Ray Simon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m68
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou niet weten weten waarom een natural anders zou moeten trainen als een niet-natural.. Een naturel hersteld alleen iets minder snel.
Wanneer je bv een full-body schema doet, kun je nooit alles uit alle spiergroepen halen. Deze kan alleen het best toegepast worden bij de absolute beginner
ten eerste: the more you do it the more your body will be able to handle. Kijk naar olympia lifters of strongmen, die trainen hun benen 4-5 keer per week.
Waarom? omdat de spier max 48 uur tijd nodig heeft om te herstellen.
Dus waarom zou je dan aan een split beginnen waar je maar de spiergroep 1x per week kan trainen?
de spiergroei is dat uber traag omdat je de intensiteit mist.
Met fullbody train je hele lichaam (alle spiergroepen), 3 a 4x per week = meer intensiteit = groei winst.
Dan kan je zeggen van, "ow dan train ik 2x per week split... "
Maar dat kan een naturel niet aan, omdat de volume en frequentie van een split veel te hoog is, je hebt dan veel meer herstel tijd nodig waardoor je weer minder per week kan trainen = minder groei.
De kans dat de kleine spiergroepen (zoals bijv armen) heel snel overtraind raken.
JE traint je armen al door de compound oefeningen die je voor borst/rug/benen doet.
Extra arm trainen is uitlokking naar overtraining.
vergeleken met een AAS gebruiker kan diegene veel meer volume aan, vandaar proś ook belachelijk veel verschillende oefeningen doen per spiergroep.
en ze kunnen elk spier apart aanpakken.
De herstel is veel sneller. Allemaal door de drugs.
spelregels van een naturel is heel anders dan van een gebruiker.
de spelregels verzin ik trouwens niet he, zijn de regels van het lichaam.
ten eerste: the more you do it the more your body will be able to handle. Kijk naar olympia lifters of strongmen, die trainen hun benen 4-5 keer per week.
we hebben het niet over powerlifters
Waarom? omdat de spier max 48 uur tijd nodig heeft om te herstellen.
Oh..
Dus waarom zou je dan aan een split beginnen waar je maar de spiergroep 1x per week kan trainen?
om volledig te herstellen
de spiergroei is dat uber traag omdat je de intensiteit mist.
Oh.. bij mij niet. train behoorlijk intensief
Met fullbody train je hele lichaam (alle spiergroepen), 3 a 4x per week = meer intensiteit = groei winst.
Oke?
Dan kan je zeggen van, "ow dan train ik 2x per week split... "
Maar dat kan een naturel niet aan, omdat de volume en frequentie van een split veel te hoog is, je hebt dan veel meer herstel tijd nodig waardoor je weer minder per week kan trainen = minder groei.
Ooh..
De kans dat de kleine spiergroepen (zoals bijv armen) heel snel overtraind raken.
JE traint je armen al door de compound oefeningen die je voor borst/rug/benen doet.
benen ook?
Extra arm trainen is uitlokking naar overtraining.
daarom split
vergeleken met een AAS gebruiker kan diegene veel meer volume aan, vandaar proś ook belachelijk veel verschillende oefeningen doen per spiergroep.
Oh volgens mij deed bv Dorian maar 3 a 4 oefeningen voor rug
en ze kunnen elk spier apart aanpakken.
zo hoort het
De herstel is veel sneller. Allemaal door de drugs.
spelregels van een naturel is heel anders dan van een gebruiker.
de spelregels verzin ik trouwens niet he, zijn de regels van het lichaam.

ik ben een skinnyfat persoon ben dun met veel vet en endomorph lichaamsbouw met mesomorph shouders. Enkele tips voor cutten qua carbs,proteins en vetten

Zou je dan met jouw UB/LB of fullbody meer massa aanzetten als je ernaast kuurt , dan als diezelfde persoon dezelfde kuur zou doen maar dan SPLIT volgt ipv bovenstaande?
---------- Post toegevoegd Fri 20 Apr 2012 om 20:05 ----------
Hoe ziet zon fullbody of UB/LB er eigenlijk uit?
Ik zit ff te searchen maar ik zie niet in hoe zwaar je zou moeten gaan. Train je dan niet een beetje halfjes 3x per week zonder dat je echt jezelf pushed?

nee jij bent gewoon genetisch monster...

hier staan verschillende schema's
http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/welk-trainingsprogramma-geschikt-voor-139327/#post2382414
hoezo push jezelf niet?
je traint gewoon tot failure met het zwaarste gewicht dat je kan aankan.
of je nu 5x5 doet of 3x10.
of je UB/LB of fullbody meer massa zou aanzetten als je ernaast kuurt vergeleken met split durf ik niet te zeggen.
theoretisch denk ik van wel, mike mentzer was ook voorstander van fullbody... en die is echt niet naturel![]()
je vergelijkt nu met een gebruiker en een gebruiker..Uit die era zijn er zat splitters te noemen die groter waren dan die man