duidelijk dat de HD tv's wel het mooiste beeld hadden. Ze degene die wat minder groot waren hadden echt ongelofelijk scherp beeld.

Ik zelf wacht ook nog ff maar als er een beetje betaalbare goede hd tv's komen ga ik er toch wel eentje kopen.

Rob G zei:
Bij die nieuwe mediamarkt in Eindhoven hebben ze ook echt een enorme shitload aan tv's. Maar daar zag je toch wel duidelijk dat de HD tv's wel het mooiste beeld hadden. Ze degene die wat minder groot waren hadden echt ongelofelijk scherp beeld.

Ik zelf wacht ook nog ff maar als er een beetje betaalbare goede hd tv's komen ga ik er toch wel eentje kopen.

Voor HDTV content zijn ze inderdaad het best, maar bij DVD's en standaard digitale televisie prefereer ik een CRT. Huidige CRT's zijn een stuk minder van kwaliteit omdat veel fabrikanten overgegaan zijn op LCD en Plasma. De CRT's van een jaar of 4 geleden waren de beste in hun soort. Tegen de tijd dat er veel HDTV-content beschikbaar is schakel ik wel over, zijn we ook gelijk wat generaties verder in de LCD-techniek.

Het valt mij ook altijd op de HD telelevisies bij niet HD content echt heel verrot beeld geven. Soms kan je gewoon pixels tellen als het ware. Ik prefereer nu ook nog mijn CRT boven een LCD.

• Topic Starter Topic Starter
Fifa 2006 speelt heel slecht....2005 was vele malen beter:mad: daar gaat mijn 57€..

grtz

wimmeke26 zei:
Fifa 2006 speelt heel slecht....2005 was vele malen beter:mad: daar gaat mijn 57€..
grtz

Daarom speel ik dus Pro Evo!
Fifa kan je beter gewoon eens in de paar jaar kopen, dan merk je tenminste verschil. Het is naar mijn idee inderdaad geld verspilling om hem ieder jaar trouw te kopen.

Half-life 2 is ook uit. Maat heeft hem al op zijn xbox staan, net ff gekeken, wel vet spel volgens mij. Battlefield 2 zag er ook erg tof uit.

Rob G zei:
Die hebben alleen maar mooi beeld omdat ze ook al op HDTV zijn aangesloten. Op je standaard kabel aansluiting en zelfs met dvd is het allemaal zo mooi niet.

Battlefield2 is op de Xbox inderdaad al erg vet, die mogen ze van mij met opgepoetste graphics ook op de 360 uitbrengen

Microsoft gaat trouwens doen wat ik al verwacht had, met opzet tekorten creeren. Ze willen 'sold out' gebruiken in hun reclame campagnes. Hypen is in ieder wel aan ze besteed.

Eerste reviews zijn er ook al :

http://www.gamerankings.com/itemrankings/default_x360/1029

PGR3 een musthave als je van racen houd, de rest is een mixed bag. Speel Gun nu op de Xbox, maar die is de 90% niet waard die ze nu in de rankings hebben. Alles wat 80% of minder scoort is meestal de moeite van het aanschaffen niet waard. 60 euro voor een game waar je net een week mee bezig bent vind ik te veel.

Rob G zei:
Half-life 2 is ook uit. Maat heeft hem al op zijn xbox staan, net ff gekeken, wel vet spel volgens mij. Battlefield 2 zag er ook erg tof uit.

Trekt die goede oude xbox dat een beetje normaal dan?

Call of Duty 2 zag er trouwens niet echt overuigend uit op de 360 vond ik. Had nog wel mooier verwacht. Het was soms een beetje blurry, altans zo kwam het op mij over. PGR3 demo zag er wel echt vet uit, gewoon een keer normaal publiek ipv die platte figuurtjes!. Verder vond ik dat King Kong echt 3x niets, alleen die water effecten op de grond zagen er wel geil uit. Toen nog ff Kameo aangegooid, zag der wel lache uit, maar is compleet niet mijn genre.
Ik had nog wel ff door willen spelen maar er begon zich een redelijk rij van kleine veel herrie makende ventjes achter mij te ontstaan. Dus toen vond ik het wel weer mooigeweest.

De goede oude Xbox trekt Farcry Instincts ook prima, kwestie van goed de code herschrijven. Meestal is pc-games code nog al slordig geschreven, voor een Xbox moet je rekening houden met de beperkingen die zo'n ouder platform heeft.

Battlefield2 ziet er ook super uit op een Xbox, de effecten voor het schakelen tussen je troepen zijn erg cool. Hoop dat ze snel de volle kracht uit de Xbox360 halen, dat wordt een grafisch feest.

imo begint next gen op een gematigde manier met PGR3, de meeste andere games zien er uit als huidige generatie games in een hogere resolutie met wat shaders model3 aangezien alle next gen machines daar vrij gebruik van kunnen maken.
De meeste games die uitkomen op XBox 360 doen me in dat opzicht wat denken aan Tomb Raider op Dreamcast.
Tomb Raider op DC was gewoon de PS1 Tomb Raider in lichtjes hoger resolutie met texture filtering aan.
PGR3 geeft ons een klein glimpsje aan wat next gen werkelijk inhoud maar is nog steeds heel ver verwijderd van zowel de techinische als de theoretische capaciteiten van de XBox 360 en zeker de PS3.

Ik moet ook zeggen dat ik niet echt met mijn mond open stond te kijken van een aantal van de spellen die ik op de 360 aan het werk zag. Alleen PGP dan, precies wat je zegt. Amped vind ik er bijvoobeeld helemaal niet super uitzien, en ook Kameo vond ik grafisch twijfelachtig... Maarja, zal wel komen dan.

Terug
Naar boven